ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه آسیاب دستگاه آسیاب پره دنده (پروانه ای)

دستگاه آسیاب پره دنده (پروانه ای)

icon شنبه 30 بهمن 1400
 دستگاه آسیاب پره دنده (پروانه ای)

آسیاب های پره دنده ای از نمونه آسیاب های عطاری به حساب می آیند که امروزه یکی از مهم ترین ماشین آلات برای خرد و آسیاب کردن انواع ادویه ها به شمار می آیند و در اکثر عطاری ها موجود می باشند. این دستگاه آسیاب دارای نمونه های مختلفی است که تیغه های دو تایی یا سه تایی یا چهار تایی و بیشتر دارند.

مزیت دستگاه آسیاب پره دنده ای

عرضه کنندگان آسیاب عطاری پره دنده‌ای در کشور سعی دارند، این محصول را با قیمت استثنایی و ویژه ای به دست مشتریان خود برسانند. این مدل دستگاه در اکثر فروشگاه های مجاز موجود می باشد که قیمت آن در مراکز فروش بسیار مناسب می باشد. همانطور که ذکر شد، این آسیاب ها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

 آسیاب‌های پره دنده ای یا پروانه ای با قدرت موتور ۳ اسب بخار و بیشتر کار می‌کنند و مجهز به تیغه های مختلفی هستند. آسیاب پروانه‌ای سه تیغه از جمله دستگاه های با کیفیت می باشد که فروش بالاتری هم دارد. نحوه ساخت این مدل دستگاه آسیاب با دقت بیشتری و با استفاده از تکنولوژی روز انجام می شود.

 در حال حاضر در کشور تعداد زیادی از تولید کنندگان و کارخانه ها جهت تولید این نمونه محصول پرکاربرد، مشغول فعالیت هستند و سالانه تعداد زیادی از این محصول با کیفیت درجه یک را تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می نمایند.

فاکتورهای اصلی دستگاه آسیاب پره دنده ای

از نکات مهم خرید آسیاب آشپزخانه ، اصل بودن و کیفیت بالای آن می باشد و همین امر باعث فروش بسیار بالای این دستگاه آسیاب شده است. در حدی که متقاضیان و خریداران بسیاری از کشورهای مختلف به دنبال سفارش آن هستند. با این وجود، حجم کثیری از این دستگاه های آسیاب به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی صادر می گردد. که تولیدکنندگان و فروشندگان سود چشمگیری از این صادرات کم‌نظیر کسب می‌کنند، که به نوبه خود کمک شایانی به چرخه اقتصادی کشور نیز می کند.

از مهمترین صادرات کشور، می‌توان به دستگاه آسیاب پروانه ای اشاره کرد که با توجه به فروش بالایی که دارد، باعث افزایش میزان تولید این دستگاه نسبت به قبل شده است.

مزایای دستگاه آسیاب پروانه ای

از مزایای خرید این دستگاه از مراکز رسمی، فروش کیفیت بالای محصول و اصالت آن می باشد. هر دو نمونه داخلی و خارجی این دستگاه دارای کیفیت بالا و همچنین دارای خدمات پس از فروش و گارانتی محصول می باشند.

کاربرد دستگاه آسیاب پره ای

جهت تهیه و خرید این دستگاه آسیاب علاوه بر مراکز فروش می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین هم اقدام به خرید نمایید و با مراجعه به سایت رسمی، دستگاه را بدون واسطه و به شکل مستقیم خریداری نمایید و نیز از تخفیف های ویژه آن هم برخوردار شوید.

طرز کار آسیاب پره دنده ای

آسیاب‌های پره دنده ای یا پروانه ای توسط پولی و تسمه به موتور وصل می شود و از سرعت بالایی برخوردار هستند. به همین خاطر مواد را به سرعت به پودر تبدیل می کنند. این نمونه دستگاه آسیاب قادر به پودر کردن انواع مواد و ادویه جات مختلف می باشد. موتور آسیاب پروانه‌ای دارای تسمه می باشد که باعث قدرت بیشتر دستگاه نسبت به مدل های قدیمی تر می شود.

 آسیاب پره دنده ای بسیار قوی و محکم است. بدنه آن به گونه‌ای طراحی شده است که حداقل فضای ممکن را اشغال کند. پره‌های دستگاه آسیاب پره دنده ای با سرعت حدود ۴۵۰۰ دور در دقیقه می چرخد. زمانی که مواد وارد مخزن دستگاه می شود، پس از برخورد پره ها با دنده های قسمت بالایی دستگاه درگیر می‌شوند و به سرعت مواد را پودر می کند.

در ضمن، این دستگاه علاوه بر توری های ریز دارای توری های درشت هم جهت تبدیل مواد به پودر می باشد. این مدل دستگاه آسیاب، بیشتر در عطاری ها و برای آسیاب و پودر کردن ادویه جات مختلف و انواع گل ها و گیاهان دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل به نام دستگاه آسیاب عطاری هم معروف است.

این دستگاه آسیاب کارگاهی، توانایی آسیاب کردن انواع مواد خشک و چرب و داروهای گیاهی را با برق تک فاز در حضور مشتری دارد. دستگاه آسیاب پره دنده‌ای قابلیت آسیاب مواد مختلف از جمله: آسیاب قهوه ترک، آسیاب زردچوبه، آسیاب گندم، آسیاب هل، آسیاب جو، آسیاب دارچین، آسیاب قوتو و. را دارد.

دستگاه آسیاب باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ از ویژگی های بارز این دستگاه، این است که هنگام کار با دستگاه، مواد آسیاب شده داغ نمی شود و از کیسه‌های پارچه ای بلند جهت خروج راحت هوا استفاده می شود.

مزیت های استفاده از دستگاه پره دنده ای

·       مصرف برق پایین دستگاه

·       قیمت مناسب دستگاه

·       میزان بازدهی بالای دستگاه

·       مناسب بودن برای اکثر دانه ها و ادویه جات

·       تهیه شده مطابق با استانداردهای بهداشتی روز دنیا

·       کار کردن آسان با دستگاه

·       دسترسی سریع و آسان به قطعات دستگاه

·       متناسب با ظرفیت تولید

·       تامین ارزان و با کیفیت قطعات مختلف

·       خدمات پس از فروش آسان و سریع

از  دیگر مزایای استفاده از دستگاه پره دنده نیز می‌توان به

·       آسیاب و پودر نمودن مواد مختلف در اندازه های متفاوت با استفاده از توری در سایزهای مختلف

·       شستشوی دستگاه به راحتی در مواقع لزوم

·       قابلیت نصب انواع موتور روی دستگاه

·       فضای زیاد مخزن دستگاه

·       سرعت بالای دستگاه در پودر کردن مواد مختلف

·       استفاده از آلیاژهای مقاوم در ساختار دستگاه نیز می توان اشاره کرد.

 دستگاه آسیاب پره دنده ای یا پروانه‌ای دارای مشخصات زیر می باشد:

1.    موتور تکفاز با ۳ اسب بخار

2.    دارای شاسی h و چرخ برای حمل آسان آن

3.    کیسه پارچه ای و بست گیر

4.    مجهز به دنده فولادی و پره های قوی

5.    دارای لاستیک گردگیر دور درب

6.    دارای ۵ عدد توری با مش بندی متفاوت

7.    تعویض توری ها به سرعت و آسانی

زمان استفاده از آسیاب پره دنده ای بهتر است به نکاتی در مورد اصول استفاده و نگهداری از آسیاب برقی توجه داشته باشید. برای پودر کردن مواد چرب از توری های ریز استفاده نکنید. چون چربی مواد باعث گرفتگی منافذ توری می شود که باعث طولانی تر شدن زمان آسیاب کردن مواد می شود.

ویژگی های دستگاه آسیاب

 

برای پودر و آسیاب کردن مواد سفت، مثل زردچوبه ابتدا از یک توری درشت استفاده کنید و پس از آن در مرحله بعدی از توری ریزتر استفاده کنید تا راحت تر پودر شود. هیچ وقت در زیر دستگاه از پلاستیک برای خروج مواد استفاده نکنید و همیشه از کیسه مخصوص استفاده کنید. چون هوای همراه مواد به راحتی از منافذ کیسه رد و خارج می شود و مواد پودر شده داخل کیسه می ماند.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-10 سانتی متر
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر0-10 سانتی متر
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-13 سانتی متر
13,400,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 10-999 گرم
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه پودری 5-500 گرم سه طرف دوخت
191,200,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه پودری 2-200 گرم سه طرف دوخت
168,700,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه پودری 25-2500 گرم سه طرف دوخت
269,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود