ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه کره گیر 2 راه کسب درآمد موفق در پاییز

2 راه کسب درآمد موفق در پاییز

icon دوشنبه 19 مهر 1400
 2 راه کسب درآمد موفق در پاییز

هنگام راه­ اندازی خط تولید و راه ­اندازی کسب و کار جدید، توجه به فصل و زمان راه اندازی، به موفقیت و کسب درآمد بیشتر موثر است. زیرا بیشتر کسب و کارها و راه ­اندازی خط تولید به خصوص صنایع غذایی، تقریبا محصولات متفاوتی در هر فصل دارند. به 2 کسب و کار موفقی که در فصل پاییز می ­توان اشاره کرد، راه اندازی کارگاه روغن­ گیری، کره گیری و ارده گیری است.

کسب درآمد با روغن­ گیری

کسب-درآمد-با-روغن-گیری

دستگاه روغن گیری ، یکی از دستگاه­ های مهم در صنایع می­ باشد. این دستگاه در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی-بهداشتی، زیبایی و شیمیایی و ... کاربرد دارد. دستگاه روغن­ گیری، روغن موجود در دانه ­های روغنی را می­ گیرد و روغنی شفاف و ارگانیک تولید می­ کند. روغن ­های تولیدشده توسط دستگاه روغن ­گیری از جمله روغن بادام، روغن کنجد، روغن زیتون و در آشپزخانه، همراه با بعضی غذاها، عطاری ­ها و مراقبت­ های پوست و مو مصرف و کاربرد دارد. مطالعه مقاله انواع دستگاه ارده گیری و کره گیری را پیشنهاد میکنیم. 

شیوه روغن ­گیری توسط دستگاه ­های روغن­ گیری به دو روش پرس سرد و گرم می باشد. روش پرس سرد بدلیل عدم حرارت­ دهی به دانه ها و حفظ مواد معدنی و مغذی تمامی دانه­ ها سالمتر است. دستگاه روغن­ گیری در چند مدل اتومات، نیمه اتومات و دستی تولید شده و موجود است. پیشنهاد میشود مقاله نحوه کار با دستگاه روغن گیر را مطالعه کنید. 


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید دستگاه روغن ­گیری حدود 20 میلیون می باشد؛ با این میزان سرمایه می­ توانید یک دستگاه روغن­ گیری کوچک برای مصرف خانگی و راه ­اندازی خط تولید در کارگاه ­های کوچک خریداری کنید. ظرفیت تولید روغن این مدل دستگاه 10 کیلوگرم در هر ساعت است و حداقل میزان سود دریافتی با فروش هر 1 لیتر آن حدود 60 هزار تومان می ­باشد. دستگاه روغن­ گیری کنجد و دستگاه روغن­ گیری زیتون و دستگاه روغن ­گیری سیاه دانه از پرفروش‌ترین دستگاه‌های روغن ­گیری می­ باشند.

دستگاه‌های مورد نیاز : دستگاه روغن ­گیری
حداقل فضای مورد نیاز12 : متر
میزان سرمایه اولیه : 20 میلیون تومان
دوره بازگشت سرمایه : 2 ماه

دستگاه کره ­گیر یا دستگاه کره بادام زمینی

روش-کار-کره-گیری

همانطور که پیشتر بیان شد، ذائقه­ های مردم در هر فصل متفاوت است. مردم در فصل پاییز و زمستان تمایل به مصرف مواد غذایی و خوراکی با طبع گرم دارند . ارده، کره بادام زمینی و سایر کره ها طبع گرم داشته و در فصل پاییز و زمستان مصرف بالایی دارند. با دستگاه کره­ گیری می توانید کره و ارده از انواع مغزها مانند بادام، فندق، کنجد، پسته و غیره را تولید کنید.

دستگاه کره گیری یا دستگاه ارده ­گیری جهت تولید ارده یا کره همانند دستگاه آسیاب عمل می­کند. دستگاه ارده ­گیر یا کره­ گیر یک ویژگی خوب دارد و آن اینست که به همان میزان محصول ورودی، محصول خروجی دارد و کره و یا ارده تولید می­ کند. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید دستگاه کره ­گیری حدود 60 میلیون مناسب برای کارآفرینی می ­باشد. ظرفیت تولید کره یا ارده در این مدل دستگاه 40 تا 60 کیلوگرم در هر ساعت است و حداقل میزان سود دریافتی با فروش هر 1 کیوگرم آن حدود 50 هزار تومان می­ باشد.

دستگاه‌های مورد نیاز : دستگاه ارده­ گیر
حداقل فضای مورد نیاز: 12 متر
میزان سرمایه اولیه : 60 میلیون تومان
دوره بازگشت سرمایه : 2 ماه

دستگاه­ های روغن ­گیری، کره یا ارده ­گیری و تفت آجیل و خشکبار یک وسیله پرکاربرد در منازل، کارگاه ­ها، صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی آرایشی و زیبایی می­ باشد که در برندهای متفاوتی در بازار موجود است و هرکدام از آن­ها با توجه به نوع برند، قابلیت استفاده و کارایی در قیمت ­های متفاوتی در بازار موجود است. شرکت بازرگانی AG با 20 سال سابقه به عنوان یکی از وارد­کننده­ های اصلی دستگاه­ های روغن­ گیری، کره گیری یا ارده­ گیری و تفت آجیل و خشکبار با کارایی ­های متفاوت وارد می ­کند و با قیمتی مناسب و ضمانت شده به بازار عرضه می ­کند و در کمترین زمان برای خریداران خود ارسال می­ کند.

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان درباره خرید دستگاه‌های صنایع غذایی می‌توانید با شماره 46093083-021 تماس بگیرید. کارشناسان فروش شرکت بازرگانی ای جی با ارائه راهنمایی ‌های لازم، شما را در شروع کسب و کارهای جدید در صنایع غذایی و ... کمک می­ کند.

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود