کارآفرینی کسب درآمد میلیونی با خرید دستگاه میوه خشک کن

کسب درآمد میلیونی با خرید دستگاه میوه خشک کن

icon دوشنبه 19 مهر 1400
 کسب درآمد میلیونی با خرید دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن جهت خشک کردن میوه ­ها، سبزیجات و تولید لواشک ساخته شده است. این دستگاه در مدل­ها با ظرفیت ­های مختلفی ساخته شده است. دستگاه میوه خشک کن برای خشک کردن میوه­ ها، تهیه چیپس میوه، تولید لواشک و غیره کاربرد دارد. دستگاه میوه خشک کن در ظرفیت­ های متفاوت با تعداد سینی­ های متفاوت ساخته شده است. همچنن پیشنهاد میشود مقاله میوه خشک کن گازی بهتره یا برقی را مطالعه کنید. 


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

کاربرد دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن دو کاربرد صنعتی و خانگی دارد؛ کاربرد دستگاه جهت انتخاب برای صنعت و خانگی به تعداد سینی ­های دستگاه و ظرفیت دستگاه بستگی دارد. دستگاه با تعداد سینی کم و متوسط، ظرفیت کمی داشته و کاربرد خانگی دارد و دستگاه با تعداد سینی بالا، ظرفیت بالا داشته و در صنایع کاربرد دارد. عمر و ماندگاری محصولاتی که آب دارند؛ زمانی که خشک می­ شوند؛ بسیار بیشتر می ­شود. دستگاه میوه خشک کن رطوبت میوه­ ها، سبزیجات و بقیه محصولات را می ­گیرد و خشک می کند. همچنین پیشنهاد میشود مقاله انواع دستگاه میوه خشک کن را مطالعه کنید. 

میوه-خشک

از فر و اجاق گاز بدلایل زیر نمی­توان جهت خشک کردن محصولات استفاده کرد:

1-  حرارت در فر و اجاق گاز قابلیت تنظیم شدن ندارد؛ باعث خشک نشدن محصولات یا پخته شدن محصولات می­ شود.

2-  پخش حرارت در دستگاه خشک کن بطور یکنواخت پخش می­شود؛ ولی حرارت در فر و اجاق گاز بطور یکنواخت پخش نمی ­شود.

3-  میوه ­های مورد استفاده جهت خشک کردن در فر و اجاق گاز باید حتما رسیده باشند و کیفیت بالایی داشته باشند؛ ولی از میوه ­های نارس با ارزش غذایی پایین جهت خشک کردن با دستگاه خشک کن، میشه استفاده کرد.

4-  خشک کردن محصولات توسط دستگاه خشک کن با حفظ ویتامین ­ها و مواد مغذی انجام می­ شود؛ درصورتی که خشک کردن محصولات با فر و اجاق گاز سبب از بین رفتن مواد مغذی و معدنی محصولات می ­شود.

 مزایای دستگاه میوه خشک کن

  • حفظ سلامتی، ویتامین‌ها و آنزیم‌های میوه ­­ها و سایر محصولات
  • صرفه‌جویی در مصرف میوه و محصولات
  • افزایش عمر و ماندگاری محصولات
  • کاربری آسان
  •  مصرف انرژی بهینه
  • مناسب بودن جهت تهیه لواشک

کسب درآمد میلیونی با خرید دستگاه میوه خشک کن

با خرید دستگاه میوه خشک کن کسب و کار تولیدی خود را راه ­­اندازی کنید و کارآفرین شوید. میوه خشک یا چیپس میوه یک محصول پرطرفدار در سبد غذایی خانوار است. این محصول بسیار پرمصرف بوده و در هتل­ ها، رستوران­ ها و مهمانی ­ها برای پذیرایی استفاده می­شود.

محصولات دیگری چون سبزی خشک، لواشک و . نیز از جمله محصولات پرطرفدار است؛ که طرفداران مخصوص به خود دارد. دستگاه میوه خشک کن یک قیمتی اقتصادی دارد و با خرید دستگاه میوه خشک کن با سرمایه و هزینه بسیار کم می ­­توانید خط تولید خود را راه ­اندازی کنید.

مزیت راه ­اندازی خط تولید دستگاه خشک کن اینست که می­توانید با سرمایه ­ای اندک کارگاه و تولیدی خود را، راه انداخته و درآمد میلیونی کسب کنید. زیرا تمامی محصولات تولیدی دستگاه خشک کن جزو پرمصرف­ترین و پراستفاده ­ترین محصولات می­ باشد و نکته مهم در استفاده از دستگاه میوه خشک کن اینست که میوه­ ها باید اسلایس شده باشند.

جهت اسلایس میوه­ ها می­توانید از دستگاه اسلایسر استفاده کنید. دستگاه اسلایسر یک دستگاه مهم و کاربردی در کارگاه و کارخانه­ های میوه خشک کن می ­باشد. این دستگاه نیز در دو مدل صنعتی و خانگی با ظرفیت ­های متفاوت ساخته شده است. بعد از خشک کردن میوه ها نیز باید از دستگاه بسته ­بندی جهت بسته ­بندی میوه ­های خشک و سایر محصولات خشک شده استفاده کرد.

جهت راه­ اندازی کارخانه و کارگاه تولید میوه خشک کن باید دستگاه ­­های اسلایسر و بسته ­بندی را خرید کنید و محصولات تولیدی با کیفت خود را عرضه کنید و درآمد میلیونی کسب کنید.

خرید دستگاه ­های مورد نیاز جهت راه اندازی خط تولید میوه خشک

دستگاه­ های مورد نیاز  جهت راه­ اندازی خط تولید میوه خشک یک وسیله پرکاربرد در منازل، کارگاه ­ها و صنایع غذایی می­باشد و کاربردهای بالایی دارند. تمامی این محصولات با کیفیت­ های عالی با مدل­ها و قابلیت ­های متفاوت با برندAG در بازار موجود است. قیمت و کاربرد محیط مناسب دستگاه ­های اسلایسر، میوه خشک کن، بسته ­بندی با توجه به میزان ظرفیت آن، نوع عملکرد، اندازه مشخص می ­شود.

شرکت بازرگانی AG با 20 سال سابقه به عنوان یکی از وارد­کننده های اصلی دستگاه میوه خشک کن، اسلایسر و بسته ­بندی و . برای کاربرد خانگی و صنعتی با کارایی­ های متفاوت وارد می­کند و با قیمتی مناسب و ضمانت شده به بازار عرضه می­کند . جهت خرید و دریافت مشاوره رایگان برای خرید و راه ­اندازی خط تولید خود با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما شما به شما کارفرمای عزیز در این مسیر کمک می­ کنند.

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود