ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه خامه گیر دستگاه خامه گیر دستی یا صنعتی

دستگاه خامه گیر دستی یا صنعتی

icon شنبه 15 آبان 1400
 دستگاه خامه گیر دستی یا صنعتی

خامه، یکی از خوراکی های لذیذی است که در کافی شاپ ها و قنادی ها موجود است. خامه با بافت نرم و زیبایی که دارد طرفداران کوچک و بزرگ را به خود جذب می کند و جزء جدایی ناپذیری در صنعت شیرینی پزی است. خامه به شکل های مختلفی در بازار وجود دارد، مانند خامه قنادی و خامه صبحانه. خامه ای که در کافی شاپ ها برای آماده کردن انواع شیک ها، قهوه ها و انواع دسرها مورد استفاده قرار می گیرد، خامه قنادی است. همچنین برای تزئین کیک ها و شیرینی ها به شکل های مختلف نیز از خامه قنادی استفاده می شود.

طرز کار دستگاه خامه گیر

مثلا در بعضی از شیرینی ها خامه لایه لایه بین شیرینی قرار می گیرد. مانند انواع رولت ها و در کاپ کیک ها از خامه برای تزئین روی آنها استفاده می شود. تهیه خامه زده شده و سفت با استفاده از دستگاه خامه گیر انجام می شود. درست کردن خامه فرم گرفته بدون استفاده از دستگاه به مهارت زیادی نیاز دارد و به سادگی نمی توان با استفاده از شیر و خامه، خامه زده شده تهیه کرد، زیرا خامه نباید شل شود و فرم پذیر باشد.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

بهترین روش برای تهیه خامه، استفاده از دستگاه خامه گیر است. با استفاده از این دستگاه می توانید در کوتاه ترین زمان به راحتی فوم خامه تهیه کنید. دستگاه خامه گیر یکی از مهمترین تجهیزات قنادی است که داشتن آن برای تمام شیرینی پزی ها و کافی شاپ ها ضروری به نظر می رسد. دستگاه خامه ساز یا خامه زن با چند حرکت ساده شیر را به خامه ای نرم و زده شده تبدیل می کند و فقط کافی است مقداری شیر را با خامه مخلوط کنید و داخل دستگاه بریزید تا خامه زده شده تحویل بگیرید. کار با این دستگاه بسیار ساده و آسان است.

طرز کار دستگاه خامه گیر

دستگاه خامه گیر با استفاده از کپسول گاز نیتروژن که داخل دستگاه قرار دارد، مایع را به خامه تبدیل می کند. دستگاه خامه گیر 0.5 لیتری به یک عدد کپسول و دستگاه خامه گیر 1 لیتری به دو عدد کپسول نیاز دارد. فشار گازی که درون سیلندرهای دستگاه وجود دارد علاوه براینکه باعث افزایش ماندگاری خامه می شود، از ورود باکتری به خامه نیز جلوگیری می کند. خامه تولید شده توسط دستگاه را می توان داخل ظرف در بسته ریخت و تا یک هفته نگهداری کرد.

دستگاه های خامه زن با توجه به میزان مصرف به دو مدل کلی دستی و صنعتی دسته بندی می شود. خامه زن صنعتی برای مصارف صنعتی با حجم بالا مانند کارگاه های کیک پزی، شیرینی پزی، قنادی ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد و از خامه زن دستی برای مصارف محدود و خانگی استفاده می شود.

دستگاه خامه گیر دستی، دستگاهی است که با استفاده از کپسول نیتروژن که بی ضرر است فشار لازم برای تهیه فوم را ایجاد می کند. به این صورت که مقدار خامه و شیر سرد را داخل مخزن دستگاه بریزید و کپسول نیتروژن را در جای خود قرار دهید و درب مخزن را محکم ببندید. پس از چند تکان شدید به آن اجازه دهید تا نیتروژن با خامه وشیر به خوبی مخلوط شود و فوم خامه تولید شود. سپس با استفاده ماسوره در مدل های مختلف خامه فرم گرفته را درون دسر یا نوشیدنی مورد نظر خود شکل دهید و مصرف نمایید. ظرفیت خامه زن دستی نیم لیتر و یک لیتر است.

روش کار دستگاه خامه گیر صنعتی نیز مانند خامه زن دستی است که با استفاده از فشار زیاد فوم خامه تولید می شود. با این تفاوت که در خامه زن صنعتی فشار لازم برای تولید فوم از نیروی برق گرفته می شود. تفاوت دیگر آن در مقدار ظرفیت مخزن دستگاه است که خامه زن صنعتی بین 30 تا 60 لیتر در ساعت ظرفیت تولید فوم خامه دارد. دستگاه خامه گیر صنعتی با برق کار می کند و بدون دخالت دست و به صورت خودکار و اتوماتیک می تواند در مدت زمان کمی خامه زده شده و سفت برای استفاده روی دسر، بستنی و قهوه را برای شما آماده نماید.

با توجه به حجم زیاد تولید خامه، دستگاه خامه گیر صنعتی نسبت به نوع دستی آن قیمت بیشتری دارد. اگر شما به دنبال دستگاه مناسب با روش کار ساده و آسان هستید دستگاه خامه گیر دستی، بهترین پیشنهاد است. جنس خامه زن استیل است که به هیچ وجه زنگ نمی زند. این دستگاه از ساده ترین و مناسب ترین روش برای تهیه فوم خامه، برای کافی شاپ ها و قنادی ها و همین طور برای مصارف خانگی شما استفاده می کند. با داشتن این دستگاه دیگر نگران شل شدن خامه و دیگر دردسرهای درست کردن خامه قنادی نخواهید بود.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه روغن گیری (1500 وات)
62,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه روغن گیری (1800 وات)
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه روغن گیری (3000 وات) با فیلتر تصفیه
324,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه اسلایسر صنعتی
112,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-13 سانتی متر
14,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود