دستگاه سیل القایی چیست ؟

icon دوشنبه 19 مهر 1400
 دستگاه سیل القایی چیست ؟

دستگاه سیل القایی یا پلمپ سیل القایی برای پلمپ ورق ­های آلومینیومی بر روی دهانه بطری ­های پت و شیشه ای و پلاستیکی ساخته و تولید شده است. سیل القایی جهت اتصال ورقه ­ها یا فویل آلومینیومی به وسیله حرارت القا شده بر بطری می­ باشد. روش سیل القایی یک روشی عالی جهت درزبندی و سیل کردن درپوش ظروف است. 


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

دستگاه سیل القایی در صنایع شیمیایی، غذایی و دارویی کاربرد دارد و جهت بسته بندی بطری ­های شیشه ­ای و پلاستیکی می­ باشد. سیل کردن ورق­ه ای آلومینیومی بر روی دهانه بطری ­ها، باعث بهداشتی بودن محصولات، نگهداری آسان و مانع از ریخته شدن محصولات می ­شود.

پیش از شروع کار با دستگاه سیل القایی باید نکات زیر را رعایت کنید:

1-  درب بطری­ ها برای سیل کردن ترجیحا به صورت پیچی بسته شوند. در این مدل، واشر آلومینیومی را در درب بطری جهت سیل القایی قرار داده و سپس با دستگاه سیل القایی، پلمپ را روی دهانه بطری سیل کنید.

2-   بین جنس واشر و بطری باید هماهنگی باشد و باید جنس واشر را سازگار و مناسب با جنس بطری انتخاب و خریداری کنید.

دستگاه-پلمپ-سیل-القایی 

دلایل استفاده از دستگاه سیل القایی

بسته بندی مقاوم

با سیل کردن بطری ­ها مانع از ریخته شدن محصولات و نفوذپذیری گرد و خاک به درون بطری می ­شود. به بیان دیگر، از محصولات در برابر ورود اکسیژن، بخار آب و آلودگی محیط و ... محافظت می ­کند و اینگونه به طولانی ­تر شدن عمر آن ها کمک می ­کند. گاهی برای طولانی تر کردن طول عمر محصولات بعضی از بسته ­ها، از ماده جذب کننده اکسیژن استفاده می ­شود. دستگاه سیل القایی فشار درون بطری ها را کنترل می ­کند.

پیشگیری از نشت مواد و ایمنی

بسته ­بندی، باعث کاهش ریسک و حفظ سلامت محصولات می شود و یک پوشش مقاومتی مناسب برای محصولات در برابر آسیب ها ایجاد می­ کند. دستگاه سیل القایی در عملکردهای متفاوت دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته و تولید شده است؛ دستگاه سیل القایی دستی، پرکاربردترین دستگاه سیل القایی است. 

روش کار دستگاه سیل القایی

 روش کار دستگاه سیل القایی به این صورت است که فویل یا ورق آلومینیومی را در درب بطری قرار داده، سپس درب بطری را روی بطری قرار می ­دهید؛ پس از آن با استفاده از اشعه الکترومغناطیس روی درب، فویل را در دهانه بطری سیل کرده و درب بطری را ببندید. اشعه الکترومغناطیس دستگاه سیل القایی، به محتویات آسیب نمی­ رساند.

نحوه کار دستگاه سیل القایی به این صورت است که وقتی ظرف از زیر سیستم سیم پیچ القایی عبور می ­کند، فویل آلومینیومی به علت جریان­ های گردابی شروع به تولید حرارت می­ کند و گرما را به سمت موم چسب هدایت می­ کند؛ گرما موم را ذوب کرده و به دهانه ظرف جذب می­ شود و باعث محکم چسبیده ­شدن آن به سرپوش می شود و در نهایت ظرف را آب­ بندی می­ کند، به همین دلیل به دستگاه سیل القایی، دستگاه سیل وکیوم القایی نیز گفته می‌شود.

دستگاه سیل القایی، قابلیت پلمپ درب بطری در دهانه های 100 تا 150 میلی متر را دارد. برق مصرفی دستگاه سیل، می‌تواند تک فاز یا سه فاز باشد. جنس دستگاه سیل بستگی به انتخاب خریدار می‌تواند آلومینیومی یا استیل باشد. 

تولید کننده سیل القایی

دستگاه سیل القایی در عملکردهای متفاوت، توسط شرکت­ های مختلف تولید شده است. دستگاه سیل القایی تولید شده در شرکت بازرگانی، یک دستگاه معتبر است و کارایی بالایی دارد. سیل القایی یک وسیله پرکاربرد در منازل، کارگاه ­ها و صنایع غذایی و دارویی می ­باشد که در برندهای متفاوتی در بازار موجود است و هر کدام از آنها با توجه به نوع برند، قابلیت استفاده و کارایی در قیمت ­های متفاوتی در بازار موجود است. قیمت دستگاه سیل القایی با توجه به هوشمند بودن، سایز دهانه دستگاه و سایز  دستگاه بستگی دارد. در خرید دستگاه سیل ابعاد دهانه ظرف خیلی اهمیت دارد.

شرکت بازرگانی AG با 20 سال سابقه به عنوان یکی از وارد کننده­ های دستگاه سیل القایی در برندها و با کارایی ­های متفاوت وارد می­ کند و با قیمتی مناسب و ضمانت ­شده به بازار عرضه می­ کند و در کمترین زمان برای خریداران خود ارسال می ­کند.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه روغن گیری (1500 وات)
62,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه روغن گیری (1800 وات)
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه اسلایسر صنعتی
112,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-13 سانتی متر
14,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل وکیوم
9,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود