ماشین آلات پرکن و بسته بندی دستگاه درب بند از دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی در کجا استفاده کنیم؟

از دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی در کجا استفاده کنیم؟

icon چهارشنبه 12 مرداد 1401
 از دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی در کجا استفاده کنیم؟

وظیفه دستگاه درب بند محکم نمودن درب انواع ظروف مختلف بسته بندی می باشد. دستگاه دربند از نظر موارد کاربردی دارای انواع مختلفی می باشد که از آن جمله می‌توان به مواردی همچون دستگاه دربند ویال شیشه‌ ای، دستگاه درب بند بطری پت و بطری پلاستیکی، دربند ادکلن، دربند قوطی فلزی کنسرو، درب بند بطری نوشابه، دستگاه درب بند درب شیشه ای، پلاستیکی و فلزی اشاره نمود.

 هر کدام از انواع دستگاه درب بند بر اساس میزان تولید، وسعت محیط کارگاهی، نوع درب و نوع ظرف، کاربرد مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال از دستگاه درب بند درب بطری پلاستیکی یا دستگاه درب بند بطری دستی در کارگاه های تولیدی کوچک استفاده می شود.

 روش کار با این دستگاه درب بند دستی بر این اساس است که هد درب بند بطری، روی این درب بند قرار می‌ گیرد. پس از آن اپراتور به شکل پنوماتیک عملیات درب گذاری را کامل می کند.

 انواع بطری هایی از جنس پت مانند بطری های آب معدنی، انواع شربت ها، درب بطری های شیشه‌ ای و پلاستیکی، درب قوطی های فلزی را با استفاده از این دستگاه دربندی می توانید درب گذاری کنید. به همین علت به آن دستگاه درب بند قوطی هم گفته می شود.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

 دستگاه درب بند بطری دستی

دستگاه درب بند بطری دستی

این دستگاه درب بندی فرایند درب گذاری را به شکل دستی انجام می دهد. دستگاه بدون اینکه به درپوش پلاستیکی آسیب بزند، عملیات درب بندی را کامل می کند. در انتها پس از پلمپ شدن، دستگاه از چرخش می ایستد.

 کار با این دستگاه درب بند نیاز به تخصص خاصی ندارد و هر فردی در ابتدا می تواند به راحتی با آن کار کند و خط تولید خود را با کمترین هزینه ارتقا دهد و سرعت درب گذاری را بیشتر از پیش کند.

 دستگاه درب بند دستی، هم به صورت برقی و هم پنوماتیک کار می کند. قابلیت کار در طول 12 ساعت را دارد. بسیار کم صدا است. بنابراین به راحتی در منزل نیز می توانید از آن استفاده کنید.

 در ابعاد مناسبی طراحی شده است و قابلیت استفاده در کارگاه های تولیدی کوچک، مغازه ها و حتی منازل را دارد. بسیار کم مصرف است و با استفاده از برق تک فاز کار می کند. کارایی آن بسیار ساده و راحت است. دستگاه درب بند دستی امکان بستن سایزهای مختلف درب بطری از ۱۰ میلی متر الی 50 میلی متر قطر را دارد و مناسب مشاغل کوچک کارگاهی و خانگی می باشد.

 این نوع دستگاه درب بند جهت بستن درب بطری های دوغ، عرقیات گیاهی و قوطی های سم مناسب است. دستگاه درب بند بطری پنوماتیک برقی شبیه این مدل دستگاه درب بند است. تنها تفاوت این دو دستگاه در کیفیت و عملکرد آنها می باشد.

 درب بند برقی با توجه به برقی بودن جهت شروع به کار به چه چیزی نیاز ندارد و سرعت درب گذاری آن نسبت به درب بند دستی بیشتر است. تنها مشکل این نوع دستگاه درب بند، داغ شدن دستگاه می باشد.

دستگاه درب بند دستی پنوماتیک

 چون این دستگاه توانایی بستن بیشتر از ۱۰۰ عدد درب به صورت پیاپی را ندارد و این کار باعث فشار آمدن به دستگاه که در نتیجه آن احتمال سوختن موتور دستگاه افزایش می یابد. در صورتی که ظرفیت تولید شما از این تعداد بیشتر باشد، بهتر است از دستگاه درب بند دیگری استفاده کنید.

 این دستگاه همراه با دو عدد هد و چهار عدد سیلیکون درب بندی در سایزهای مختلف تحویل مشتری داده می شود. علاوه بر این یک عدد کابل بالانس همراه خواهد داشت. با استفاده از این کابل بالانس قادر خواهید بود دستگاه را از ارتفاع آویز نمایید، تا جهت بستن درب بطری ها بهتر به آن دسترسی داشته باشید.

 خرید انواع دستگاه درب بند دستی و نیمه اتوماتیک از طریق مجازی امکان پذیر است. دستگاه درب بند بطری شیشه ای نوعی درب بند است که به راحتی درب بطری های شیشه ای داخل آن قرار می گیرد و توسط آن درب بطری به شکل استاندارد و محکم سر جای خود قرار می گیرد.

 قیمت دستگاه پلمپ درب بطری شیشه ای بسیار مناسب و به صرفه است. از این میان قیمت دستگاه پلمپ درب بطری پلاستیکی یا قیمت دستگاه درب بند بطری دستی در بین دیگر دستگاه های دربند دستی مناسب تر می باشند.

 دستگاه درب بند دستی برقی قادر است درب ظروف موردنظر را در چند ثانیه بسته و محکم نماید. این دستگاه دارای چهار سری سیلیکون و همچنین دو سری آلومینیوم می باشد. با صرف هزینه کمی می توانید فرایند درب گذاری انواع  بطری های مختلف را با سرعت بالا کامل کنید.

 این دستگاه دارای کلاچ تنظیم کننده می باشد که از ساییده شدن، پارگی و آسیب رساندن به داخل درپوش جلوگیری می کند. دربند پنوماتیک یک دستگاه پلمپ بادی به حساب می آید که توسط آن می توانید درب انواع بطری های پلاستیکی، شیشه‌ ای و پت را به شکل دستی ببندید.

 درب بند پنوماتیک معمولاً دارای هد درب بندی با قطر یک سانتی متر الی 5 سانتی متر می باشد. سرعت این دستگاه در درب گذاری بین ۲۵ الی ۳۵ عدد درب در یک ساعت است. بستن درب بطری ها و محکم کردن آن به کمک این دستگاه بسیار ساده انجام می‌شود.

 این درب بند عملیات درب گذاری را توسط فشار لاستیک سیلیکونی درون هد و با استفاده از نیروی باد کمپرسور دستگاه انجام می دهد. حجم کمپرسور مورد نظر حداقل ۵۰ لیتر است.

 بدنه این دستگاه درب بند از استیل تهیه می شود. به خاطر استهلاک پایینی که دارد دستگاهی است که امکان کار مداوم را به اپراتور می دهد. از این رو دستگاهی کارآمد با صرفه اقتصادی به شمار می ‌آید.

 

اشتراک گذاری :

...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-13 سانتی متر
14,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه لیبل چسبان بطری (برقی) با تاریخ زن
112,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند ویال و ادکلن پنوماتیک
87,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند دستی بطری پنوماتیک
8,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند قوطی آلومینیومی
118,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود