ماشین آلات پرکن و بسته بندی دستگاه درب بند دستگاه درب بند چیست و چگونه کار می کند

دستگاه درب بند چیست و چگونه کار می کند

icon دوشنبه 19 مهر 1400
 دستگاه درب بند چیست و چگونه کار می کند

دستگاه درب­ بند دستگاهی مهم و پر استفاده در صنایع بسته ­بندی می­ باشد؛ پس از تولید محصولات، آن­ ها را با دستگاه پرکن در ظروف مناسب خود پرکرده و پس از آن وارد مرحله درب ­بندی شده و از دستگاه درب­ بند استفاده می­ شود. دستگاه درب­ بند در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و هر صنعتی که محصولاتی برای پرکن و بسته­ بندی دارد؛ مناسب می ­باشد. دستگاه درب ­بند برای بسته ­بندی و درب­ بندی قوطی ­های فلزی، پلاستیکی و ... مانند کنسرو ماهی، رب گوجه فرنگی و انار، کنسرو لوبیا، کنسرو قارچ، خاویار بادمجان و انواع خورشت­ ها، کمپوت میوه جات، رنگ صنعتی، روغن خوراکی و صنعتی و ... کاربرد دارد.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

دستگاه درب­ بند بدلیل بسته­ بندی و درب­ بندی قوطی­ های فلزی همچون قوطی رب گوجه فرنگی و انار، کنسرو ماهی، لوبیا، قارچ، خاویار، بادمجان و انواع خورشت­ ها و کمپوت میوه در اشکال مختلف چهارگوش و گرد به دستگاه درب­ بند قوطی فلزی معروف است. دستگاه درب ­بند باتوجه به ساختار و عملکرد درب ­بند چند مدل دارد؛ که در ادامه به بررسی انواع مدل آن پرداخته شده است.

انواع دستگاه درب­ بند

دستگاه درب­ بند بطری دستی

دستگاه درب­ بند نیمه اتوماتیک

دستگاه درب­ بند تمام اتوماتیک

دستگاه درب­ بند بطری دستی

دستگاه درب­ بند بطری دستی یک مدل دستگاه درب­ بند است که با اپراتور کار می­ کند. این مدل دستگاه کوچک است و برای مصارف خانگی و کارگاه­ های کوچک تولیدی کاربرد دارد. دستگاه درب ­بند دستی برای تمامی قوطی­ های فلزی، پلاستیکی و شیشه ­ای مناسب می­ باشد.

درب-بند-ادکلن

دستگاه درب ­بند بطری نیمه اتوماتیک

دستگاه درب­ بند نیمه اتوماتیک یک نوار نقاله در راستای دستگاه پرکن، جهت درب­ بندی و بسته­ بندی خودکار بطری­ ها دارد؛ ولی سیستم فرمان دستگاه جهت شروع عملیات توسط اپراتور انجام می ­شود. به گونه ­ای که درب بطری توسط اپراتور روی بطری قرار می­ گیرد و در ادامه بصورت خودکار روی نوار نقاله جهت درب­ بندی حرکت می­ کند .

درب-بند-نیمه-اتومات

دستگاه درب­ بند اتوماتیک

تمام عملیات بسته ­بندی و درب­ بندی در دستگاه درب­ بند تمام اتوماتیک بصورت اتومات و خودکار انجام می ­شود. سرعت بسته ­بندی و درب بندی در این مدل دستگاه بسیار بالاست.

درب-بند-تمام-اتومات

ویژگی­ های دستگاه ­های درب­ بند

دارای سیستم ­های متفاوت عملکرد دستگاه

عملکرد عالی

سرعت بالا

کارایی ساده

انجام کار بدون صدا

هد استیل ضد زنگ  304

بدنه دستگاه استیل

دستگیره مقاوم و ضد لغزش

مناسب برای کارخانه­ ها و محیط ­های پزشکی و دارویی و غذایی و شیمیایی و ...

کیفیتی بی نظیر

مناسب برای قوطی­ های فلزی، پلاستیکی و شیشه ­ای

مناسب برای انواع بطری با سایزهای مختلف

مصرف انرژی بهینه

راندمان­ های بالا

  دستگاه درب­ بند چگونه کار می ­کند؟

دستگاه درب بند جهت پلمپ کردن انواع درب ­ها برای ظروف مختلف کاربرد دارد و برای همه انواع بطری­ ها در اشکال مختلف کاربرد دارد؛ به بیان دیگر برای محکم کردن و بستن درب­ های بطری­ ها کاربرد دارد.

اهمیت درب ­بندی

این دستگاه یکی از مهم­ ترین دستگاه­ های صنعت و مرحله بسته­ بندی درب بطری­ ها نیز یکی از مهم­ ترین مراحل در صنایع پس از پرکردن می ­باشد. زیرا با درب­ بندی و بسته ­بندی محصولات در نگهداری و حمل آسان­تر، افزایش طول عمر محصولات و جلوگیری از آلوده­ شدن محصولات و مانع شدن از گرفتن گرد و غبار موثر است. به بیان دیگر، از محصولات در برابر میکروب­ ها و باکتری­ ها و آلودگی ­های هوا، محافظت می کند و اجازه ترکیب محصولات با آن ها را نمی­ دهد. 

درب-بند-دستی

انتخاب دستگاه درب بند مناسب فعالیتتان؟

اندازه ی درب ظروف، شکل هندسی و نحوه ­ی بسته شدن آن در انتخاب دستگاه دربند مناسب و میزان سرعت مد نظرتان بسیار تاثیرگذار است. اگر تمایل به سرعت بسیار بالا جهت درب­ بندی محصولات دارید یا کارخانه و صنایع بزرگ دارید، دستگاه درب­ بند تمام اتوماتیک مناسب کار شما است.

اگر سرعت درب­ بندی برای شما مهم نیست و علاوه بر مهم بودن قیمت دستگاه، دستگاهی کوچک برای مصارف خانگی و کارگاه­ های کوچک می­ خواهید؛ بسیار مناسب می­ باشد. در نهایت اگر هم سرعت بسته ­بندی و درب­ بندی برای شما مهم است و سرعتی بالاتر از حداقل آن در کنار قیمتی مناسب می ­خواهید دستگاه درب­ بند نیمه اتوماتیک بسیار مناسب می ­باشد.

 با به روز شدن علم و فناوری، هر روزه دستگاه ها و ماشین های جدیدی ابداع می شود. این ماشین ها در راستای راحتی بشر و ساده سازی امور توسط انسان ها ساخته شده و دقت و کیفیت بهتری نسبت به نیروی کار انسانی دارند. از جمله این دستگاه ها، دستگاه درب بند انواع ظروف در انواع جنس ها می باشد. این دستگاه ها جایگزین دست انسان شدند تا سرعت و کیفیت کار ارتقا داده شود. در بخش صنایع بسته بندی، دستگاه درب بند از پر طرفدار ترین و کارآمد ترین دستگاه های موجود در بازار هستند. در این مقاله سعی می کنیم در این بخش به بررسی نکات قابل توجه از دستگاه درب بند بپردازیم و آن ها را از نظر کارایی مقایسه کنیم.

با در کنار هم قرار گرفتن چندین ماشین و اعمال کارهای متفاوت از دستگاه ها، عمل درب بند ممکن است انواع مختلفی از دستگاه های درب بند را طلب کند. برای آشنایی بیشتر با بعضی از این دستگاه ها، آن ها را در سه دسته کلی قرار می دهیم:

چگونگی کارکرد دستگاه های درب بند

نحوه کار کردن دستگاه های درب بند به این روش است که درب مورد نظر را روی ظرف گذاشته سپس دستگاه فرآیند بستن را شروع می کند. دستگاه درب بند انواع درب با جنس های مختلف اعم از شیشه ای مانند ظروف ترشی و سس مایونز و ظروف فلزی و پلاستیکی مانند انواع بطری های نوشیدنی و غیره را پشتیبانی می کند.

 

اشتراک گذاری :

...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-13 سانتی متر
14,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه تشتک زن (دستی)
5,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند 4 طرفه پنوماتیک
124,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند ادکلن (دستی)
8,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند ویال و ادکلن پنوماتیک
87,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند درب آلومینیومی (درب بند آبلیمو و شربت)
124,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود