ماشین آلات پرکن و بسته بندی دستگاه جت پرینتر کدام جت پرینتر مناسب کسب و کار من است

کدام جت پرینتر مناسب کسب و کار من است

icon دوشنبه 19 مهر 1400
 کدام جت پرینتر مناسب کسب و کار من است

 

جهت بررسی و انتخاب جت پرینتر مناسب کسب و کاری که دارید؛ باید ابتدا بدانید جت پرینتر چیست و چه کاربردی دارد؛ که در ادامه این متن به آن اشاره شده است.

دستگاه جت پرینتر

جت-پرینتر-مناسب-کسب-و-کار

دستگاه جت پرینتر دستگاه چاپگر اطلاعات است. با دستگاه جت پرینتر می­توان اطلاعات محصول مورد نیاز خریدار را از جمله تاریخ تولید، تاریخ انقضا، لوگوی   محصول و اطلاعات تکمیلی محصول را روی محصول چاپ کرد.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

دستگاه جت پرینتر در دو مدل صنعتی و دستی ساخته و تولید شده است. این دستگاه در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، بهداشتی و آرایشی و کارگاه های کوچک و غیره کاربرد دارد. دستگاه ­های جت پرینتر در هر دو مدل دستی و اتومات قابلیت چاپ اطلاعات روی سطح های مختلف با اشکال مختلف را دارد.

دستگاه جت پرینتر دستی

دستگاه جت پرینتر دستی یا دستگاه جت پرینتر بدون سنسور، دستگاه چاپگر اطلاعات مورد مناسب کارگاه ها و صنایع کوچک می باشد. این دستگاه با اپراتور کار می کند؛ به گونه ای که محصول بسته بندی شده را زیر دستگاه قرار داده، همچنان اطلاعات مورد نیاز را در قسمت خروجی دستگاه قرار می­دهید و در نهایت محصول را زیر قسمت خروجی دستگاه گذاشته و شاسی دستگاه جهت چاپ اطلاعات روی محصول را می گیرید.

 

ویژگی های دستگاه جت پرینتر دستی

تعداد تیراژ چاپ کم

سرعت انجام کار پایین

امکان تغییر جوهر و شارژ کارتریج

دارا بودن لرزش گیر

منو چند زبانه

قابلیت اتصال به کامپیوتر

امکان انتقال اطلاعات

قابلیت چاپ در سطوح غیرصاف

امکان ذخیره سازی و آرشیو پیام

دارا بودن سیستم امنیتی جهت محافظت از اپراتور

 

دستگاه جت پرینتر صنعتی

دستگاه جت پرینتر صنعتی یا دستگاه جت پرینتر سنسور دار، دستگاه چاپگر اطلاعات مورد مناسب کارگاه ها و صنایع بزرگ از جمله صنایع غذایی و دارویی و می باشد. این دستگاه در انتهای خط تولید و بسته بندی نصب می­شود و کاملا اتومات کار می­کند.

کارکرد این دستگاه اینگونه است که محصول بسته بندی شده توسط نوار نقاله به سمت دستگاه جت پرینتر هدایت شده و اطلاعات درخواستی محصول بطور کاملا اتومات توسط دستگاه جت پرینتر صنعتی چاپ می ­شود.

ویژگی های دستگاه جت پرینتر صنعتی:

تعداد تیراژ چاپ زیاد

سرعت انجام کار بالا

منو چند زبانه

قابلیت اتصال به کامپیوتر

امکان انتقال اطلاعات

مصرف انرژی بهینه

سازگار بودن با بیشتر جوهرها و کارتریج ها

توانایی چاپ در سطوح منحنی و غیرصاف

قابلیت ذخیره سازی و آرشیو پیام

 

 اجزای-جت-پرینتر

قطعات تشکیل دهنده دستگاه های جت پرینتر

دستگاه جت پرینتر دستی و صنعتی از چهار قسمت تشکیل شده اند که در کنار هم عملیات چاپ اطلاعات و مشخصات محصول را انجام می­دهند.

1-    برد الکترونیکی:

جهت کنترل کلیه فرایند چاپ

2-    هد دستگاه جت پرینتر :

برای دریافت اطلاعات و پرتاب جوهر بر روی محصول

3-    مدار جوهر رسانی :

مدار انتقال جوهر از مخزن به سمت هد جت پرینتر

4-    سنسور یا چشم الکترونیک:

مخصوص جت پرینتر صنعتی است. جهت تشخیص محصول برای شروع عملیات چاپ می­باشد.

 

کدام جت پرینتر مناسب کسب و کار من است؟

دستگاه جت پرینتر، دستگاه چاپ اطلاعات روی محصول است که  در انتهای خط تولید نصب می شود. اطلاعات روی محصول، اطلاعات لازم برای خریدار خریدار از جمله لوگو و نام تجاری شرکت، تاریخ تولید و انقضا، قیمت محصول و اطلاعات تکمیلی محصول می­باشد.

دستگاه­ جت پرینتر دستی و صنعتی هر دو یک کار را که چاپ اطلاعات محصول است؛ انجام می دهند؛ و تفاوت در شیوه عملکرد و چاپ اطلاعات می ­باشد. جهت انتخاب دستگاه جت پرینتر مناسب باید اندازه کارخانه، سرعت چاپ و تعداد تیراژ و نوع محصول را در نظر بگیرید و بطور کلی بستگی به زمینه فعالیت کاری دارد.

 دستگاه جت پرینتر دستی اطلاعات داده شده به دستگاه در قسمت خروجی را، با کمک اهرم یا شاسی دستگاه  در محل مورد نظر روی محصول عملیات چاپ را انجام می­دهد. این دستگاه سرعت پایین و تعداد تیراژ کمی دارد.

دستگاه جت پرینتر صنعتی کاملا اتومات می ­باشد. دستگاه  جت پرینتر صنعتی در انتهای خط تولید نصب شده و عملیات چاپ اطلاعات را همانند دستگاه بسته ­بندی بطور اتومات انجام می دهد. محصولات با کمک نوار نقاله پس از بسته بندی به سمت دستگاه جت پرینتر جهت انجام عملیات چاپ، هدایت می ­شود.

جت پرینتر دستی جهت چاپ اطلاعات بر روی محصولاتی که روی نوار نقاله قرار نمی­گیرند مانند بشکه‌ها، لوله‌ها، کارتن‌های بزرگ و غیره  مناسب می­ باشد ؛ به بیان دیگر با نمونه­ های مشابه دستگاه جت پرینتر صنعتی، چاپ متن و اطلاعات روی آن محصولات امکان پذیر نمی­ باشد.

حال اگر کسب و کار بزرگی دارید و نیاز به چاپ اطلاعات با سرعت بالا دارید؛ دستگاه جت پرینتر صنعتی مناسب بوده و انتخاب عالی برای صنایع غذایی، دارویی و غیره دارد. در غیر اینصورت اگر کسب و کار کوچکی دارید و یا سرعت اطلاعات چاپ خیلی برایتان مناسب نیست؛ دستگاه جت پرینتر دستی بسیار مناسب می باشد. این دستگاه برای  کارگاه های متوسط یا کوچک انتخاب عالی می­ باشد.

 

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود