ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه اسلایسر اصلی ترین تفاوت انواع دستگاه های اسلایسر

اصلی ترین تفاوت انواع دستگاه های اسلایسر

icon سه شنبه 20 مهر 1400
 اصلی ترین تفاوت انواع دستگاه های اسلایسر

دستگاه اسلایسر دستگاه مخصوص برش دادن مواد است که در صنایع غذایی، فرآوری میوه جات و کارخانجات کمپوت سازی کاربرد دارد. نحوه کار این دستگاه هم به این صورت است که محصولات را به اندازه دلخواه و به اشکال گوناگون در اندازه های یکسان  برش می دهد و آماده مصرف می کند. کاربرد این دستگاه هم در جاهای مختلف مانند: هتل ها، رستوران ها و کارخانجات کمپوت سازی و . می باشد. علاوه براین به دلیل مشغله کاری خانواده وکمبود وقت، تمایل افراد به خرید میوه ها و سبزیجات خرد شده وآماده بیشتر شده است به همین خاطر می توان یقین داشت با راه اندازی آن در منزل کسب و کار پر درآمدی خواهید داشت.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

دستگاه اسلایسر میوه از پر مصرف ترین دستگاه های اسلایسر به شمار می رود. به دستگاه اسلایسر میوه به عنوان مکمل دستگاه میوه خشک کن می توان نگاه کرد چون با برش های یکسانی که در میوه ها ایجاد می کند نقش مهمی در سرعت بخشیدن به خشک شدن میوه ها دارد. در این مقاله به مقایسه چند دستگاه اسلایسر با هم می پردازیم تا شما بتوانید با اطمینان خاطر دستگاه اسلایسر مناسب را خریداری نمایید.

دستگاه اسلایسر صیفی جات و سبزی جات

این دستگاه جهت برش زدن و خرد کردن سبزی، کاهو، کرفس، هویج، بادمجان، سیب زمینی، پیاز، خیار، گل کلم و کلم کاربرد دارد. از قابلیت های این دستگاه می توان به قابلیت تنظیم دقیق ضخامت برش و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد. جنس این دستگاه تمام استیل است که ضد زنگ و ضد ضربه می باشد. بنابر مقداره تولید محصول می توان در رستوران ها و هتل ها و منازل از آن بهره برد ولی در کل بیشترین کاربرد آن در رستوران ها می باشد.

دستگاه اسلایسر(خلال کن)

این نوع دستگاه اسلایسر چند تیغه است که برای خرد کردن تکه ای، رنده کردن و خرد کردن به صورت نگینی انواه میوه ها و سبزیجات مانند: سیب، سیب زمینی و حتی پنیر پیتزا مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد تیغه ها 30 در 50 سانتی متر است. از قابلیت های دستگاه خرد کردن به صورت نگینی، رنده کردن و خرد کردن تکه ای، خلال کردن، آبگیری و حبه کردن می باشد.

 

 

تفاوت-دستگاه-اسلایسر

از ویژگی های دستگاه تیغه های آن است که دارای تیغه دو میل، چهار میل و تیغه مخصوص خلال، تیغه مخصوص نگینی و تیغه شش میل می باشد. که جنس تیغه ها فولادی هستند و ضد زنگ و قابل شستشو هستند. جنس بدنه دستگاه آلومینیوم ضد خش و ضد زنگ می باشد. از محل های کاربرد این دستگاه می توان به هتل ها، کافی شاپ ها، کترینگ ها و رستوران ها و کارخانجات تولید چیپس سیب زمینی و صنایع بسته بندی اشاره کرد.

دستگاه قاچ کن میوه

این دستگاه اسلایسر برای برش دادن و خرد کردن میوه جهت تهیه کمپوت کاربرد دارد. از ویژگی های دستگاه می توان به جداسازی قطعات خرد شده میوه ها اشاره کرد. جنس بدنه این دستگاه از استیل ساخته شده که بسیار مقاوم و ضد زنگ است و اکثرا از این دستگاه در صنایع کمپوت سازی استفاده می شود.

دستگاه اسلایسر خانگی

برای برش دادن به صورت ورقه ای و خلالی انواع میوه ها و سبزی جات مانند: قارچ، پیاز، سیب زمینی، کدو، بادمجان، هویج و غیره کاربرد دارد. از ویژگی های دستگاه داشتن چهار عدد تیغه دو میل، چهار میل و شش میل است. جنس دستگاه تمام استیل بوده و جنس تیغه ها vch سخت کاری شده می باشد.

دستگاه اسلایسر و خرد کن نگینی

این دستگاه برای خشک کردن میوه ها مانند: سیب، پرتغال، گلابی و موز استفاده می شود چون با برش های ورقه ای یا حلقه ای میوه ها فرآیند خشک شدن میوه ها را سرعت می بخشد. تعداد تیغه های این دستگاه سه عدد تیغه برای میوه ها و دو عدد تیغه مخصوص خلال کردن می باشد و همچنین جنس خود دستگاه از استیل می باشد.

عواملی همچون سرعت خرد کردن و برش دادن میوه های مورد نظر، اندازه دستگاه و نوع میوه یا سبزی جاتی که قصد خرد کردن آن را داریم، در قیمت دستگاه اسلایسر تاثیر گذار خواهند بود. علاوه بر این موارد کیفیت ساخت و جنس بدنه و قطعات دستگاه نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت دستگاه دارند. همانطور که گفته شد جنس دستگاه های اسلایسر شرکت AG تمام استیل بوده و دارای گارانتی پس از فروش می باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت خرید دستگاه اسلایسر می توانید با ارتباط با مشاورین ما در شرکت AG به طور رایگان راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود