ماشین آلات پرکن و بسته بندی دستگاه لیبل زن پرسودترین دستگاه های حوزه بسته‌بندی و پلمپ

پرسودترین دستگاه های حوزه بسته‌بندی و پلمپ

icon شنبه 08 بهمن 1401
 پرسودترین دستگاه های حوزه بسته‌بندی و پلمپ

از بهترین کارها در کشور راه اندازی خط تولید است که سود بالایی از آن به دست خواهید آورد. اولین گام برای راه اندازی خط تولید پرسود، نیاز به سرمایه اولیه است. البته اگر بدون تحقیق و بررسی های دقیق قدم در این راه گذارید، امکان اینکه سرمایه خود را از دست دهید وجود دارد.

 موارد مهمی که باید در مورد آن تحقیق کنید، این است که آیا محصول تولیدی مورد نظر در بازار داخلی و خارجی فروش خوبی دارد یا خیر؟ مسئله مهم دیگر، تحقیق در مورد قیمت مواد اولیه و هزینه تمام شده می باشد.

 پس از بررسی دقیق تمام موارد می توانید سود حاصله از خط تولید را محاسبه نمایید و ببینید آیا این کار به صرفه است یا نه؟ در این مقاله سعی داریم خطوط تولیدی پرسود در حوزه بسته بندی و پلمپ محصولات را به شما معرفی نماییم. پیشنهاد می کنم همچنان با ما همراه باشید.

 کارآفرینی در حوزه بسته بندی محصولات اعم از طراحی و راه اندازی کسب و کار در مشاغل صنعتی و مشاغل خانگی می باشد که نقش مهمی در توسعه اقتصاد کشور دارد. در این میان مشاغل خانگی و کارگاهی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند.

 مشاغل خانگی از جهات گوناگون قابل بررسی می باشد و از مهمترین اهداف آن به تاثیر شگفت انگیز آن بر موفقیت و پایداری اقتصادی کشور می توان اشاره نمود. راه اندازی مشاغل صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی با سرمایه پایین به دو اصل مهم مربوط است. در درجه اول توجه به این نکته که هزینه های تجهیزات بسته بندی پایین باشد و اصل مهم دیگر نیاز بازار هدف به کالای تولیدی می باشد.

 ایجاد مشاغل خانگی بستگی به، میزان هزینه های شروع کار و فروش و کسب سود حاصل شده دارد. شاید در نگاه نخست مشاغل خانگی پردرآمد به نظر نرسند. ولی می‌ تواند در کنار سود ماهیانه باعث ایجاد انگیزه و پیشرفت قابل توجهی در زندگی فرد شود. از نتایج مهم این گونه کسب و کارهای کوچک خانگی و کارگاهی به بالا رفتن کیفیت زندگی، پایین آمدن میزان بیکاری و افزایش درآمد می توان اشاره کرد.

 از مزایای مشاغل خانگی این است که نیاز به مشارکت جمعی ندارد و فرد به تنهایی یا با همکاری یک یا چند نفر از افراد خانواده می تواند شروع به کار کند. گاهی اوقات مشاغل خانگی به عنوان شغل دوم افراد معرفی می شود. در حال حاضر و با اوضاع اقتصادی کنونی و رکود بازار، ایجاد مشاغل خانگی می تواند کمک بزرگی جهت تأمین مخارج و مایحتاج زندگی افراد باشد.

 درست کردن انواع ترشیجات خانگی، تهیه انواع شیرینی جات، ساندویچ، سوسیس و کالباس خانگی، بسته بندی ادویه جات، حبوبات، خشکبار، زرشک و دیگر مواد غذایی یا قطعات صنعتی و غیره از جمله مشاغل خانگی پردرآمد است که زنان و مردان می توانند به فکر راه اندازی آن باشند.

 از نکات قابل توجه در حوزه مشاغل خانگی توجه به میزان سروصدای ناشی از کار با دستگاه های مورد استفاده می باشد. سروصدای این مشاغل باید در حدی باشد که باعث سلب آرامش و آسایش همسایگان نشود. موضوع مهم قابل توجه دیگر لزوم رعایت موارد بهداشتی است و سلامت و بهداشت مواد بسته بندی شده به ویژه مواد غذایی باید کاملاً رعایت شود.

 مشاغل خانگی برای برخی از افراد به عنوان شغل نیمه وقت می باشد. برای ایجاد و شروع مشاغل خانگی نیاز به هزینه مالی بالا نیست و می توان از وسایل و تجهیزات ساده بسته بندی استفاده کرد. در این زمینه می ‌توان دستگاه های مورد نیاز را از شرکت هایی که در این راستا فعالیت دارند، خریداری نمایید.

 از جمله دستگاه های بسته بندی مورد استفاده در مشاغل خانگی به دوخت دستی، دوخت پدالی وکیوم دستی، پلمپ دستی، تاریخ زن دستی، سیل القایی و دستگاه لیبل زن اشاره نمود که جهت ایجاد مشاغل خانگی برای بسته بندی محصولات غذایی مختلف کاربرد دارد. در ادامه با چند مورد از آنها بیشتر آشنا خواهید شد. پس لطفاً مطالب را دنبال نموده و با دقت مطالعه کنید.

دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن AG

شاید برایتان سوال باشد لیبل زن چیست و انواع دستگاه لیبل زن چه کاربردی دارد؟ در پاسخ باید بگوییم، کلمه لیبل به معنای برچسب یا اتیکت می باشد و از آن برای معرفی و بیان قیمت و مشخصات روی کالای مورد نظر استفاده می شود و دستگاه لیبل زن این عملیات را انجام می دهد. در واقع دستگاه لیبل زن نوعی پرینتر به شمار می‌آید که برای چاپ نمودن حروف، بارکد و اعداد روی لیبل با استفاده از هد حرارتی موجود در آن مورد استفاده قرار می گیرد.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

 هد حرارتی که در دستگاه لیبل زن تعبیه شده است، عمل چاپ را توسط لیبل حرارتی انجام می دهد. دستگاه لیبل زن دارای قطعات مهم و اصلی زیادی است که از جمله این قطعات می توان مین برد، هد حرارتی، موتور فید، غلطک فید، نگهدارنده لیبل و نگهدارنده ریبون را نام برد.

 کاربرد استفاده از دستگاه لیبل زن تنوع بسیاری دارد. جاهایی که استفاده از دستگاه لیبل زن در انجا رواج زیادی دارد شامل فروشگاه ها، داروخانه ها، رستوران ها، بانک ها و موسسات اداری و تجاری می باشد. وجود پورت ها در دستگاه لیبل زن، امکان استفاده از این دستگاه را در هر جایی برای شما فراهم کرده است.

 برای ایجاد مشاغل کوچک کارگاهی و خانگی، دستگاه لیبل زن دستی مناسب است و با استفاده از لیبل زن دستی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، قیمت و اتیکت گذاری را روی کالاها و محصولات تولیدی انجام دهید.

 وظیفه اصلی دستگاه لیبل زن دستی برچسب گذاری روی محصولات و اجناس می باشد. در برخی موارد سرعت دستگاه لیبل زن اهمیت زیادی دارد. کار با دستگاه لیبل زن بسیار راحت است و به سرعت می توانید آن را یاد بگیرید.

 روش کار دستگاه لیبل زن دستی بسیار ساده است و به این صورت است که اپراتور باید دستگیره موجود در دستگاه را حرکت دهد. از این طریق برچسب ها روی بسته بندی محصولات نصب می شوند. از مزیت های مهم دستگاه لیبل زن قابل حمل بودن دستگاه است که به راحتی انجام می شود. سبک بودن دستگاه نیز در کنار حمل آسان ویژگی پر کاربردی می باشد.

 مدل های جدیدتر این دستگاه، امکان اتصال به کامپیوتر را دارند. اتصال این نمونه از دستگاه لیبل زن دستی باعث طراحی آسان تر لیبل ها و انجام سریع تر آن شده است. جدیدترین مدل دستگاه عرضه شده به بازار امکان اتصال به گوشی همراه و تبلت را نیز دارد که روش کار آنها نیز متفاوت است.

 دستگاه لیبل زن صنعتی که جزء دستگاه های پرکاربرد صنعتی است، دارای دو نوع می باشد. نوع اول دستگاه لیبل زن حرارتی اتوماتیک و نوع دوم لیبل زن پشت چسب دار می باشد. در خط تولید بسته بندی محصولات، دستگاه لیبل زن اتوماتیک نقش مهمی دارد.

 عملیات لیبل زدن در کارخانه های صنعتی به شکل اتوماتیک انجام می شود. بسته های محصول روی نوار نقاله به سمت دستگاه لیبل زن اتوماتیک هدایت می‌شوند و لیبل ها به شکل خودکار روی کالا چسبانده می شوند.

دستگاه سیل القایی 

دستگاه سیل القایی AG

دستگاه پلمپ چیست؟ یکی دیگر از انواع دستگاه ها در زمینه بسته بندی محصولات، دستگاه سیل القایی است. به طور کلی از این دستگاه برای بسته بندی محصولات به خصوص محصولات غذایی در ظروف مخصوص استفاده می کنند. دستگاه سیل القایی در طرح های مختلف تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی تولید و به دست مصرف کنندگان می رسد که هر کدام از آنها کاربرد های متفاوتی دارد و در بخش های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

 استفاده از نوع دستی آن نسبت به سایر انواع بیشتر است. چون برای بسته بندی سیل القایی محصول در بیشتر زمینه های خانگی و کارگاهی کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه سیل القایی معمولاً از حرارت القایی جهت بستن درب ظروف غیر فلزی استفاده می کند. به عنوان مثال برای بستن و پلمپ درب ظروفی از جنس پلاستیک و شیشه کاربرد دارد.

 استفاده از حرارت القایی در صنایع گوناگون کاربرد دارد. اما به طور معمول جهت بستن درب ظروف استفاده می شود. دلایل زیادی برای به کار بردن دستگاه سیل القایی در صنعت بسته بندی محصول وجود دارد که هر کدام دارای اهمیت ویژه ای هستند. در کل بسته ‌بندی سیل القایی از گزینه های برتر جهت حفظ سلامت و کیفیت محصول به شمار می آید.

 هدف از استفاده این روش، بستن راه ها و شریان های ارتباطی میان محصول مورد نظر و عوامل خارجی می باشد. این روش نوعی روش کارآمد برای آب بندی، درزگیری و نیز سیل کردن درب ظروف است و باعث افزایش طول عمر و ماندگاری مواد غذایی بسته بندی شده می شود.

از مزیت های استفاده از انواع پلمپ سیل القایی حفظ تازگی محصول و جلوگیری از ورود هر نوع آلودگی به محصول را می توان ذکر کرد. جهت بسته بندی انواع محصولات غذایی مایع در بطری و لیوان از دستگاه سیل القایی استفاده می کنند.

 سرعت بسته بندی و پلمپ دستگاه سیل القایی به طور متوسط هزار ظرف در هر ساعت می باشد. روش بسته بندی محصولات با استفاده از روش سیل القایی طرفداران و علاقه مندان زیادی دارد و تنها منحصر به صنایع غذایی نمی شود. در صنعت داروسازی به میزان گسترده‌ای از روش سیل القایی استفاده می کنند.

 نحوه کار دستگاه سیل القایی به این شکل است که هنگامی که ظرف مورد نظر از زیر سیستم سیل القایی عبور می کند، فویل آلومینیومی بر اثر جریان های گردابی، ایجاد حرارت می کند و این حرارت را به سمت موم چسب می راند. گرما باعث ذوب شدن موم و جذب شدن به دهانه ظرف می شود که در نهایت با محکم چسبیده شدن آن به سرپوش، ظرف را به طور کامل آب بندی می کند.

 این فرآیند پس از پر کردن ظرف انجام می شود و واشر زیر درب، حرارت داده می شود تا کاملاً بچسبد. جنس این واشر فویل آلومینیومی است و همانطور که می دانید آلومینیوم رسانای الکتریکی است. به این شکل درب بطری یا ظرف پلاستیکی به طور کامل پلمپ می شود.

 دستگاه سیل القایی برای بسته ‌بندی و پلمپ از فویل آلومینیوم و کاغذ کرافت استفاده می کند. دستگاه سیل القایی در سه نوع تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی به بازار عرضه شده است که جهت راه اندازی مشاغل بسته بندی و تولیدی کوچک، مدل سیل القایی دستی گزینه مناسبی است.

 دستگاه جت پرینتر 

دستگاه جت پرینتر AG

دستگاه جت پرینتر در اکثر کارگاه ها و کارخانه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. هر محصولی پس از طی کردن مراحل تولید و بسته بندی نیاز به درج اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت محصول، شماره سری کالا، بارکد، آرم و لوگو و. دارد که این اطلاعات توسط چاپگرهای صنعتی یا همان جت پرینتر انجام می شود.

 دستگاه جت پرینتر دستگاهی است که از ترکیب قطعات مکانیکی و هیدرولیکی تشکیل شده است و کاربرد عمده ی آن در خطوط تولید کارخانه هایی در حوزه صنایع غذایی، آشامیدنی، صنایع بهداشتی آرایشی، صنایع دارویی، صنایع شیمیایی و. می باشد.

 علاوه بر درج اطلاعات محصول، دستگاه جت پرینتر با ثبت اطلاعات خط تولید از تقلب و کپی برداری محصول جلوگیری می کند. به طور مثال با درج اطلاعات خط تولید به شناسایی محصول اصلی از تقلبی کمک می کند. دستگاه جت پرینتر با نام‌های دیگری مانند چاپگر صنعتی، تاریخ زن و مارک زن نیز خوانده می شود.

 با وجودی که دستگاه های تاریخ زن را نمی توان در گروه جت پرینتر قرار داد، اما با در نظر گرفتن کاربرد اصلی این دستگاه در خطوط تولید محصول، جهت درج تاریخ تولید و انقضا روی آن می توان، این دستگاه ها را با این عنوان نام برد.

 در گروهی از صنایع غذایی، نوشیدنی و صنایعی که محصولات باید دارای تاریخ تولید و انقضا باشند، درج تاریخ تولید و انقضا روی محصول از کاربردهای مهم دستگاه جت پرینتر می باشد. در بعضی از صنایع نیز درج لوگو و آرم گاهی در اولویت است که توسط دستگاه جت پرینتر انجام می شود.

در کل دستگاه جت پرینتر در کلیه صنایع کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه جت پرینتر نیاز به هزینه های جانبی، نگهداری و نیز جوهر دارد. اگر میزان هزینه ها برای تان مهم است، علاوه بر قیمت دستگاه پرینتر، هزینه‌های جانبی و جوهر دستگاه را نیز محاسبه کنید و پس از مقایسه مناسب ترین دستگاه را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود