ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه آبمیوه گیری انواع مدل دستگاه آب پرتقال گیری در کافی شاپ ها

انواع مدل دستگاه آب پرتقال گیری در کافی شاپ ها

icon چهارشنبه 15 دی 1400
 انواع مدل دستگاه آب پرتقال گیری در کافی شاپ ها

از دستگاه هایی که امروزه بسیار زیاد مورد توجه و استقبال خریداران قرار گرفته است، دستگاه آب مرکبات گیری صنعتی می باشد. چون مردم بیشتر به دنبال مصرف نوشیدنی های طبیعی و سالم هستند.

دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی

امروزه شاهد این هستیم که در کافی شاپ ها، فست فودها و رستوران ها  دیگر از نوشیدنی‌های گازدار استقبال چندانی نمی‌ کنند و سعی می کنند با پرداخت هزینه بیشتر آبمیوه طبیعی نوش جان کنند. به همین خاطر دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی در بین کاربران بسیار محبوب شده و جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی

دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی در مدل های اتوماتیک و دستی در بازار موجود است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. انواع نمونه های آن از آمریکایی گرفته تا چینی، در بازار عرضه می شود و نظر مشتریان و خریداران زیادی را به خود جلب کرده است.

دستگاه آب مرکبات گیری صنعتی به طور کلی به سه نوع: دستگاه آب مرکبات گیری نیمه صنعتی، دستگاه آب مرکبات گیری صنعتی تمام اتوماتیک و دستگاه آب پرتقال گیری دستی دسته بندی می شود که در ادامه در مورد هر کدام توضیح مختصری می دهیم.

دستگاه آب مرکبات گیری نیمه صنعتی

طراحی دستگاه آب پرتقال گیری نیمه صنعتی به این صورت است که موتور دستگاه در زیر آن قرار گرفته است و بعد از آن که شما میوه مورد نظر را برش دادید و روی دستگاه قرار دادید، هنگامی که دسته دستگاه را به سمت پایین و روی میوه فشار دهید همزمان موتور دستگاه شروع به حرکت کردن می کند و آب میوه را می‌گیرد.

دستگاه آب مرکبات گیری نیمه صنعتی

از این مدل دستگاه آبمیوه گیری صنعتی در کافی شاپ های کوچک و آبمیوه فروشی ها می توان استفاده کرد که عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارد. نمونه های آلمانی و ایتالیایی این دستگاه نیز در بازار موجود می باشد که از آنها نیز استقبال چشم‌گیری شده است، به شکلی که حتی در منازل نیز از این دستگاه استفاده می کنند.

دستگاه آب مرکبات گیری اتوماتیک

دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی زومکس نوعی دستگاه آب مرکبات گیری اتوماتیک شمرده می شود و یکی از بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی به حساب می‌آید. شرکت زومکس اسپانیایی بنیانگذار صنعت آب پرتقال گیری می باشد که استقبال زیادی از آن در سراسر جهان شده است.

دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی زومکس از پرفروش ترین دستگاه های آبمیوه گیری به حساب می آید و به عنوان نوعی آب پرتقال گیری حرفه ای شناخته می‌شود. دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی زومکس در دو مدل در بازار وجود دارد که قادر است 22 عدد پرتقال را در یک دقیقه آبگیری کند.

به غیر از پرتقال، قابلیت آبگیری از انواع مرکبات مانند لیموشیرین، لیموترش، گریپ فروت و انار را دارد. این دستگاه برای استفاده در هتل های سلف سرویس و کافی شاپ ها مناسب است. همچنین دستگاهی بسیار کاربردی و ایده آل جهت استفاده در رستوران ها و آبمیوه فروشی ها می باشد که کارکرد بسیار آسانی دارد.

دستگاه آب مرکبات گیری اتوماتیک

این مدل دستگاه آب پرتقال گیری اسپانیایی دارای صفحه نمایش لمسی و کارکرد دو حالته می باشد که به راحتی می توانید با تغییر و تنظیم دوباره حالت های دستگاه، آبمیوه باکیفیتی در اختیار مشتریان خود قرار دهید. این آب پرتقال گیر تمام اتوماتیک مجهز به شمارش گر میوه و سیستم ضد باکتری می باشد. موتور این دستگاه تک فاز است و با ظرفیت ورودی چهار الی پنج عدد میوه با قطر 65 الی 85 میلی متر کار می کند.

در حال حاضر مدل های چینی دستگاه آب پرتقال گیری اتوماتیک نیز در بازار یافت می شود که از لحاظ کیفیت به پای دستگاه اسپانیایی نمی‌رسند کاربران زیادی از این دستگاه ها استقبال نکرده‌اند.

شرکت اسپانیایی زومکس انواع مدل های مختلف دستگاه آبمیوه گیری و آب مرکبات گیری اتوماتیک را تولید و روانه بازار کرده است. شرکت زومکس جزو بهترین و بزرگترین کمپانی هایی است که در زمینه تجهیزات کافی شاپ ها فعالیت زیادی انجام داده است و انواع دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی اتوماتیک و دستگاه آب مرکبات گیری صنعتی را طراحی و تولید کرده است.

دستگاه آب پرتقال گیری دستی

از دیگر مدل‌های دستگاه آبمیوه گیری، دستگاه آب مرکبات گیری دستی است که به شکل اهرمی کار می کند. ساختار این دستگاه کاملا مکانیکال است به صورتی که شما به راحتی می توانید آب پرتقال، آب لیمو شیرین و آب انار را با این دستگاه بگیرید.

همانطور که اشاره شد از این دستگاه برای آبگیری انار نیز استفاده می شود، چون ساختار انار بسیار محکم است و خیلی از دستگاه های آب میوه گیری نیمه صنعتی توان آبگیری انار را ندارد. از این رو فروشندگان برای فروش آب انار از این دستگاه آب مرکبات گیری دستی استفاده می کنند.

دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی ایرانی

جدیداً تولیدکنندگان ایرانی اقدام به تولید نوعی دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی نموده اند، که این امر خوشایند تعداد زیادی از مشتریان شده است که توان خرید مدل های خارجی دستگاه را ندارند.

این نمونه از دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و مشتریان می توانند این دستگاه را با گارانتی معتبر خریداری کنند. از نمونه این دستگاه نیز در بسیاری از کافی شاپ ها و بستنی فروشی ها جهت آبگیری پرتقال استفاده می شود.

قیمت دستگاه آب مرکبات گیری صنعتی

قیمت دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی به دلیل نوسانات قیمت دلار افزایش بسیار زیادی پیدا کرده است. نمونه های اسپانیایی و ایتالیایی این دستگاه نسبت به نوع چینی افزایش بیشتری داشته اند.

ولی به خاطر عملکرد عالی دستگاه و اینکه بدون دخالت دست، پرتقال برش خورده وارد دستگاه می شود و آب گیری می شود، مورد توجه و استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است و با اینکه قیمت دستگاه آب پرتقال گیری اتوماتیک نسبت به دیگر دستگاه ها افزایش بیشتری داشته، بازهم خریداران به دنبال خرید چنین دستگاهی هستند.

دستگاه آب مرکبات گیری یا دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی اتوماتیک دارای خدمات بسیار زیاد و فوق العاده است که این خود از عوامل فروش دستگاه محسوب می شود. برای خرید دستگاه مناسب باید با توجه به ظرفیت و بازده تولیدی و میزان فضایی که در اختیار دارید، اقدام نمایید تا از خرید خود مطمئن باشید.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه روغن گیری (3000 وات) با فیلتر تصفیه
324,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه جت پرینتر دستی
99,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه جت پرینتر دستی
16,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند ویال شیشه ای (دستی)
8,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه آب پرتقال‌گیری صنعتی
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه اسانس گیر 15 لیتری
49,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه عرق گیری گازی 10 لیتری
14,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود