دستگاه پرکن دستگاه پرکن پودر پرکن پودر ماردونی چیست؟

پرکن پودر ماردونی چیست؟

icon شنبه 21 اسفند 1400
 پرکن پودر ماردونی چیست؟

دستگاه پرکن عمدتاً جهت بسته بندی مواد پودری، خمیری، مایع و گرانولی مانند حبوبات مناسب است و مورد استفاده قرار می گیرد. با عملکرد ساده و میزان مصرف انرژی پایینی که این دستگاه ها دارند، استفاده از آن بسیار با صرفه است که در مدل های مختلف توزینی، حجمی و ماردون دار به شکل تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موجود می باشد.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

دستگاه پرکن پودر توزینی

 کاربرد دستگاه پرکن توزینی بیشتر جهت پر نمودن کیسه محصولات پودری و گرانولی می باشد که دارای یک مخزن قیف مانند و صفحه های لرزان و ترازو برای وزن نمودن انواع محصولات می باشد.

دستگاه پرکن پودر توزینی

 عملکرد این مدل دستگاه به این صورت است که پس از آن که مواد وارد مخزن دستگاه شد، روی صفحه لرزان ریخته می شوند و با لرزش این صفحه مواد حرکت می ‌کند و به سمت ترازو هدایت می شود. تا عملیات اندازه گیری و وزن انجام شود و در نهایت درب خروجی مخزن باز می شود تا مواد داخل کیسه های مورد نظر بسته بندی ریخته شود.

 پس از بسته بندی باید عملیات دوخت انجام شود. در مدل تمام اتوماتیک دستگاه، عملیات دوخت به طور خودکار انجام می شود. ولی در مدل نیمه اتوماتیک آن برای دوخت کیسه محصول باید یکی از انواع دستگاه های دوخت مانند دستگاه دوخت ریلی یا دوخت پلاستیک روی دستگاه نصب شود.

دستگاه پرکن پودر حجمی

 دستگاه پرکن حجمی نیز برای بسته بندی محصولات گرانولی مانند انواع حبوبات شکر، نمک و. مورد استفاده قرار می گیرد که برای اندازه گیری محصولات از پیمانه های مخصوصی که در آن قرار دارد، استفاده می کند.

 حجم پیمانه ها به میزان دلخواه قابل تغییر می باشد. این نوع دستگاه نیز دارای مخزن به شکل قیف، سیستم plc و پیمانه های اندازه گیری می باشد. حداقل پیمانه های پر کن این دستگاه سه پیمانه می باشد. تا وقتی یکی از پیمانه ها در حال خالی شدن از مواد پر شده داخل مخزن است، پیمانه دیگر در حال پر کردن مواد اندازه ‌گیری داخل کیسه باشد.

 در مدل های نیمه اتوماتیک پس از پر شدن کیسه ها که توسط اپراتور نگه داشته می‌شود، سر کیسه ها توسط دستگاه دوخت ریلی، پدالی یا دستگاه دوخت دستی دوخته می شود. در مدل تمام اتوماتیک آن عملیات پر کردن و دوخت کیسه ها به شکل کاملا اتوماتیک و خودکار انجام می شود و نیاز نیست اپراتور کیسه ها را جهت پر شدن نگه دارد.

دستگاه پرکن پودر ماردون دار

 دستگاه پرکن ماردون دار از جمله ماشین آلات مورد استفاده در صنعت بسته بندی مواد غذایی می باشد که جهت بسته بندی موادی که نسبتاً حالت خمیری دارند یا برخی از مواد پودری که حالت چسبندگی داشته باشند و دانه های آن به هم چسبیده و به شکل گلوله ای در بیایند از قبیل گچ، زردچوبه، پودر کاکائو و. غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

 طرز کار این دستگاه پرکن نیز مانند دیگر دستگاه های پرکن پودر می باشد، تنها تفاوتی که میان این دستگاه پرکن پودر با دستگاه های پرکن پودر حجمی و توزینی دارد در این است که در مخزن این دستگاه پرکن پودر ماردونی تعبیه شده است که مرتب در حال چرخیدن است و مواد داخل مخزن را هم می زنند و زیر و رو می‌ کند تا از چسبیدن و گلوله شدن آنها به همدیگر جلوگیری شود.

 پس ازانجام این عمل مواد مورد نظر وارد کیسه های بسته بندی می شوند. در پرکن های توزینی، دستگاه پرکن پودر مواد را توسط ترازو وزن و اندازه گیری می کند اما در مدل تایمردار آن دستگاه به ماردون زمان می‌ دهد و تعیین می‌کند چرخش ماردون چند ثانیه و در چند دور انجام گردد.

 کاربرد این نوع دستگاه پرکن پودر جهت بسته بندی انواع مواد پودری، گرانولی و خمیری می ‌باشد. بیشترین کاربرد این دستگاه در صنایع غذایی و بسته بندی موادی مثل ادویه جات و همچنین حبوبات و غلات می‌ باشد. از این مدل دستگاه در صنایع دیگر مانند صنایع دارویی، صنایع شیمیایی و صنایع ساختمانی و. هم به شکل گسترده ای استفاده می شود.

دستگاه پرکن پودر ماردون دار

 دستگاه پرکن پودر ماردونی یا دستگاه پرکن پودر تایمردار برای انواع پودرهای خوراکی، شکر، نمک، پودر قهوه، پودر کاکائو، مکمل های غذایی و. قابل استفاده می باشد. این دستگاه پرکن پودر کارایی ساده‌ای دارد و همراه با دوخت حرارتی جهت تولید در حجم متوسط و پایین مناسب می باشد.

 این نوع دستگاه پرکن پودری طوری طراحی شده که ماردون در انتهای مخزن قرار دارد مادون با چرخش مداوم خود پودر را از مخزن به سمت نازل هدایت می کند. در هر دور چرخش ماردون مقدار معینی پودر داخل ظرف یا کیسه بسته بندی منتقل می شود.

 مقدار پودر با توجه به فاصله، قطر و عمق گام های ماردون متفاوت است. با این حساب با محاسبه تعداد چرخش ماردون در هر دقیقه حجم پودر جابجا شده را می‌ توانید به راحتی و با دقت بالایی اندازه گیری نمایید.

 نحوه کار دستگاه پرکن تایمری

 مکانیسم این مدل از دستگاه پرکن بسیار دقیق و در عین حال ساده می باشد. این نوع دستگاه برای بسته بندی کیسه های ۱ الی ۵ کیلوگرمی مناسب است و دقت کافی در بسته ‌بندی محصولات دارد.

 این دستگاه پرکن پودری به شکل نیمه اتوماتیک طراحی و ساخته شده است و روش کار آن به این صورت است که اپراتور کیسه بسته بندی را زیر نازل دستگاه قرار می‌ دهد و با فشار پدال کلمپ کیسه را ثابت نگه می دارد. پس از آن دستگاه شروع به پر کردن مواد داخل آن می کند.

 با تمام شدن زمان ماردون کاملاً متوقف می ‌شود و کلمپ کیسه را رها می کند. جهت دوخت کیسه های بسته بندی می توانید روی دستگاه پرکن، فک های حرارتی تعبیه و نصب کنید. بازده و سرعت این دستگاه پرکن پودر حدود ۱۰۰ الی ۱۲۰ کیسه ۱ کیلوگرمی در ساعت می باشد.

 مشخصات فنی دستگاه پرکن پودر تایمری

از مشخصات فنی این مدل دستگاه پرکن پودر به موارد زیر می توان اشاره داشت.

·       تایمر

·       کنتاکتور

·       رله

·       بدنه از جنس پروفیل آهنی

·       موتور موتوژن یا الکتروژن

·       مخزن ۱۵۰ لیتری که بنا به درخواست مشتری قابل تغییر است

·       تولید در رنگ دلخواه مشتری

·       دارای لوازم پنوماتیک

 

اشتراک گذاری :

...
دستگاه پرکن پودر ماردونی
337,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر ( چیپس)
137,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 2-200 گرم اسپیرال
73,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 1-100 گرم اسپیرال
48,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 1-100 گرم با کاپ تخلیه استیل
33,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 2-200 گرم با کاپ تخلیه استیل
39,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 5-500 گرم با کاپ تخلیه استیل
47,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود