ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه آبمیوه گیری انواع دستگاه آبمیوه گیری صنعتی

انواع دستگاه آبمیوه گیری صنعتی

icon سه شنبه 20 مهر 1400
 انواع دستگاه آبمیوه گیری صنعتی

دستگاه آبمیوه گیری همان طور که از اسمش مشخص است برای آبگیری انواع میوه مورد استفاده قرار می گیرد تا جایی که در خانه هم کاربرد زیادی دارد. دستگاه آبمیوه گیری بر حسب ظرفیت و نوع کاربری به دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم می شود که کاربرد مصرفی هر دو دستگاه یکی هست، طبعا دستگاه آبمیوه گیری صنعتی نسبت به نوع خانگی از قدرت بیشتر و بازدهی و حجم بالاتری برخو­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ردار است تا جایی که توان جوابگویی 100 کیلو میوه در ساعت را دارد.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی توانایی تولید آب میوه فراوانی را دارد، با توجه به تقاضا و درخواست بالای آب میوه در بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، هتل ها و ادارات و. نیاز به دستگاهی که جوابگوی نیاز افراد باشد احساس می شود. دستگاه آبمیوه گیری صنعتی در مدل های مختلف رومیزی، ایستاده و سلف سرویس در بازارعرضه می شود.

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی جدا از نوع خانگی آن با سرعت و راندمان بالا به مشاغل گوناگون کمک کرده تا بتوانند در مدت زمان اندکی حجم زیادی از میوه ها را آبگیری کنند و به دست مصرف کننده برسانند. دراین جا قصد داریم با معرفی انواع دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی و ویژگی های آن به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار تازه ای مانند تولید و فروش آبمیوه طبیعی را دارند کمک کنیم تا بتوانند با توجه به نیازشان دستگاهی مناسب را انتخاب کنند.

مدیریت شرکت AG توانسته اند مدل های متنوعی از دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی را وارد و روانه بازار کنند که هر کدام در نوع خود از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار هستند و یک آبمیوه گیری درجه یک محسوب می شوند. برای آگاهی از تفاوت ها و بررسی ویژگی های آبمیوه گیری های صنعتی و تمایل به خرید دستگاه می توانید با مشاورین شرکت AG در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به معرفی انواع دستگاه آبمیوه گیری می پردازیم.

انواع دستگاه آبمیوه گیری صنعتی

مهم ترین شناسه شناخت آبمیوه گیری صنعتی بر حسب میزان بازدهی آن متغیر می باشد و بسته به نوع میوه ای که آبگیری می کند انواع گوناگونی دارد. از انواع مدل های دستگاه همانطور که قبلا ذکر شد می توان به نوع ایستاده و رومیزی و همچنین سلف سرویس که برای استفاده در باشگاه ها و هتل ها طراحی شده اند را می توان نام برد.

 البته از هرکدام از این دستگاه ها می توان برای آبگیری میوه های مشابه نیز استفاده کرد، مثلا از دستگاه آب هویج گیری می توان برای آبگیری سیب و کرفس هم استفاده کرد. بنابراین انواع آب پرتغال گیر، آب انار گیر و آب هویج گیر را نیز می توان نوعی دستگاه آبمیوه گیری صنعتی به حساب بیاوریم که در ادامه به طرز کار هرکدام به طور جداگانه ای اشاره می کنیم.

دستگاه آب پرتغال گیری صنعتی

دستگاه آب پرتغال گیری از جمله دستگاه هایی است که در دو نوع صنعتی و خانگی یافت می شود با این تفاوت که نوع صنعتی آن بزرگتر است تا بتواند حجم بیشتری از مرکبات را آب گیری کند، که در مدل های رومیزی، ایستاده و همچنین سلف سرویس که پر فروش ترین مدل دستگاه است و بیشتر در آبمیوه فروشی ها و کافی شاپ ها به کار می رود، نام برد.

این دستگاه قادر خواهد بود که هم به صورت تمام اتوماتیک و هم به صورت دستی تنظیم شود. نحوه کار به این صورت است که انواع مرکبات از جمله لیمو شیرین، پرتغال، گریپ فروت و لیمو ترش را داخل مخزن ورودی دستگاه می ریزیم تا در زمان کمی آب آنها گرفته شود و در آخر با جدا سازی تفاله از آب میوه، آبگیری میوه تمام شود. ظرفیت دستگاه آب پرتغال گیری، آبگیری 40 عدد میوه در دقیقه خواهد بود.

دستگاه آب هویج گیری صنعتی

یکی دیگر از دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی که اغلب در آبمیوه فروشی ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه آب هویج گیری صنعتی می باشد. همانطور که می دانید شستن، پوست کندن و آبگیری هویج کار دشوار و زمان بری است که با استفاده از این دستگاه می توان حجم بیشتری هویج را در مدت زمان کمتری آبگیری کرد.

بازدهی دستگاه های بزرگ با قدرت بالای موتور و توان بیشتر نسبت به دستگاه های کوچک تر بیشتر و به صرفه تر است. مصرف کنندگان می توانند نسبت به نوع نیازشان و همچنین با توجه به هزینه هایشان مناسب ترین دستگاه را انتخاب نمایند. دستگاه آب هویج گیری صنعتی در مدل هایی از جمله ایستاده و رومیزی طراحی و در بازار عرضه شده اند. هنگاه خرید دستگاه آب هویج گیری باید به نکاتی مانند دور موتور و قدرت آن، سرعت چرخشی تیغه، برق مصرفی دستگاه و ظرفیت مخزن ورودی دستگاه توجه کنیم.

دستگاه آب انار گیری صنعتی

دستگاه آب انار گیری صنعتی، دستگاه بسیار کاربردی برای اشخاص است که علاوه بر آبگیری انار برای آبگیری لیمو ترش، غوره و انگور و همچنین زرشک مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از حالت های مختلف دستگاه، آب انارگیری تنها لازم است، توری دستگاه را عوض نمایید و از کاربردهای متنوع آن بهره ببرید و بتوانیم تفاله و آبمیوه را از هم جدا کنیم. دستگاه آب انارگیری اتوماتیک است و برق مصرفی دستگاه به صورت تک فاز است و ظرفیت آبگیری 300 کیلو گرم میوه در ساعت را دارد.

 

دستگاه آب پرتقال گیری

 

ویژگی های انواع دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی و کاربرد آن ها

قطعات مورد استفاده در دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی از نوع آلیاژهای مقاوم و ضد فرسایش ساخته شده اند و طوری طراحی شده اند که کوچک ترین آسیبی در برابر آب و اسیدهای موجود در میوه ها نبیند. این دستگاه ها به صورت اتوماتیک کار می کنند و با کمترین دخالت دست میوه ها را به طور کامل آبگیری می کنند. بنابراین با استفاده از دستگاه  آبمیوه گیری صنعتی به جای روش های قدیمی و سنتی می توان اطمینان خاطر داشت که آبمیوه به دست آمده از لحاظ بهداشتی کیفیت بالایی دارد که تمام ویتامین های خود را حفظ می کند.

علاوه بر آن سرعت بالای دستگاه از هدر رفت وقت و زمان جلوگیری می کند. اجزای این دستگاه ها شامل قسمت ورودی دستگاه است که میوه ها از این طریق داخل دستگاه ریخته می شود و پس از آبمیوه گیری آن به صورت کامل و بهداشتی، تفاله های آن از قسمت خروجی دستگاه خارج می شود. از دیگر ویژگی های مهم دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       تیغه های با کیفیت دستگاه

·       موتور بسیار قوی دستگاه

·       شستشوی آسان تمام قطعات دستگاه

·       بدنه مقاوم و استیل

·       امکان استفاده مداوم از دستگاه بدون کوچکترین آسیب و خرابی دستگاه

·       تعمیر و تعویض قطعات مصرفی دستگاه به راحتی در صورت خراب شدن

قیمت دستگاه آبمیوه گیری صنعتی

قیمت دستگاه متناسب با ویژگی های هر دستگاهی مبنی بر شرکت سازنده آن، خارجی یا داخلی بودن دستگاه، قدرت و توانایی دستگاه و میزان بازدهی آن و همچنین فن آوری های به کار برده شده در دستگاه، جنس بدنه و قطعات مورد نیاز دستگاه متغیر می باشد.تا جایی که نوسان و اختلاف قیمت بین ارزان ترین و گران ترین مدل های دستگاه موجود در بازار تا 60 میلیون هم اعلام شده است. مطمئنا این تفاوت قیمت به خاطر کیفیت کار دستگاه می باشد که در انواع دستگاه های وارداتی این تفاوت قیمت بیشتر احساس می شود.

خرید دستگاه آبمیوه گیری صنعتی

همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم وجود دستگاه آبمیوه گیری صنعتی در بستنی فروشی ها آبمیوه فروشی ها، مغازه ها و فروشگاه های بزرگ و همچنین برای رستوران ها و کافی شاپ ها وهتل ها وحتی باشگاه ها ضروری به نظر می رسد. شما با خرید یکی از انواع مختلف دستگاه ها می توانید علاوه بر آبگیری میوه هایی مانند سیب، هویج، پرتقال و کرفس برای خود کسب وکار پر درآمدی راه بیاندازید و آبمیوه های طبیعی و با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه کنید.

شرکت AG با وارد کردن انواع دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی در مدل ها و طرح های مختلف گام بلندی در جهت راه اندازی کسب و کار پر درآمد برداشته است و این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا بتوانند برحسب نیاز و ظرفیت کاری شان دستگاه مورد نیاز خود را با کیفیت بالا وقیمت مناسب خریداری نمایند و از خدمات پس از فروش دستگاه استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های موجود در شرکت و قیمت انواع دستگاه ها با کار شناسان مجرب شرکت AG در تماس باشید تا انتخاب دقیق و مطمئنی داشته باشید.

02146093083

02146093084

02146093085

02146093086

www.AG777.com

اشتراک گذاری :

...
دستگاه روغن گیری (1500 وات)
62,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه روغن گیری (1800 وات)
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه روغن گیری (3000 وات) با فیلتر تصفیه
324,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 6 سینی UV دار
14,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 6 سینی
13,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 8 سینی UV دار
19,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 8 سینی
18,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود