ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه اسلایسر مراحل کار با دستگاه اسلایسرمیوه

مراحل کار با دستگاه اسلایسرمیوه

icon سه شنبه 20 مهر 1400
 مراحل کار با دستگاه اسلایسرمیوه

امروزه میوه خشک به عنوان یکی از تنقلات محبوب شناخته شده که روز به روز مصرف آن زیادتر می شود تا جایی که در مجالس و مهمانی ها کاربرد فراوانی دارد، به همین خاطر تولید میوه خشک یا همان چیپس میوه به عنوان یکی از مشاغل خانگی پر درآمد در حیطه صنایع غذایی شناخته شده است. در گذشته نیز درفصل زمستان وشب یلدا نگاه ویژه ای به میوه خشک داشتند و سعی می کردند به طور دستی با استفاده از رنده که نوعی اسلایسر میوه دستی به حساب می آید، انواع میوه خشک را تولید کنند و در کنار آجیل ها از میوه های خشک به عنوان تنقلات مقوی و خوشمزه هم استفاده کنند.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

فصل پاییز فصل مناسبی برای ایجاد یک کسب و کار خانگی و راه اندازی دستگاه میوه خشک کن خانگی می باشد. در مقاله های قبلی به چگونگی راه اندازی و کاربا دستگاه خشک کن میوه و بهره برداری ازآن با کاربری آسان اشاره کردیم و هر فردی بسته به نوع فعالیتی که دارد می تواند دستگاه مناسب را انتخاب کند مثلا فردی که رستوران دارد دستگاه خلال کن بیشتر به کارش می آید، آگاهیم که دستگاه خلال کن یکی از انواع دستگاه اسلایسر می باشد.

 

دستگاه-اسلایسر

انواع مدل های دستگاه اسلایسر

دستگاه اسلایسر در دو مدل دستی و برقی تولید شده است. اسلایسر دستی، وسیله ای کاربردی برای استفاده در آشپزخانه است، به صورت انبرک طراحی شده که با استفاده از آن، بدون آسیب زدن به انگشتان دست می توانید به راحتی انواع میوه ها مانند: سیب، لیمو، به و سبزیجاتی مانند: گوجه، پیاز و سیب زمینی را در اندازه های یکسانی برش بزنید.

دستگاه اسلایسر برقی، بیشتر مناسب استفاده در رستوران ها، کافی شاپ ها و آشپزخانه های بزرگ و برای برش زدن سبزیجاتی مانند: پیاز، قارچ، هویج، گوجه فرنگی و همچنین خلال کردن سیب زمینی کاربرد دارد. علاوه بر آن در جاهایی که با استفاده از دستگاه میوه خشک کن اقدام به تولید چیپس میوه می کنند، می توانند از اسلایسر برقی استفاده کنند.  

نحوه تولید چیپس میوه با دستگاه میوه خشک کن خانگی

برای تولید چیپس میوه به دستگاه های زیر نیاز داریم:

·       دستگاه هسته گیر

·       دستگاه اسلایسر

·       دستگاه میوه خشک کن

·       دستگاه دوخت پلاستیک

دستگاه خشک کن میوه و دستگاه اسلایسر میوه مکمل یکدیگر هستند .حداقل فضای مورد نیاز برای شروع به کار12 متراست همراه دو نفر نیروی کار فعال و حدودا به 15 میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز داریم تا کسب و کار خانگی خود را آغاز کنیم که این سرمایه در طی 3 ماه قابل بازگشت خواهد بود.

 دستگاه خشک کن میوه و دستگاه اسلایسر میوه مکمل یکدیگر هستند با داشتن هر دو دستگاه در کنار هم می توانید محصولات متنوع با اشکال مختلف داشته باشید که خود دلیلی برای رونق کسب و کار و فروش بیشتر خواهد شد. دستگاه های اسلایسر در انواع مدل های اسلایسر میوه، اسلایسر پیاز و دستگاه خلال کن طراحی شده که از پر مصرف دستگاه های بازار به شمار می آیند.

 مثلا اسلایسر پیاز از جمله دستگاه های کاربردی در رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فودی ها می باشد که با استفاده از این دستگاه برای خرد کردن پیاز به شکل های نگینی و خلالی و همین طور برای خلال کردن سیب زمینی هم کاربرد دارد.

 

مراحل کار با دستگاه اسلایسرمیوه (Fruit slicer machine)

 

اولین مرحله از کار با دستگاه اسلایسر

 اولین مرحله، خشک کردن میوه، شستشوی میوه جات و صيفي جات است که عمدتا در کسب وکارهای خانگی با دست شسته می شوند ولی اگر برای تولید انبوه باشد و میوه ها زیاد باشند وبودجه لازم را در اختیار داشته باشید به صرفه است که با استفاده ازدستگاه و وان شستشو، عملیات شستشو را انجام داد.

دومین مرحله از کار با دستگاه اسلایسر

مرحله بعد از شستشو هسته گیری  میوه های هسته دار است. که با استفاده از دستگاه هسته گیر به راحتی می توان هسته میوه ها را با استفاده از اهرم جدا نمود. قابل ذکر است که شما می توانید برای سرعت بخشیدن به کار و بالا بردن کیفیت محصول خود از یک دستگاه هسته گیر میوه در کنار دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید.

سومین مرحله از کار با دستگاه اسلایسر

در مرحله بعد نوبت به خرد کردن و اسلایس میوه ها می رسد. برای این کار نیاز به دستگاه اسلایسر میوه داریم که بهترین دستگاه برای خرد کردن و اسلایس میوه به یک اندازه می باشد.  شما با هزینه ای حدود یک میلیون تومان می توانید یک دستگاه اسلایسر میوه را تهیه نمایید.

پس ازآن نوبت به مهم ترین و اصلی ترین مرحله کار می رسد، با در اختیار داشتن دستگاه خشک کن میوه میتوانید یک کسب وکار خانگی راه اندازی کنید. دستگاه های میوه خشک کن بسته به اندازه ای که دارند تعداد سینی طبقات آن باهم فرق دارد. دستگاه خشک کن مناسب کار خانگی معمولا بین 8 تا 10 سینی طبقات دارند. با هزینه ای بالغ بر10 میلیون تومان میتوانید دستگاه خشک کن با کیفیت و کارکرد مناسب را خریداری نمایید و کسب و کار خود را شروع نمایید.

نحوه کار به این صورت است که میوه های خرد شده کف سینی های دستگاه با فاصله کم طوری که به هم نچسبند می چینیم و درون دستگاه قرار می دهیم و دما و زمان مورد نظر را تنظیم می کنیم. هر میوه زمان و دمای مخصوصی دارد که باید به آن توجه کنیم. پس از طی شدن مدت زمان لازم درب دستگاه را باز می کنیم و میوه های خشک شده ی آماده را از دستگاه خارج می کنیم.

 

شستشوی دستگاه اسلایسرمیوه

یکی ازنکات مهم وقابل توجه در استفاده از دستگاه اسلایسر میوه تمیز نمودن دستگاه است که جای هیچ نگرانی ندارد چون کار سخت و پیچیده ای  نیست فقط باید به چند نکته کلیدی توجه داشته باشید. قبل از انجام هر کاری ابتدا دستگاه اسلایسر را از برق جدا نموده و سپس اقدام به تمیز نمودن آن کنید.

دستگاه اسلایسر قطعات زیادی ندارد و تمیز کردن آن زمان زیادی نمی خواهد. باید دقت کنید که تکه های مواد غذایی در بین تیغه ها باقی نماند وبا استفاده از شوینده های سازگار با جنس دستگاه آن را تمیز نمایید و خیالتان راحت باشد که با توجه به جنس مرغوب دستگاه که آلومینیوم آب کروم شده است کوچکترین آسیبی از این راه به دستگاه اسلایسر وارد نمی شود و می توانید از آن به مدت طولانی بای تهیه انواع برش های میوه، صیفی جات و سبزیجات استنفاده کنید.  همین الان با مشاوران ومتخصصان شرکت AG تماس بگیرید و مشاوره لازم جهت خرید و راه اندازی دستگاه خشک کن میوه و دستگاه اسلایسر میوه را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه اسلایسر صنعتی
112,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل وکیوم
9,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه اسانس گیر 15 لیتری
49,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه اسانس گیر 50 لیتری
112,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه اسلایسر برقی (ورقه ای)
27,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه اسلایسر برقی (نگینی)
44,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه اسلایسر دستی تمام استیل
8,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود