مراقبت های پوستی میکرودرم بهترین دستگاه پاک سازی پوست

بهترین دستگاه پاک سازی پوست

icon دوشنبه 24 مرداد 1401
 بهترین دستگاه پاک سازی پوست

شاید برایتان سوال باشد از میان دستگاه های پاک سازی کدام دستگاه دارای تاثیر بیشتر و بهترین عملکرد می باشد. در حال حاضر روش های زیبایی پوست جدیدی پا به عرصه رقابت گذاشته اند اما اینکه کدام روش برای پوست شما مناسب تر است؟ یا همه روش ها و دستگاه های پاک سازی تاثیر خوبی دارند؟ آیا استفاده از دستگاه پاک سازی چه مزایا و معایبی به دنبال خواهد داشت؟

 برای رسیدن به جواب سوالاتتان همچنان با ما همراه باشید. قصد داریم در متن زیر روش های پاک سازی را مقایسه کنیم و بهترین دستگاه پاک سازی پوست را به شما معرفی کنیم. دستگاه های پاک سازی پوست در بیشتر موارد علاوه بر از بین بردن لکه‌ها و آکنه های پوستی به جوان سازی و پیشگیری از پیری پوست هم کمک زیادی می کنند.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

 یکی از روش های رایج پاکسازی پوست که در آرایشگاه های زنانه نیز از آن استفاده می کنند، روش میکرودرم آبریژن است. به طور کلی میکرودرم یک دستگاه چند کاره است که کاربردهای زیادی دارد.

 میکرودرم روشی است که کمی تهاجمی است و با ایجاد خراش روی پوست باعث پاک سازی و جوان سازی پوست می شود. کاربرد این دستگاه برای همه قسمت های بدن است ولی معمولاً برای پوست و صورت بیشتر از آن استفاده می کنند.

 علاوه بر پاک سازی و جوانسازی این دستگاه باعث از بین رفتن لکه ها و در نتیجه روشن شدن پوست می شود. عملکرد دستگاه به این صورت است که با مکش سلول های مرده با استفاده از مواد کریستالی و کراتین پوست را لایه برداری می کند.

 استفاده از این دستگاه باعث افزایش گردش خون در زیر پوست و نیز صاف و روشن شدن آن می شود. از جمله دستگاه هایی که با روش میکرودرم باعث جوان سازی پاک ‌سازی پوست می‌ شوند می‌ توان به دستگاه های زیر اشاره نمود.

دستگاه پاک ‌سازی پوست AG-P-X5M

دستگاه پاک ‌سازی پوست AG-P-X5M

دستگاه پاک سازی پوست AG-P-X5M از موثرترین دستگاه های پاک سازی است که با استفاده از روش میکرودرم باعث حذف و از بین رفتن سلول های مرده سطح پوست و پاکرسازی و محو شدن لک های آن می شود.

 این مدل دستگاه پاک سازی قابل استفاده روزانه می باشد و دارای سری های مختلف و کاربردهای متفاوت می باشد. از دستگاه پاک سازی پوست AG-P-X5M می توانید در منزل جهت پاک سازی و جوان سازی پوست تان استفاده کنید که بسیار مقرون به صرفه است. این دستگاه پاک سازی از روش میکرودرم استفاده می کند.

 علاوه بر مکش سلول‌های مرده و آبریژن دارای سری های مخصوص است که مناسب از بین بردن جوش های سرسیاه می باشد. علاوه بر این، این دستگاه از تکنولوژی پرتو آبی استفاده می کند. همانطور که می دانید یکی از روش های جدید درمان پوست ال ای دی تراپی یا درمان با استفاده از پرتو آبی می باشد.

 به این صورت است که طول موج آبی با ویژگی های ضدعفونی کنندگی و استرلیزه کردن باعث از بین رفتن، کنترل، کاهش جوش‌های پوستی و حتی درمان آن می شود. دستگاه پاک سازی پوست AG-P-X5M با استفاده از تکنولوژی ال ای دی تراپی و سری های لایه بردار باعث از بین رفتن جوش های سرسیاه و در نتیجه پاک سازی منافذ پوستی و روشن شدن پوست می شود.

 سری های مختلف دستگاه به راحتی قابل تعویض هستند. با توجه به نوع پوست فرد می توانید تنظیمات دستگاه را متناسب با پوست تغییر دهید. به عنوان مثال قدرت مکش آن را کم یا زیاد کنید. از دیگر ویژگی های سری های دستگاه جداسازی و شستشوی آسان آن است.

 در جلوی نازل دستگاه فیلتر مخصوصی قرار دارد، که مانع از ورود آلودگی ها و سلول های مرده پوست به داخل دستگاه می شود. پس از چند بار استفاده می توانید آن را تعویض نمایید. این مدل دستگاه بسیار سبک و راحت قابل حمل است و قابل شارژ شدن از طریق کابل usb می باشد.

 سری های مختلف این دستگاه پاک سازی کاربرد متفاوتی دارند. مثلاً سری میکروکریستالی باعث افزایش سایش و قدرت لایه برداری سلول های مرده سطح پوست و در نتیجه تحریک کلاژن سازی و جوان سازی پوست می شود. با استفاده از این سری می توانید لایه برداری عمیق پوست انجام دهید.

 جهت استفاده روزانه دستگاه می توانید از سری بیضی ‌شکل استفاده کنید. این سری جهت استفاده در نواحی که دسترسی آن کمی مشکل است، مانند شیار چروک ها، اطراف لب و بینی بسیار مناسب است.

 هنگام استفاده از این دستگاه به برخی موارد باید اهمیت دهید. از جمله هنگام استفاده دستگاه را به یک جهت بکشید. سرعت مکش دستگاه را با توجه به میزان حساسیت پوست تنظیم کنید. سعی کنید زمان استفاده از آن بیشتر از ۵ دقیقه طول نکشد. پس از اتمام پاک سازی و لایه برداری، پوست را با استفاده از پرتو آبی ماساژ دهید.

 همچنین هنگام استفاده از دستگاه اطمینان داشته باشید که فیلتر دستگاه خیس نباشد و پوستتان را نیز قبل از استفاده کاملا خشک نمایید. از استفاده دستگاه اطراف چشم، پلک ها، گوش و گردن خودداری نمایید. چون باعث آسیب رساندن به پوست می شود.

دستگاه پاک ‌سازی پوست   AG-P-X7

دستگاه پاک ‌سازی پوست   AG-P-X7

از دیگر دستگاه های موثر در پاک سازی و جوان سازی پوست می ‌توان به دستگاه پاک سازی پوست AG-P-X7 اشاره کرد. این دستگاه پاک سازی نیز جهت استفاده در آرایشگاه های زنانه و مردانه و منازل مناسب است. این مدل دستگاه دارای باطری است که می توانید از طریق کابل usb آن را شارژ نمایید.

 این دستگاه دارای عملکرد بسیار راحت و کاربردهای مختلفی می باشد. دقت داشته باشید بهتر است قبل از استفاده از آن ابتدا پوست را با آب گرم بشویید یا بخار گرم دهید تا تاثیر دستگاه بهتر جواب دهد.

 دستگاه پاک سازی پوست AG-P-X7 دارای پنج سری مختلف است که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. سری های دستگاه به راحتی قابل جدا شدن و شستشو هستند. استفاده از این دستگاه تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن جوش های پوست بخصوص جوش های سرسیاه دارد. استفاده از این دستگاه کمک می کند که پوستی شاداب تر و سالم تر داشته باشید. این مدل دستگاه پاک سازی دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

دستگاه جوان سازی و از بین برنده جوش و لیفت AG-P-CP2 

دستگاه جوان سازی و از بین برنده جوش و لیفت AG-P-CP2

این دستگاه نیز از روش میکرودرم آبریژن فراصوتی استفاده می کند که قابلیت استفاده در منزل و مصارف حرفه‌ای را دارد. دستگاه جوان سازی و از بین برنده جوش و لیفت AG-P-CP2  با کمک ویژگی الکترونیکی فراصوتی یون ها، به سرعت شروع به تولید حباب های ریز می کند.

 این حباب ها باعث تمیز شدن جوان سازی و تغذیه پوست می ‌شوند. این دستگاه نوعی دستگاه حرفه ای در بین لوازم آرایشی بهداشتی به حساب می آید و تنها با فشار یک دکمه می توانید از سیستم های مختلف آن استفاده لازم را ببرید.

روش کار دستگاه جوان سازی و از بین برنده جوش و لیفت AG-P-CP2 به این صورت است که پس از روشن شدن دستگاه دکمه برق را سه بار لمس نمایید. این کار باعث روشن شدن لامپ لیفتینگ می شود که نشان دهنده آماده به کار بودن دستگاه است.

 سپس تیغه دستگاه را به آرامی روی پوست ماساژ دهید. مدت زمان استفاده از این دستگاه پاک سازی پوست، حدود ۵ دقیقه می باشد که دستگاه پس از این مدت به طور خودکار خاموش می شود. در انتها دستگاه را تکان دهید تا آب روی تیغه ها از آن جدا شود. از مزیت های استفاده از این دستگاه به موارد زیر می توان اشاره کرد.

·   آبرسانی بیشتر پوست

·   لایه برداری، احیا پوست و از بین بردن جوش های سرسیاه

·   لیفت صورت و از بین بردن چروک های پوست

·   باعث جوانسازی و روشن شدن پوست

·   سبک و کم حجم بودن دستگاه

·   موثر و کاملاً بدون درد

این نمونه دستگاه دارای باطری لیتیومی است و به راحتی قابل شارژ می باشد. استفاده از آن بسیار آسان است و در کل دستگاهی با کیفیت و عملکرد عالی می باشد.

 

اشتراک گذاری :

...
دستگاه پرکن پودر 10-999 گرم
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 25-1200 گرم
87,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه لیبل چسبان سطوح تخت
124,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه لیبل چسبان بطری (دستی)
27,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه چوب پنبه زن
11,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه تشتک زن (دستی)
5,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند دستی بطری پنوماتیک
8,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود