ماشین آلات پرکن و بسته بندی دستگاه وکیوم برندهای دستگاه وکیوم بسته بندی

برندهای دستگاه وکیوم بسته بندی

icon شنبه 11 دی 1400
 برندهای دستگاه وکیوم بسته بندی

بسته بندی وکیوم از روش‌های جدید بسته بندی به حساب می آید. در این روش محصول درون پاکت وکیوم قرار می گیرد تا هوای درون آن کاملا تخلیه شود. این عمل علاوه بر اینکه باعث افزایش ماندگاری محصولات غذایی و جلوگیری از تغییر رنگ و بوی آن می شود، حجم آن را کاهش می‌دهد و حمل و نقل آن را نیز آسان می کند.

دستگاه وکیوم بسته بندی به شکلی مواد غذایی را بسته بندی می کند که هیچ هوایی داخل بسته نباشد و بسته بندی در محیط خلاء انجام می شود. مدت زمان ماندگاری موادی که توسط دستگاه وکیوم بسته بندی، وکیوم شوند بیشتر است. چون میکروب ها و باکتری هایی که باعث فاسد شدن مواد غذایی می شوند به اکسیژن نیاز دارند و وقتی بسته بندی آن در محیطی بدون اکسیژن و خلاء انجام می شود، عاملی وجود ندارد که باعث فساد مواد شود و ماندگاری مواد هم بالاتر می رود.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

انواع دستگاه وکیوم بسته بندی

 دستگاه وکیوم بسته بندی در انواع مختلف، دستگاه وکیوم بسته بندی خانگی یا بدون محفظه و دستگاه وکیوم بسته بندی کابینی در بازار عرضه می‌شود. به علت اینکه قیمت دستگاه وکیوم بسته بندی خانگی کمتر است و دستگاه در ابعاد کوچکی طراحی شده است، طرفداران بیشتری نسبت به نوع صنعتی آن دارد.

از انواع پرکاربرد این دستگاه می‌توان به دستگاه وکیوم بسته بندی کارتن، دستگاه وکیوم بسته بندی ماهی، دستگاه وکیوم بسته بندی خرما، دستگاه وکیوم بسته بندی سبزیجات، دستگاه وکیوم بسته بندی خشکبار و... اشاره کرد. از دستگاه وکیوم بسته بندی با این هدف که مواد غذایی ماندگاری بیشتر و طولانی تری داشته باشند و دیرتر خراب شوند، استفاده می شود.

برندهای دستگاه وکیوم بسته بندی

از این میان، دستگاه وکیوم بسته بندی پرس جهت بسته بندی مواد غذایی، وسایل پزشکی، داروها، وسایل الکتریکی، سخت افزارها و هر نوع محصول و لوازمی که برای ماندگاری و فاسد نشدن به محیط خلاء بدون اکسیژن نیاز دارد، مورد استفاده قرار می گیرد.  اصلی ترین کاربرد دستگاه وکیوم بسته بندی در مورد وکیوم و بسته بندی مواد غذایی می باشد. امروزه می توان هر نوع ماده غذایی را به صورت بسته بندی از فروشگاه ها و مغازه ها خرید که تقریباً اکثر آنها توسط دستگاه وکیوم مواد غذایی بسته بندی شده اند.

انواع میوه، سبزیجات، محصولات پروتئینی (گوشت، مرغ، ماهی، میگو، سوسیس و کالباس) زیتون، خیارشور و... از جمله موادی هستند که در معرض هوا فاسد و خراب می شوند که برای جلوگیری از این امر با استفاده از دستگاه وکیوم، بسته بندی می شوند. اکثر مواد غذایی با دستگاه وکیوم بسته بندی خانگی یا دستگاه وکیوم بسته بندی کابینی ایستاده و رومیزی بسته بندی می شوند. دستگاه وکیوم بسته بندی بدون محافظ یکی از مدل های دستگاه وکیوم است که محفظه دستگاه محدود نیست و ابعاد و وزن مواد قابل تغییر است.

از این مدل دستگاه وکیوم در صنایع غذایی و صنعتی استفاده می کنند. دستگاه وکیوم بسته بندی بدون محافظ خود به دو نوع مختلف تقسیم می شود: دستگاه وکیوم بسته بندی عمودی و دستگاه وکیوم بسته بندی افقی. در دستگاه وکیوم عمودی در ابتدا مواد غذایی درون پاکت وکیوم قرار داده می شوند، سپس بر اساس ابعاد محصول، میز کار تنظیم می شود. مرحله آخر به طور همزمان هوای پاکت تخلیه و گاز تزریق می شود.

از این مدل دستگاه وکیوم عمودی، جهت بسته بندی مواد پروتئینی و خشکبار و. استفاده می شود و در بعضی کارخانه ها جهت بسته بندی رزین ها در مواد شیمیایی که باید بدون هوا باشند، به کار برده می شود. اگر بخواهیم به شیوه عملکرد دستگاه وکیوم بسته بندی افقی اشاره کنیم، باید بگوییم پس از اینکه محصول در پاکت قرار داده شد، هوای داخل بسته تخلیه می شود و گازی تزریق نمی شود. از این دستگاه برای بسته بندی محصولاتی مثل پتو، بالشت و. استفاده می شود.

 دستگاه وکیوم بسته بندی کابینی که از انواع دستگاه وکیوم به حساب می آید، به دو شکل ایستاده و رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد و به دو مدل کلی دستگاه وکیوم بسته بندی تک کابین و دستگاه وکیوم بسته بندی دوکابین تقسیم می شود.

بهترین دستگاه برای وکیوم کردن مواد خوراکی

دستگاه های بسته بندی مواد غذایی جهت عملیات بسته بندی و آماده کردن انواع مواد غذایی کاربرد دارند. شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که مواد غذایی مختلف که به صورت بسته بندی در فروشگاه ها وجود دارند، به چه صورت بسته بندی می شوند. انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی در بازار موجود می باشند که هر کدام برای بسته بندی محصول خاص با اندازه و شکل متفاوت مورد استفاده تولیدکنندگان قرار می‌گیرد. در اینجا قصد داریم پرکاربردترین دستگاه بسته بندی مواد غذایی را معرفی کنیم.

بهترین دستگاه وکیوم بسته بندی

دستگاه وکیوم بسته بندی، یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در زمینه بسته بندی صنایع غذایی به حساب می آید و عملکرد آن شبیه به دستگاه دوخت می باشد. تفاوت آن در تخلیه هوای موجود در پاکت محصولات غذایی قبل از بسته شدن کامل آن است که در این صورت مواد شکل تازه ماندن خود را حفظ می کنند.

دستگاه وکیوم بسته بندی خانگی یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین دستگاه های بسته بندی به شمار می آید. این نوع دستگاه برای کسب و کارهای کوچک مناسب است و جهت بسته بندی انواع مواد غذایی مانند نان، سبزیجات، گوشت، خشکبار، شکلات، بعضی دانه ها، انواع میوه، سوسیس، کالباس و به عنوان دستگاه بسته بندی حبوبات می توان از آن استفاده کرد.

قیمت دستگاه وکیوم بسته بندی خانگی یا دستگاه وکیوم بسته بندی کوچک نسبت به نوع صنعتی این دستگاه مناسب تر و ارزان تر است. شما می توانید با خرید دستگاه وکیوم بسته بندی خانگی انواع محصولات تولیدی خود را در بسته های شکیل بسته بندی کنید که این خود عاملی برای بالا بردن فروش و افزایش درآمد می باشد.

در حال حاضر استفاده از دستگاه وکیوم بسته بندی خانگی و کوچک برای تفکیک و بالا بردن ماندگاری انواع مواد غذایی در منازل و فروشگاه ها و مغازه های کوچک افزایش چشمگیری داشته است. با این دستگاه می توانید روزانه حداقل ۳۰ عدد محصول را بسته بندی نمایید. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است. این دستگاه هوای داخل بسته و اکسیژن موجود را به طور کامل خارج می کند. در نتیجه با نبود هوا از فاسد شدن و تغییر رنگ و بوی مواد غذایی جلوگیری می شود.

با استفاده از این دستگاه، ماندگاری مواد ۸ الی ۱۲ برابر افزایش می یابد. به غیر از صنایع غذایی، از این دستگاه برای بسته بندی ظروف یکبار مصرف و داروسازی برای ممانعت از ورود باکتری ها به داخل پاکت محصول نیز استفاده می شود.

جنس دستگاه وکیوم بسته بندی

چون این دستگاه به شکل مستقیم با مواد غذایی در ارتباط است و بیشتر جهت بسته بندی محصولات غذایی به کار می رود، باید اول استاندارد باشد. جنس بدنه و قطعات مصرفی دستگاه باید از جنس استیل تهیه شود و قابل شستشو باشد. بدنه دستگاه وکیوم بسته بندی از جنس استیل با کیفیت و ضد زنگ تهیه شده است و کاملاً قابل شستشو می باشد. علاوه بر آن، دستگاه وکیوم بسته بندی باید قابلیت تزریق گاز و اضافه کردن گاز نیتروژن و ازت را داشته باشد.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 6 سینی
12,300,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 8 سینی
16,800,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 16 سینی
44,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 30 سینی
86,500,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 12 سینی
24,700,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه اسلایسر صنعتی
101,200,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل وکیوم
8,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود