طرز کار دستگاه دوخت تیوپ

icon شنبه 27 آذر 1400
 طرز کار دستگاه دوخت تیوپ


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

برای راه اندازی خط تولید و بسته بندی کرم، خمیر دندان، رنگ مو و دیگر محصولات بهداشتی و آرایشی که داخل تیوپ های پلاستیکی یا آلومینیومی عرضه می شود به دستگاه هایی از قبیل دستگاه تولید تیوپ پلاستیکی، دستگاه پرکن تیوپ کرم، دستگاه دوخت و پرس تیوپ و دستگاه چاپ روی تیوپ کرم نیاز می باشد که این دستگاه ها شامل انواع مدل های دستی و اتوماتیک می باشند.

انواع دستگاه دوخت تیوپ

اگر نیاز به دستگاه دوخت تیوب یا دستگاه پلمپ کرم دارید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را داخل تیوپ بریزید که به راحتی از آن استفاده کنید، تیوپ های کوکس، لمینت و قالب های پلاستیکی، تزریقی و آلومینیومی، این امکان را برای شما فراهم می کنند. در انتخاب تیوپ باید دقت نظر داشته باشید و تیوپی را انتخاب کنید که با قابلیت دستگاه دوخت مطابقت داشته باشد. در اینجا با بیان روش های دوخت انواع دستگاه دوخت تیوپ کرم، شما را در انتخاب بهترین تیوب و دستگاه دوخت تیوپ یاری می کنیم.

روش های دوخت دستگاه دوخت تیوپ

تیوپ ها بعد از پر شدن به دو روش مهروموم می شوند. در روش اول، ابتدا در محل بسته شدن تیوپ با دمش هوای گرم، آن را گرم می کنند و سپس تحت فشار قرار می دهند تا بسته شود. این روش دوخت برای تیوپ های کرم پلاستیکی و لمینت مورد استفاده قرار می گیرد.

در روش دوم ابتدا انتهای تیوپ پرس می شود و پس از آن به عقب تا می زنند. این روش برای دوخت و مهروموم کردن تیوب های آلومینیومی کاربرد دارد. انواع تیوب ها می تواند به شکل صاف یا آجدار باشد همچنین می‌توانید آن را به شکل خاصی در بیاورید. می توانی دستگاه پلمپ کرم را به یک سوراخ زن مجهز نمایید.

به این شکل که انتهای تیوپ را با دستگاه سوراخ کنید تا بتوانید آن را آویزان کنید. این ترفند خود در جذاب تر شدن تیوپ و فروش بهتر آن در قفسه های فروشگاه کمک شایانی می کند. بعد از دوخت تیوپ قادر خواهید بود اطلاعاتی مانند شماره سریال محصول، قیمت، تاریخ تولید و مصرف محصول را روی لبه ی انتهایی تیوپ با ظرافت حک کنید.

اطلاعات مذکور می‌تواند توسط چاپگرهای لیزری، جوهری یا به شکل برچسب روی محصول درج شود. برای زیباتر شدن محل دوخت، می توانید پس از دوخت آن را برش بزنید تا مرتب باشد. پس از طی این مراحل تیوپ آماده بسته بندی می شود.

انواع دستگاه دوخت تیوپ کرم

دستگاه دوخت تیوپ کرم هوای داغ

فناوری دوخت تیوب در سه سطح صورت می گیرد. سراینده دوخت هوای داغ که برای کاربردهای کوتاه مدت مناسب است (سطح ۳) دستگاه دوخت هوای داغ در طرح های رومیزی از همان فناوری دوخت حرفه ای هوای گرم به شکل تمام اتوماتیک استفاده می نماید.

این مدل دستگاه دوخت تیوپ که از مکانیزم هوای داغ استفاده می کند، قادر است با سرعت دوخت ۱۵ تیوپ کرم در دقیقه کار کند. مدل های فلزی این دستگاه دوخت جهت پرس تیوپ های آلومینیومی کاربرد دارد. از این نوع دستگاه برای انواع دوخت حرفه ای روی تیوپ های پلاستیکی و لمینت نیز می توان استفاده کرد.

مدل های مختلف دستگاه دوخت تیوب

جدیداً در تولید بسیاری از تیوپ ها از رزین استفاده می کنند تا مقاومت تیوپ ها را بالا ببرند. از نمونه این تیوپ ها می‌توانیم به تیوب های قابل بازیافت IML اشاره کنیم. از دستگاه دوخت هوای داغ، فقط می توان برای دوخت این مدل تیوب ها استفاده شود. تیوپ های لمینت با لایه هایی از فویل با ماشین های هوای داغ، به بهترین شکل پلمپ و بسته می شوند. از مزیت های این مدل دستگاه دوخت می توان به امکان کدگذاری در دو طرف تیوپ اشاره کرد.

این مدل دستگاه های دوخت سبک وزن هستند و به راحتی قابل حمل می باشند و با استفاده از انرژی برق ۱۱۰ ولت کار می کند و همانطور که قبلا ذکر کردیم، این دستگاه دوخت تیوپ کرم، رومیزی است که برای تمامی مصارف گزینه مناسبی است.

دستگاه پرکن و دوخت هوای داغ کوچک

این مدل دستگاه دوخت تیوپ کرم، نیمه اتوماتیک است و جهت مصارف با میزان تولید پایین کاربرد دارد. این دستگاه توانایی مهروموم کردن پماد و کرم هایی از جنس لمینت و پلاستیک را با دوخت حرارتی دارد.

دستگاه دوخت هوای گرم، برای کاربردهای بزرگ این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک و هوای داغ برای پرکردن و دوخت تیوب مورد استفاده قرار می گیرد. تیوب ها به شکل خودکار وارد دستگاه می شوند و پر می شوند.

سپس با استفاده از هوای داغ انتهای تیوپ که باز است ذوب می شود و و دو لبه به هم فشرده می شوند و تیوپ به طور کامل مهروموم می شود. تیوب ها با دوخت های حرفه ای به صورت عمودی مهروموم می شود.

پس از آن تاریخ روی آن حک می شود و در آخر محل اضافی دوخت بریده و مرتب می شود. فرایند پرکردن و دوخت تیوپ با سرعت بالایی انجام می‌شود. دستگاه دوخت تیوپ هوای داغ با سرعتی در حدود دوخت ۴۰ تیوپ در دقیقه کار می کند. بنابراین برای دوخت بیشتر از ۱۰ هزار تیوپ در روز بسیار مناسب است.

کاربردهای دستگاه دوخت تیوپ

اگر سایز تیوب ها متفاوت باشد برای دوخت این مقدار تیوپ به دو ساعت زمان بیشتری نیاز دارید. از معایب دستگاه دوخت تیوپ هوای گرم این است که برای هر تعداد تیوپ نیاز به ابزار و قطعات سفارشی منحصر به فرد دارد به خاطر همین نیاز به اپراتورهای آموزش دیده دارد تا بتوانند بدون هیچ مشکلی با دستگاه کار کنند.

دستگاه پرکن و دوخت زن هوای داغ

این دستگاه قادر است تیوپ هایی از جنس های مختلف را‏ پر و مهروموم نماید، تیوپ هایی از قبیل تیوپ های پلی اتیلن، آلومینیومی و لمینتی توسط این دستگاه دوخت می شوند. طرز کار این دستگاه به این شکل است که محتوای داخلی تیوب ها به صورت تزریقی وارد می شوند.

سپس دستگاه دوخت هوای داغ، تیوپ را گرم می کند و بدون اینکه مواد داخل تیوپ گرم شود تیوپ را مهروموم می کند این دستگاه دوخت مجهز به آج زن و کدزن عددی می باشد.  پس از آنکه تیوپ دوخت زده شد، دستگاه برای زیبایی و آراستگی محل دوخت آن را برش می دهد.

انتهای تیوپ های آلومینیومی طی دو مرحله تا زده می شوند. در نهایت پس از دوخت تیوپ مرحله آج زدن و کدزنی روی محل دوخت تیوپ انجام می شود. با این دستگاه دوخت تیوپ کرم هوای داغ، می توانید حدود 140 عدد تیوپ را در هر دقیقه پرکنید و دوخت بزنید.

دوخت تیوپ التراسونیک ( سطح 2)

دستگاه دوخت تیوپ التراسونیک به شکل نیمه اتوماتیک کار می کند و محل دوخت تیوپ توسط فرکانس های بالایی از التراسونیک فشرده می شود. این مدل دستگاه دوخت تیوپ برای انواع تیوپ های پلاستیکی کاربرد دارد. اما برای تیوپ های PP گزینه مناسبی نیست و کمی مشکل ساز است.

سرعت دوخت این مدل دستگاه دوخت حدود 4 الی 7 تیوپ در دقیقه است. دوخت تیوپ های لمینت با استفاده از این دستگاه دشوار است و باعث پایین آمدن کیفیت دوخت می شود. این مدل دستگاه هنگام دوخت به برچسب ها آسیب وارد می کند.

این نوع دستگاه دوخت در مدل های متنوعی موجود است که عمدتا جهت دوخت تیوپ های پلاستیکی از آن استفاده می شود. از تیوپ های پلاستیکی در منابع آرایشی و بهداشتی، دارویی و مواد غذایی استفاده می کنند.

ویژگی های دستگاه دوخت التراسونیک 

·       این مدل دستگاه برای بسته بندی مواد پودری و گرانولی کاربرد دارد

·       سرعت دوخت این مدل دستگاه حدود 10 تیوپ در دقیقه است

·       توان مصرفی دستگاه با برق 220 ولت می باشد

·       وزن این دستگاه حدود 100 کیلوگرم است

·       دوخت آن به صورت پشتدوخت زده می شود

·       جنس بدنه دستگاه از استیل با کیفیت می باشد

دوخت حرارتی دستی ( سطح 1)

در این مدل دستگاه دوخت تیوپ کرم حرارتی دستی، تیوپ از طریق فشرده شدن بین یک عنصر داغ مانند آهن داغ، دوخت زده می شود. این دستگاه با سرعت واقعی حدود 2 الی 5 تیوپ در هر دقیقه دوخت می زند. برای دوخت در سایزهای مختلف تیوپ باید هنگام دوخت دستگاه را به صورت دستی تنظیم کرد.

از مزیت های این دستگاه می توان استفاده آسان، هزینه پایین برای دوخت تیوپ، وزن کم و قابلیت حمل ونقل را نام برد. اما باید در نظر داشته باشید که کیفیت دوخت این مدل دستگاه پایین است. روش دوخت بدون درج و چاپ کد و بدون پیرایش انجام می شود و تعداد تیوپ های محدودی را می تواند مهروموم کند.

برای درج اطلاعات محصولات که داخل تیوپ بسته بندی می شوند از چسباندن برچسب اطلاعاتی روی آنها خودداری می شود و اطلاعات لازم به صورت چاپ روی تیوپ کرم انتقال می یابد. چاپ تیوپ توسط دستگاه پرینتر مخصوص و پیشرفته انجام می شود که از جوهرهای مخصوص با قابلیت چاپ رنگی تا 11 رنگ البته نسبت به نوع دستگاه استفاده می شود.

از جمله محصولاتی که داخل تیوپ ها بسته بندی می شوند انواع کرم، خمیردندان، رنگ مو و مواد نسبتا غلیظ است. دستگاه پرکن دارای سیستم عملکرد پمپی یا سیلندر پیستونی می باشد که نسبت به حجم تیوپ با فشار متغیر آن را از مواد پر می کند.

تیوپ کرم خالی در ظرفیت های متفاوتی مانند تیوپ 30 گرمی، تیوپ 50 گرمی، تیوپ 100 گرمی، تیوپ 120 گرمی و... تولید می شوند که هر کدام کاربرد جدایی دارد. برای خمیردندان بیشتر از تیوپ 100 گرمی و برای کرم پودر از حجم های متفاوت استفاده می شود که بر حسب حجم داخلی قیمت تیوپ خالی کرم هم یکسان نیست و متغیر است.

شرکت AG بهترین پیشنهادات جهت خرید دستگاه دوخت تیوپ کرم تهیه شده از تجهیزات و قطعات امروزی را به شما ارائه می دهد. شما می توانید باکیفیت ترین دستگاه دوخت را با صرف هزینه مناسبی از شرکت AG تهیه نمایید. با کمک مشاورین ما می توانید انتخابی مطمئن برای خرید خود داشته باشید. جهت مشاوره با متخصصان شرکت AG با شماره های زیر در تماس باشید.

راه تماس با ما

02146093083

02146093084

02146093085

02146093086

www.AG777.com

اشتراک گذاری :

...
دستگاه اسلایسر صنعتی
101,200,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل وکیوم
8,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه جت پرینتر دستی
89,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه جت پرینتر دستی
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه چوب پنبه زن
10,200,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه تشتک زن (دستی)
4,950,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند برقی (دستی)
ناموجود
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود