کاربرد جت پرینتر

icon دوشنبه 19 مهر 1400
 کاربرد جت پرینتر

دستگاه جت پرینتر یک دستگاهی برای چاپ اطلاعات می­ باشد. اطلاعات لازم خریدار از جمله تاریخ تولید و انقضا و سایر اطلاعات محصول توسط دستگاه جت پرینتر چاپ می­ شود. در این مقاله درباره­ی دستگاه جت پرینتر، کارکرد آن و اهمیت دستگاه در کارگاه ­­ها و صنایع توضیح داده شده است.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

دستگاه جت پرینتر و کاربرد آن

نام دستگاه جت پرینتر یک واژه­ای لاتین می­ باشد. این واژه ترکیبی از جت به معنای پراندن و یا پرتاب کردن و از پرینتر به معنای به معنای چاپگر یا چاپ کننده می ­باشد.

دستگاه جت پرینتر برای چاپ کردن واژه­ های داده شده به دستگاه روی محصولات تولید و ساخته شده است. این دستگاه در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، بهداشتی-آرایشی، حمل و نقل، صنایع چوب مثل نئوپان، صنایع کشاورزی مانند کودها و سموم، تولید قطعات خودرو، صنایع ساختمانی، صنایع شیشه و آینه، صنایع نظامی و غیره جهت چاپ تاریخ تولید، کدزدن روی قطعات، چاپ لوگو، بارکد روی محصولات و چاپ تصاویر روی کالاها کاربرد دارد. دستگاه جت پرینتر براساس عملکرد در دو نوع دستی و صنعتی ساخته و تولید شده است.

دستگاه جت پرینتر و کاربرد آن

دستگاه جت پرینتر دستی مناسب کارگاه­ ها و صنایع کوچک می­ باشد؛ و بطور کلی برای محصولاتی که روی نوار نقاله قرار نمی­گیرند؛ مانند کارتون، لوله­ های پلاستیکی و پلمیری و غیره مناسب می ­باشد.

اکثر جت پرینترهای دستی از جوهر جهت چاپ استفاده می کنند و پس از اتمام کار باید همراه کارتریج دستگاه تعویض شود. از مزایای این مدل دستگاه پرینتر پرینتر قابلیت چاپ روی هر سطح، دسترسی آسان، تعویض سریع و راحت کارتریج، تعویض آیتم های چاپ به سرعت را می‌ توان عنوان کرد. از معایب این نمونه دستگاه جت پرینتر دستی مواردی از قبیل: بالا بودن قیمت جت پرینتر دستی و کارتریج جت پرینتر و همچنین پایین بودن سرعت چاپ را نام برد.

دستگاه جت پرینتر دستی با اپراتور کار می ­کند. اینگونه که پس از وارد کردن اطلاعات در قسمت خروجی دستگاه، دستگاه را روی محل مورد نظر محصول قرار داده؛ سپس  شاسی دستگاه توسط اپراتور گرفته می­ شود و عملیات چاپ اطلاعات شروع می­شود. سرعت کار این دستگاه بسیار پایین می­ باشد.

دستگاه جت پرینتر صنعتی یک دستگاهی تمام اتوماتیک می­ باشد. دستگاه جت پرینتر صنعتی در انتهای خط تولید نصب می­شود و فرآیند عملیات چاپ را روی محصولاتی که توسط نوار نقاله به سمت دستگاه هدایت می شوند؛ را انجام می­ دهد.

 دستگاه جت پرینتر صنعتی یک دستگاهی با سرعت بالا و تعداد تیراژ بالا می باشد و برای صنایع و کارخانه های بزرگ مناسب می باشد. از انواع جت پرینتر صنعتی می توان به دستگاه هایی همچون جت پرینتر ثابت جوهری، جت پرینتر لیزری، تاریخ زن مکانیکی و حرارتی اشاره کرد.

دستگاه جت پرینتر چگونه کار می کند؟

 اگر نحوه کار دستگاه پرینتر را در کارخانه و تولیدی های بزرگ با تیراژ بالا مشاهده کنید، در نگاه اول شگفت زده خواهید شد. چون انجام فرآیند چاپ با سرعت بیش از 12000 محصول در ساعت نشان دهنده استفاده از تکنولوژی بالایی می باشد.

 پرتاب جوهر در جت پرینترهای صنعتی از فاصله یک و نیم سانتی متری با دقت چاپ بالایی با توجه به ارتفاع چاپ و هد توسط 128 عدد نازل انجام می شود که این تعداد نازل روی هد قرار دارد و از طریق چشم غیر مسلح قابل مشاهده نمی باشد.

 در مرحله نخست از طریق پمپ جوهر به هد منتقل می شود و هد آماده انجام چاپ می ‌شود. در ابتدا محصول با سرعت یکنواخت از روبروی سنسور عبور می کند و پس از آن فرمان به برد ارسال می گردد. سپس بر اساس تنظیمات دستگاه نسبت به سرعت، خط تولید پردازش می شود و فرمان به هد ارسال می گردد.

 هد پس از دریافت اطلاعات چاپ طبق این اطلاعات، اعمالی مانند زمان چاپ، سرعت چاپ و دستور نازل ها، انجام و سپس پرتاب جوهر نیز انجام می گیرد. برای اینکه عملیات چاپ با کیفیت بالا انجام شود باید هنگام نصب دستگاه نکاتی را مورد توجه قرار دهید.

 توجه داشته باشید فاصله سنسور تا هد و تنظیمات اصلی جت پرینتر به طور کامل رعایت شده باشد. چاپ باید در نقطه مناسبی از محصول انجام شود. در غیر این صورت امکان دارد در چاپ یا پرتاب جوهر تاخیر پیش آید و باعث شود جوهر به هدف یا سطح محصول برخورد نکند بلکه در میان محصولات پرتاب شود.

 قیمت جت پرینتر

 قیمت جت پرینترهای صنعتی با توجه به سیستم اتوماتیک آن نسبت به قیمت جت پرینتر دستی بیشتر می باشد. پس از بررسی و مقایسه انواع جت پرینترهای اتوماتیک و دستی و انتخاب نمونه مناسب دستگاه جهت کار در کارگاه یا خط تولید خود، می توانید لوازم و تجهیزات بسته بندی مربوط را نیز به راحتی خریداری کنید.

 ولی اگر در ابتدای راه هستید خرید جت پرینترهای دستی را به شما پیشنهاد می‌ کنیم چون مقرون به صرفه تر است. قیمت جت پرینترهای لیزری با توجه به نوسانات دلار و توجه به این نکته که بیشتر جت پرینترهای لیزری وارداتی هستند، ثابت نمی باشد و متغیر است.

 در حال حاضر فروش جت پرینترهای صنعتی ثابت و دستی با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در مراکز فروش این دستگاه انجام می شود. شما خریداران گرامی جهت استعلام قیمت روز انواع جت پرینتر می توانید از سایت شرکت ای جی به آدرس ag777.com دیدن فرمایید تا راحت تر بتوانید مدل و نوع مورد دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

اهمیت دستگاه جت پرینتر در کارگاه­­ ها و صنایع

دستگاه جت پرینتر بدلیل کاربردی که دارد؛ در تمامی صنایع لازم بوده و استفاده می­ شود. کاربرد این دستگاه چاپ اطلاعات لازم از جمله نام تجاری محصول، نام تجاری و برند شرکت، اطلاعات لازم خریدار و اطلاعات تکمیلی محصول را در کارگاه یا کارخانه روی محصولات می ­باشد.

تمامی صنایع و کارخانه­ ها پس از تولید و بسته­ بندی محصول خود­، پیش از عرضه محصول تولیدی خود به بازار باید اطلاعاتی جهت آگاهی خریدار داشته باشد؛ که این عمل توسط دستگاه جت پرینتر انجام می ­شود.

نقطه ی صفر شروع کارگاه جت پرینتر چیست؟

نقطه ­ی صفر برای استفاده و شروع کار با جت پرینتر، تولید مواد اولیه می­ باشد. به بیان دیگر در کارگاه­ ها و کارخانه ­های تولیدی کاربرد دارد.

کارگاه­ ها و کارخانه ­های تولیدی هر محصول از جمله پوشاک، لوازم پلاستیکی، لوازم آرایشی- بهداشتی و غیره، که محصولات اولیه و مورد نیاز را تولید می­ کنند؛ کاربرد دارد.

تولید محصولات در کارخانه ­ها و صنایع تولیدی بزرگ بطور اتوماتیک انجام می­ شود. اگر بخواهیم خط تولید محصولات در صنایع را بررسی کنیم؛ در ابتدای خط دستگاه ­های تولیدی محصولات قرار گرفته است؛ پس از آن محصول تولید شده توسط نوار نقاله به سمت دستگاه­ بسته ­بندی هدایت می ­شود و در نهایت پس از بسته ­بندی اتومات، محصولات روی نوار نقاله جهت چاپ اطلاعات مورد نیاز خریدار در ارتباط با آن دستگاه و بطور کلی اطلاعات داده شده در دستگاه، به سمت دستگاه جت پرینتر صنعتی هدایت می­ شوند.

محیط کارگاه دستگاه جت پرینتر به چه صورت هست؟

منظور از به چه صورت بودن محیط کارگاه اینست که دستگاه ­های جت پرینتر در چه کارگاه­ ها و صنایعی کاربرد دارد. دستگاه­ های جت پرینتر در تمامی کارگاه­ ها و صنایع تولیدی از جمله تولید کارتون و باکس ­های بسته بندی، لوله­ های پلاستیکی، پلیمری، گازی و سایر لوله ­های پرکاربرد در تاسیسات ساختمانی و مسکونی، قالب سازی و در صنایعی که روی محصولات تولید شده پیش از ورود به بازار، باید تاریخ انقضا، تاریخ تولید و اطلاعات تکمیلی محصول چاپ شود.

کاربرد دستگاه ­های جت پرینتر دستی و صنعتی در نوع کارخانه­ ها و صنایع علاوه بر مقدار سرعت مورد نیاز کارفرما، تعداد تیراژ درخواستی، باید نوع و اندازه محصول را در نظر بگیرید. به این معنا که دستگاه ­های جت پرینتر صنعتی سرعت بالایی برای چاپ دارند و برای صنایع بزرگ که تولید انبوهی دارند؛ بسیار مناسب می ­باشد و بلعکس این میزان سرعت در دستگاه­ های جت پرینتر دستی بسیار پایین می­ باشد و در کارگاه­ ها و صنایع کوچک و متوسط که میزان تولید کمی دارند؛ مناسب می­ باشد.

بعضی از محصولات هستند که بدلیل آنکه روی نوار نقاله قرار نمی­ گیرند و برای نوار نقاله بزرگ هستند از جمله کارتن ها و لوله ­ها، جهت چاپ کردن اطلاعاتشان باید از دستگاه جت پرینتر دستی استفاده کرد.

چطور به کمک شرکت بازرگانی AG  یک کارگاه راه بندازیم؟

شرکت بازرگانی AG یک شرکت کارآفرینی می ­باشد؛ که با هدف کمک به راه ­اندازی خط تولید و کارگاه­ های کوچک و بزرگ و متوسط و پیشرفت و توسعه تولید کنندگان و کارآفرینان تشکیل شده است. جهت راه ­اندازی کارگاه و خط تولید در زمینه فعالیت و کسب و کارتان با شرکت بازرگانی ای جی در ارتباط باشید.

پس از مشخص کردن زمینه فعالیت و کسب و کار خود و تعیین نام برند تجاری خود، می­ توانید دستگاه­ های مرتبط با تولید محصول مورد نظر خود را از شرکت ما خریداری کنید و در نهایت با خرید دستگاه جت پرینتر نام برند خود، اطلاعات لازم و مهم محصول برای خریدار از جمله تاریخ تولید و انقضا و چگونگی استفاده از محصول و سایر اطلاعات را روی محصول چاپ کنید.

شرکت بازرگانی ای جی تمامی محصولات مورد نیاز شما را در چند نوع ساختار و عملکرد در مجموعه خود دارد و با توجه به بودجه و فعالیت شما کارآفرین عزیز، دستگاه را به شما کارآفرین و یا تولیدکننده عزیز می­ فروشد. جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه جت پرینتر دستی
99,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه جت پرینتر دستی
16,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند دستی بطری پنوماتیک
8,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند ادکلن پرسی (دستی)
39,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند ادکلن پرسی پنوماتیک
94,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند پرسی پنوماتیک
68,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند دستی قوطی فلزی
ناموجود
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود