دستگاه پرکن دستگاه پرکن بسته بندی (ساشه) صفر تا صد راه اندازی و کسب درآمد از کارگاه بسته بندی خشکبار

صفر تا صد راه اندازی و کسب درآمد از کارگاه بسته بندی خشکبار

icon یکشنبه 05 تیر 1401
 کسب درآمد از کارگاه بسته بندی خشکبار

 تولید خشکبار در کشور ایران میزان زیادی را به خود اختصاص داده است. ولی بیشتر این نوع محصولات چه برای فروش در بازارهای داخلی و چه برای صادرات به کشورهای دیگر به طور فله ای عرضه می‌شود و تنها تعداد محدودی از برندها این محصولات را به شکل بسته بندی به دست خریداران خود می‌رسانند.

چرا خشکبار را با دستگاه بسته بندی کنیم؟

چرا خشکبار را بسته بندی کنیم؟

 باید به این نکته توجه داشت که بسته بندی مناسب انواع خشکبار در حفظ خواص آن نقش بسزایی ایفا می‌کند و باعث جذب مشتریان به سمت خود می شود و در ضمن جابجایی محصولات بسته بندی شده راحت تر می باشد. با این حساب اگر بتوانیم این گروه از محصولات غذایی را به صورت بسته بندی های مخاطب پسند ارائه نماییم، البته به شرطی که قیمت نهایی آن در مقایسه با محصول فله ای خیلی تفاوت نداشته باشد می توان از این راه به سود قابل توجهی دست پیدا کنیم. این کار را با دستگاه بسته بندی خشکبار می توانیم به بهترین صورت انجام دهیم.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

 چطور با دستگاه بسته بندی خشکبار به درآمد برسیم

همه افراد به کسب درآمد علاقه دارند و از حرفه های سودآور استقبال می‌کنند. بسیاری از افراد جامعه به دلیل مشکلاتی که دارند نمی توانند در شرکت استخدام شوند. بعضی افراد نیز به دنبال شغل دوم هستند تا درآمد ماهیانه خود را افزایش دهند. یک راه آسان جهت کسب درآمد راه اندازی کسب و کار جدیدی است. تعجب نکنید، شما به راحتی می توانید در یک فضای کوچک نیز از راه بسته بندی خشکبار به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

 از آنجایی که مصرف انواع خشکبار به عنوان تنقلات مفید و سودمند همیشه و در هر جایی بین مردم رواج دارد، بنابراین می توان با اطمینان اظهار داشت که راه اندازی کارگاه بسته بندی خشکبار یکی از راه های مطمئن جهت رسیدن به سود بالا می باشد.

 پیشنهاد میشود مقاله ارزانترین دستگاه بسته بندی حبوبات را مطالعه کنید. 

شرایط راه اندازی کارگاه بسته بندی خشکبار

 بسته بندی خشکبار یکی از مشاغل پرسود است و با توجه به میزان سرمایه اولیه و فضای موجود شما، می توانید در حد یک کسب و کار خانگی یا یک کارگاه کوچک با چند کارگر اقدام به راه اندازی آن کنید.

از شرایط لازم جهت راه اندازی کارگاه بسته بندی خشکبار داشتن فضای مناسب برای شروع کار می باشد که باید متناسب با دستگاه بسته بندی باشد. از دیگر شرایط بهداشتی بودن محیط کار است. باید طوری باشد که هر فردی حق ورود به آن را نداشته باشد و نیز از حضور نداشتن  جانوران موذی در آنجا مطمئن باشید.

چه دستگاهی برای بسته بندی خشکبار مناسبه؟

دستگاه های بسته بنی انواع خشکبار در دو نوع صنعتی و خانگی موجود هستند. از رایج ترین دستگاه های بسته بندی خانگی می توان بهدستگاه بسته بندی تک توزین اشاره کرد که متناسب با محیط کار که ارتفاع زیادی ندارد ساخته می شود.

این مدل دستگاه بسته بندی دارای دقت و سرعت بالایی در بسته بندی می باشد و قابلیت بسته بندی انواع خشکبار در وزن های 25 گرم الی 2 کیلوگرم را دارد. همچنین امکان استفاده و کار با برق شهری را دارد.

سود بسته بندی خشکبار در منزل

 در کل بسته بندی خشکبار حرفه‌ ای است که می‌ تواند برای هر قشری درآمدزا باشد و تنها با تهیه یک دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی می توانید تمامی اعضای خانواده را به انجام کسب و کار خانگی دعوت نمایید تا هر یک از افراد در ساعات فراغت خود مشغول به کار شود. بدین صورت کارگاه کوچک بسته ‌بندی به‌ طور شبانه‌ روزی فعال خواهد بود.

 حال شاید بپرسید چرا بسته بندی خشکبار را باید به عنوان کسب و کار خود انتخاب نمایید؟ پاسخ بسیار روشن است. حرفه بسته بندی خشکبار و آجیل ریسک پایینی دارد و سودآوری چشمگیری دارد. بطوری که با تولید روزانه ۲۰۰ بسته و فروش آن به فروشگاه ها، مغازه ها، شیرینی فروشی ها، مدارس و. می‌توانید حداقل در ماه ۵ میلیون درآمد خالص به دست آورید و به دلیل تنوع بالایی انواع خشکبار، بازار فروش شما همیشه فعال خواهد بود.

 

سود بسته بندی خشکبار در منزل

 از طرف دیگر بسته بندی خشکبار نسبت به دیگر کسب و کارها به سرمایه اولیه کمتری نیاز دارد. با خرید یک دستگاه بسته بندی می توانید سال ها از آن استفاده کنید حتی وقتی بخواهید به کسب و کار خود خاتمه دهید نیز می‌ توانید با فروش دستگاه بسته بندی خود درآمدی کسب نمایید.

 سرمایه لازم برای شروع کارگاه بسته بندی خشکبار

 معمولاً راه اندازی هر کسب و کاری نیاز به سرمایه اولیه و فضایی جهت راه اندازی آن دارد. بسته بندی خشکبار نیز از این قانون مستثنا نبوده و شما باید سرمایه‌ای را جهت تهیه و خرید دستگاه بسته بندی کنار بگذارید.

 البته می توانید با توجه به میزان بودجه و فضایی که در اختیار دارید و نیز نسبت به بازار هدف و دیگر معیارها، مناسب ترین دستگاه پیشنهادی که به شما معرفی می کنند را انتخاب نمایید و سعی نمایید با انتخابی دقیق در هزینه راه اندازی کارگاه بسته بندی خشکبار خود صرفه جویی کنید.

 حداقل متراژ کارگاه بسته بندی خشکبار که جهت این حرفه باید در نظر بگیرید، حدود ۲۰ متر مربع می باشد. فراموش نکنید که سرمایه‌ ای را نیز جهت تهیه خشکبار در نظر داشته باشید. علاوه بر این هزینه ها مبلغی را نیز برای تهیه پاکت بسته بندی و برچسب روی بسته ها از قبیل لوگو و نام کسب و کارتان هم باید اختصاص دهید.

درآمد بسته بندی خشکبار چقدره؟

خشکبار از جمله محصولاتی است که جزء نیازهای اولیه افراد محسوب می شود و اغلب فروش بالا و ثابتی دارند. به خصوص اگر محصول مورد نظر در بازار شناخته شده باشد و رقبای کمی داشته باشد.

برای بسته بندی خشکبار بیشتر از بسته هایی با قیمت بالا استفاده می شود. بسته بندی خشکبار به صورت صادراتی به فروش آن کمک قابل توجهی می کند. اگر بسته بندی محصول با کیفیت بالا انجام شود به شما اطمینان می دهیم فروش بالا و در نتیجه به درآمد خوبی دست پیدا خواهید کرد.

دلایل موفقیت در بسته بندی خشکبار

 بسته بندی خشکبار در منزل حرفه پردرآمدی به حساب می آید که با رعایت چند نکته کلیدی می توانید درآمد بسته بندی خود را دو برابر کنید.

1.    از محصولات خشکبار و آجیل با کیفیت استفاده کنید.

2.     نام مناسبی برای محصولات بسته بندی خود انتخاب کنید و لوگوی اختصاصی آن را روی بسته ها درج نمایید.

3.     از طریق تبلیغات مختلف در فضای مجازی و برنامه های گوناگون، پخش بروشور، طراحی کارت ویزیت و. برای محصولات بسته بندی خود برند سازی کنید.

4.     سعی کنید مشتریان دائمی مانند باشگاه های ورزشی، مدارس، شرکت ها، فروشگاه ها و. را برای خود نگه دارید.

5.    بسته های خشکبار کوچکی را جهت تبلیغات و شناخته شدن محصول خود میان مردم به طور رایگان پخش کنید.

6.     خلاقیت و نوآوری در بازاریابی داشته باشید.

 علاوه بر موارد ذکر شده می توانید در انواع نمایشگاه های فصلی به خصوص در زمان عید نوروز شرکت کنید چون در تبلیغ و شناخته شدن محصول شما تاثیر گذار است. اگر به تازگی قصد ورود به بازار بسته بندی را دارید و آشنایی زیادی با آن ندارید، بهتر است حرفه بسته بندی خشکبار در منزل و یا یک کارگاه کوچک با سرمایه و ریسک پایینی  شروع نمایید.

 با این وجود بهتر است از بازارهایی که استعداد و خلاقیت بیشتری در آن دارید، شروع کنید. به عنوان مثال شاید در شهری هستید که محصول زعفران یا پسته آن مرغوبیت بالایی دارد. در این موارد چنین گزینه هایی شروع موفق تری نسبت به سرمایه گذاری های بی هدف در بازار امروزی دارند.

مجوزهای لازم برای راه اندازی کارگاه بسته بندی خشکبار

 برای راه اندازی کارگاه بسته بندی خشکبار نیاز به کسب مجوز بسته بندی خشکبار در منزل دارید. سپس به فکر تهیه دستگاه بسته بندی مناسب و همچنین تهیه نایلون مناسب بسته بندی باشید.

در گام نخست باید به دنبال اخذ مجوز بهداشت باشید که بر اساس آن می توانید انواع محصولات خشکبار را با مشخصاتی که مورد تایید اداره بهداشت قرار گرفته به بازار عرضه نمایید. پس از دریافت مجوز بهداشت به دنبال کسب پروانه بهره برداری باشید. این مجوز را باید از اداره صنایع دریافت کنید.

 این مجوز در صورتی اعطا خواهد د که محصولات در شرایط کاملا بهداشتی بسته بندی و مهروموم شوند. پروانه تاسیس مجوز دیگری است که از وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر مواد غذایی می توانید دریافت کنید و جهت ثبت کردن نام تجاری محصول، کسب آن الزامی می باشد.

بسته بندی خشکبار در منزل

 قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار در منزل نسبت به دیگر مدل های دستگاه بسته بندی مناسب تر است. انواع نمونه های دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی جهت راه اندازی بسته بندی خشکبار در منزل طراحی و تولید شده اند. با توجه به نوع محصول خود می‌توانید از نایلون بسته بندی یا سلفون های مخصوص بسته بندی استفاده کنید.

 با گسترش کار بسته بندی خود می توانید در کنار دستگاه بسته بندی خشکبار از دستگاه پخت و تفت آجیل و خشکبار هم استفاده کنید و تنوع محصولات بسته بندی خود را افزایش دهید. طرح کسب و کار بسته بندی خشکبار جزء ایده های کارآفرینی به شمار می آید که در حال حاضر متقاضیان زیادی به دنبال کسب درآمد از خط تولید بسته بندی خشکبار هستند.

 اگر در ابتدای راه هزینه کافی جهت تهیه انواع خشکبار و آجیل را نداشتید، می توانید به فکر بسته بندی نمک باشید. سود بسته بندی نمک اگرچه به میزان سود بسته بندی خشکبار نمیرسد، ولی در حد قابل قبولی می باشد. پس از گذشت زمان و کسب درآمد اقدام به تهیه انواع خشکبار و آجیل و بسته بندی آن نمایید.

نکات مهم برای خرید دستگاه بسته بندی خشکبار

مهمترین کار پس از تصمیم به راه اندازی کارگاه بسته بندی خشکبار انتخاب و خرید دستگاه بسته بندی مناسب است. در حال حاضر انواع دستگاه بسته بندی در بازار موجود است که شما باید با توجه به نیاز و امکانات و شرایط محیط کاری خود مناسب ترین دستگاه را خریداری نمایید.

علاوه بر این نوع محصولی که قصد بسته بندی آن را دارید نیز در انتخاب دستگاه تاثیرگذار است و نیاز به دستگاه متناسب با آن ضروری است. برای اینکه بتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید آشنایی با انواع دستگاه بسته بندی به شما کمک خواهد کرد.

نحوه کار دستگاه بسته بندی خشکبار

دستگاه بسته بندی خشکبار بر اساس اتوماتیک یا دستی بودن به شکل متفاوتی محصول را بسته بندی می کند. دستگاه بسته بندی خشکبار اتوماتیک محصول مورد نظر را در وزن و شکل مشخص به صورت عمودی بسته بندی می کند که در دستگاه های توزینی به صورت خطی یا ردیفی می باشد.

روش کار دستگاه به این شکل است که محصول توسط بالابر درون مخزن ریخته می شود و پس از ورود آن به باکت های توزین، بر اساس وزن تعیین شده درون سلفون یا نایلون بسته بندی ریخته و بسته بندی می شود.

در دستگاه بسته بندی دستی روش کار کمی متفاوت است. محصول توسط کاربر وزن می شود و درون بسته های مشخص ریخته می شود و توسط دستگاه بسته بندی دوخت و بسته بندی می شود.

قیمت ظرف های بسته بندی خشکبار

یکی از راه های بسته بندی خشکبار، بسته بندی آنها در ظروف مخصوص می باشد که در اشکال مختلف در بازار موجود است. ظروف بسته بندی خشکبار با بهترین  و باکیفیت ترین مواد اولیه ساخته می شوند.

 این ظروف دارای تنوع زیادی هستند که هر کدام قیمت متفاوتی دارد. قیمت ظروف بسته بندی نسبت به ظرافت و سختی آن بسیار مناسب است. جنس ظروف بسته بندی معمولا از پلاستیک فشرده، ام دی اف و فلز تهیه می شود.   

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود