دستگاه جت پرینتر دستی چیست؟

icon دوشنبه 19 مهر 1400
 دستگاه جت پرینتر دستی چیست؟

 

دستگاه جت پرینتر برای چاپ اطلاعات محصول از جمله تاریخ تولید، تاریخ انقضا، لوگوی محصول و اطلاعات تکمیلی محصول روی محصول ساخته شده است. این دستگاه در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، بهداشتی -آرایشی و کاربرد دارد. کاربرد اصلی دستگاه در ادامه توضیح داده شده است. دستگاه جت پرینتر در چند مدل صنعتی و خانگی در بازار موجود است.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

دستگاه جت پرینتر صنعتی یک دستگاهی تمام اتومات می‌باشد. در انتهای خط تولید در صنایع، پس از بسته ­بندی نصب می­­‌شود و اطلاعات مهم را روی محصول چاپ می­‌کند. این دستگاه سرعت بالایی در عملیات و همچنان تعداد تیراژ بالایی دارد.

دستگاه جت پرینتر خانگی یک مدل دستگاه جت پرینتر دستی می­‌باشد. این دستگاه با اپراتور کار می‌­کند و بدلیل آنکه سرعت پایینی دارد و در تعداد تیراژ پایین عملیات چاپ را انجام می‌دهد؛ در کارگاه­ ها و کارخانه‌­های کوچک کاربرد دارد.

ویژگی‌های دستگاه جت پرینتر:

مصرف انرژی بهینه دارد.

با بیشتر جوهرها سازگاری دارد.

توانایی چاپ متن و اعداد در سطوح منحنی و غیرصاف را دارد.

در دستگاه‌های جت پرینتر دستی، بدلیل کار با اپراتور سیستم‌های ایمنی برای محافظت از اپراتور در دستگاه گذاشته شده است.

کاربرد جت پرینتردستی چیست؟

جت-پرینتر

دستگاه جت پرینتردستی یک دستگاهی برای چاپ اطلاعات داده شده به دستگاه می‌­باشد. این دستگاه در انتهای خط تولید پس از دستگاه بسته­‌ بندی نصب می‌شود. اطلاعات لازم برای خریدار از جمله لوگو و نام تجاری شرکت، تاریخ تولید و انقضا، قیمت محصول و اطلاعات تکمیلی محصول توسط این دستگاه در محل مورد نظر محصول چاپ می­‌شود.

کاربرد و عملیات دستگاه جت پرینتر در تمامی مدل­های دستگاه یکی است؛ فقط در شیوه چاپ تفاوت دارند. شیوه چاپ در دستگاه جت پرینتر دستی اینگونه است که اطلاعات درخواستی در قسمت خروجی دستگاه قرار گرفته، سپس دستگاه را در محل مورد نظر روی محصول قرار داده و عملیات چاپ با کمک اهرم یا شاسی انجام می‌­شود.

شیوه چاپ در دستگاه جت پرینتر صنعتی کاملا اتومات می­‌باشد. این دستگاه در انتهای خط تولید نصب شده و پس از بسته ­بندی اتوماتیک محصولات توسط دستگاه بسته ­بندی، محصولات توسط نوار نقاله به سمت دستگاه جت پرینتر هدایت شده و عملیات انجام می‌­شود. دستگاه جت پرینتر جهت چاپ اطلاعات در صنایع حمل و نقل برای چاپ اطلاعات رو کارتون­‌ها و در کارخانه‌های مهندسی روی لوله ­ها چاپ می‌­شود.

کدام جت پرینتر مناسب کسب و کار من است؟

جت-پرینتر-مناسب

انتخاب بهترین نوع جت پرینتر بستگی به زمینه فعالیت کاری بستگی دارد. دستگاه جت پرینتر صنعتی و تمام اتومات سرعت بالایی در چاپ دارد و برای صنایع با تعداد تیراژ بالا مناسب می­‌باشد. از طرفی دستگاه جت پرینتر دستی ساده‌تر است و سرعت پایینتری دارد.

به بیان دیگر برای چاپ با تیراژ بالا و انجام کار با سرعت بالا در صنایع و کارخانه‌های بزرگ دستگاه جت پرینتر صنعتی بهترین انتخاب می‌­باشد و در صورت داشتن صنعت و کارگاه متوسط یا کوچک دستگاه جت پرینتر دستی بدلیل انجام کار با سرعت پایین و تیراژ پایین مناسب می­‌باشد.

جت پرینتر دستی جهت چاپ اطلاعات بر روی محصولاتی کاربرد دارد؛ که آن محصولات مانند بشکه‌ها، لوله‌ها، کارتن‌های بزرگ و غیره. روی نوار نقاله قرار نمی ­گیرند؛ و به نوعی با نمونه‌­های مشابه دستگاه جت پرینتر صنعتی، چاپ متن و اطلاعات روی آن محصولات امکان پذیر نمی­‌باشد.

جت پرینترها قابلیت داشتن چه امکاناتی دارد؟

 لرزشگیر دست

 قابلیت نصب

 داشتن زبان فارسی

قابلیت اتصال به کامپیوتر

 ذخیره سازی و آرشیو پیام

 

جت پرینتر بر روی چه سطح­هایی قابلیت چاپ دارد؟

دستگاه جت پرینتر در دو مدل دستی و اتوماتیک قابلیت چاپ روی سطح‌های مختلف با شکل‌های مختلف، همچنان با ارتفاعات مختلف را دارد. بعضی محصولات مانند تخم مرغ دستگاه جت پرینتر مناسب خود را می‌­خواهد.

روش چاپ اطلاعات جت پرینتر روی محصولات به چه صورتی می­‌باشد؟

جت پرینتر با کارتریج کار می‌کند و با جوهر اطلاعات را روی محصول چاپ می‌کند. کارتریج قابل شارژ می‌باشد.

 موارد مهم در خرید جت پرینتر که باید به آن توجه کرد؟

طول و عرض چاپ

نمونه کار دستگاه

کیفیت چاپ

وزن دستگاه

ویژگی های دستگاه جت پرینتر دستی و صنعتی چیست؟

جت پرینترهای دستی جت پرینترهای بدون سنسور هستند؛ جت پرینترهای دستی قابلیت چاپ هر نوع اطلاعاتی مانند حروف، اعداد، لوگو و بارکد روی هر سطحی و با هر فونتی دارد. این دستگاه یک شاسی جهت چاپ اطلاعات روی محصولات دارد.

جت پرینترهای صنعتی و اتوماتیک سنسوردار هستند و عملیات چاپ به طور کاملا اتومات قابل انجام هستند. شیوه کار نیز اینگونه است که دستگاه جت پرینتر را روی محصول فیکس کرده و متن و اطلاعات مورد نظر را روی محصولات که با نوار نقاله به سمت دستگاه هدایت می‌­شود؛ چاپ می­کند.

 

اشتراک گذاری :

...
دستگاه اسلایسر صنعتی
112,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-13 سانتی متر
14,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 10-999 گرم
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 25-1200 گرم
87,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه جت پرینتر دستی
99,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود