دستگاه پرکن دستگاه پرکن مایعات دستگاه پرکن عسل چه مدل هایی دارد؟

دستگاه پرکن عسل چه مدل هایی دارد؟

icon شنبه 06 آذر 1400
 دستگاه پرکن عسل چه مدل هایی دارد؟

دستگاه پرکن عسل، یکی از ماشین آلات صنایع غذایی است که به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بازار موجود می باشد. با استفاده از این دستگاه هدر رفت محصول هنگام پر کردن ظروف به کمترین میزان می رسد. این دستگاه طبق تکنولوژی روز دنیا ساخته و تولید شده است و کیفیت بالایی دارد. با توجه به اینکه، عسل یک ماده غذایی است که غلظت بالایی دارد و حالت چسبناکی دارد، پرکن عسل باید به صورت اتومات و نیمه اتومات طراحی شود.

انواع دستگاه پرکن عسل

دستگاه پرکن باید در مدل های سیلندردار باشد تا دقت آن بالا باشد. استفاده از دستگاه پرکن عسل میزان تیراژ روزانه را می تواند تا میزان قابل توجهی افزایش دهد. شرکت های تولید کننده دستگاه پرکن عسل در کنار این محصول به تولید دستگاه های دیگری مانند دستگاه پرکن عسل خانگی، پرکن اتوماتیک عسل، دستگاه پرکن عسل تک نفره اقدام نموده اند. دستگاه پرکن عسل از جمله دستگاه پرکن مایعات به حساب می آید.

دستگاه پرکن عسل

این دستگاه به دلیل چسبندگی عسل دارای پیچیده گی خاصی است. این دستگاه مجهز به سیستم گرم کن است چون اگر هنگام پرکردن ظروف بسته بندی، عسل گرم نباشد باعث توقف کار و ایجاد پرت در فرآیند تولید می شود. توجه کنید که گرما باید به حدی برسد و تنظیم شود که به آنزیم ها و مواد مغذی عسل آسیب نرساند. دستگاه پرکن عسل در مدل های نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک و سیلندر پیستونی وجود دارد و مجهز به مخزن دو جداره است و برای بسته بندی مواد مشابه نیز به کار می رود.

داخل جداره مخزن دستگاه از سیستم حرارتی استفاده می شود تا ماده را تا حد نیاز گرم کند که حالت روندگی به خود بگیرد. میزان دمای آن قابل تنظیم است. دستگاه پرکن عسل قابلیت تنظیم جهت پر کردن را دارد و دارای ظرفیت های مختلفی است. پرکن عسل جزء ماشین آلات پرکن پمپی قرار می گیرد.

قیمت دستگاه پرکن عسل

قیمت انواع دستگاه پرکن عسل با توجه به عملکرد دستگاه متفاوت است. این دستگاه که در مدل های مختلفی ساخت و تولید می شود، کاربرد بسیار زیادی در جهان دارد که با استفاده از این دستگاه می توان کیفیت و بهره لازم برای پر کردن عسل را به کار برد. دستگاهی که تولید می شود تمامی استاندارد های لازم و بین المللی تاییدی وزارت بهداشت را دریافت کرده است. طراحی و ساخت دستگاه به شکلی است که در مدت محدودی قوطی های مورد نظر بسته بندی را به سرعت پر می کند.

کیفیت عسل تولید شده هنگام فرآیند پر کردن دستگاه به طور کامل حفظ می شود، چون دستگاه از جنس مرغوب و عالی استیل ساخته می شود که هیچ آسیبی به محصول تولیدی وارد نمی کند.

دستگاه پرکن عسل در نوع تک نازل دستی جهت استفاده برای انواع مرباها و مایعات غلیظ کاربرد دارد و بنا به درخواست مشتریان در مدل های دو نازل و سه نازل به صورت دستی و تمام اتوماتیک طراحی و تولید می شود.

با توجه به نوسانات و عدم ثبات قیمت در بازار بهتر است سریع تر اقدام به خرید دستگاه مورد نظر نمایید. قیمت دستگاه به قیمت کارخانه می باشد. قیمت دستگاه پرکن دو نازل مایعات غلیظ حدودا بین 10 تا 15 میلیون تومان می باشد. عوامل تاثیر گذار روی قیمت پرکن عسل:

·       نوع دستگاه

·       سرعت پر کردن دستگاه

·       مدل دستگاه: دستی، نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک

·       حجم سیلندر پرکن

·       سال تولید دستگاه

 

 

نکاتی در مورد حرارت دادن عسل

انواع دستگاه پرکن عسل

عسل ماده ای است که میزان ویسکوزیته آن بالا است. به همین دلیل حالت چسبندگی زیادی دارد. این ماده خوراکی توسط دستگاه پرکن مایعات غلیظ در ظروف مختلف پر و بسته بندی می شود.

دستگاه پرکن عسل اتوماتیک تمام مراحل پر کردن ظروف را به طور خودکار انجام می دهد و بسته بندی دقیقی ارائه می دهد. دستگاه پرکن عسل نیمه اتوماتیک از یک اپراتور برای ظرف گذاری جهت پر کردن کمک می گیرد.

دستگاه پرکن عسل دستی کاربردی آسان و ساده دارد که از آن در کارگاه های کوچک و کسب و کارهای خانگی استفاده می کنند و نسبت به دیگر دستگاه ها ارزان قیمت تر است.

دستگاه پرکن عسل از جمله دستگاه های پرکن مایعات محسوب می شود که طبق تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است و در سیستم ها و مشخصات فنی مختلف و ظاهری گوناگون به بازار عرضه شده است. در نهایت بسته بندی عسل در قالب های متفاوت را آسان نموده است.

نکاتی در مورد حرارت دادن عسل

حرارت دهی عسل در دمای بالاتر از 40 درجه سانتیگراد باعث می شود که ترکیبات فرار آن مثل طعم و عطر تبخیر شود و آنزیم های آن نیز غیر فعال شود. در دمای بالای 49 درجه سانتیگراد آنزیم ها کاملا از بین می روند.

این در حالی است که عسل های موجود در بازار در دمای 66 درجه سانتیگراد گرم می شوند تا از شکرک زدن و سفت شدن آن جلوگیری شود. در فرآیند اولترافیلتراسیون عسل گرم شده را تحت فشار از صافی رد می کنند تا کاملا شفاف شود و مدت بیشتری روان بماند.

اگر عسل را گرم و سپس به سرعت سرد کنند آسیب کمتری به آن وارد می شود. انواع ماشین های پرکن عسل، طوری طراحی شده اند که هنگام پر کردن ظروف بسته بندی عسل، آسیبی به مواد مغذی و عطر و طعم عسل وارد نشود و در نهایت عسل ناب به دست مشتریان خود برسانند.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه روغن گیری (1500 وات)
62,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه روغن گیری (1800 وات)
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 6 سینی UV دار
14,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 8 سینی UV دار
19,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 12 سینی UV دار
28,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود