طرز کار دستگاه قرص ساز

icon سه شنبه 11 آبان 1400
 طرز کار دستگاه قرص ساز

دستگاه قرص ساز یا پرس قرص، دستگاهی است که پودر را به صورت یک نواخت فشرده می کند و به قرص هایی با اندازه و وزن یکسان تبدیل می کند. دستگاه قرص ساز، طیف گسترده تولیدی دارد که در زمینه های داروسازی، محصولات پاک کننده، مواد مغذی، مواد آرایشی و گلوله های صنعتی کاربرد دارد. برای تولید یک قرص باید مواد پودری دانه بندی شده داخل حفره ای که از دو مشت و قالب تشکیل شده، اندازه گیری شود و به وسیله این مشت ها آنقدر به هم فشرده شوند تا مواد به هم متصل شوند. قرص ها با فشار ترکیبی دو مشت و یک قالب به وجود می آیند.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

روش کار دستگاه قرص ساز

به این صورت است که حفره ای در پایین قالب قرص ساز قرار دارد که مواد اولیه دانه بندی شده جهت تهیه قرص در آن قرار می گیرد. میزان پودری که داخل حفره را پر می کند، دقیقا قابل اندازه گیری است و با کنترل عمق دقیق منگنه تحتانی، قابل اندازه گیری است و مقدار اضافی مواد از بالای قالب تراشیده می شود و منگنه زیرین به پایین کشیده می شود و موقتا پوشانده می شود تا مانع از ریخته شدن مواد شود.

انواع دستگاه قرص ساز

پس از آن با برداشتن پوشش، پانچ فوقانی با پودر در تماس قرار می گیرد. مواد دانه بندی شده توسط نیروی فشرده سازی رول های فشرده سازی، تحت فشار بالایی قرار می گیرد و یک قرص سخت تولید شده و تحویل داده می شود. پس از فشرده سازی و تولید قرص، سوراخ پایین برای خارج ساختن قرص باز می شود. برای مطمئن بودن از روند فشرده سازی قرص در دستگاه قرص ساز، طراحی ابزار مناسب بسیار مهم است. ابزار فشرده سازی طراحی شده شامل: مجموعه ابزار، زاویه سر بالا، شعاع سر بالا، سر صاف، زاویه برگشت سر و ساق مشت است.

جدا از اطمینان از یک دوز دارو، ابزار استفاده شده قرص هم در ایجاد اطمینان از اندازه، شکل، نقش برجسته و سایر مشخصه های فیزیکی قرص که جهت شناسایی مورد نیاز است، بسیار مهم شناخته می شوند. با توجه به اندازه، شکل، مواد و پیکربندی دورا، دستگاه چاپ مد روز می تواند از 250000 تا بیش از 1700000 قرص را در ساعت تولید کند.

انواع دستگاه قرص ساز دستی و اتوماتیک

دستگاه قرص ساز دستی

دستگاه قرص ساز مدل 6 تن اتومات

دستگاه قرص ساز مدل 7 تن اتومات

دستگاه قرص ساز مدل 8 تن اتومات

دستگاه قرص ساز مدل 10 تن اتومات

پرس قرص هیدرولیک_ قرص ساز هیدرولیک

قرص ساز دستی

این دستگاه قرص ساز سبک و به راحتی قابل حمل می باشد و قابلیت تولید 500 تا 1500 عدد قرص در ساعت با توجه به توانایی اپراتور را دارد. اندازه قرص زیر 9 میلی متر است و کاربری آسانی دارد و قالب ها به راحتی تعویض می شوند.

قرص ساز دستی

قرص ساز 6 تن اتومات

این مدل دستگاه نیز سبک و قابل حمل است و مناسب تولید 2500 عدد قرص در ساعت که سایز آن زیر 11 میلی متر می باشد. در این دستگاه فشار قابل تغییر و کاملا بی صدا است و تعویض قالب ها به راحتی انجام می شود و کاربری آسانی دارد.

قرص ساز اتومات 7 تن

دستگاهی دائم کار است با قابلیت تنظیم فشار مورد نظر بدون نیاز به آچار و داشتن تخصص خاص و همچنین انجام تنظیمات در حین کار دستگاه امکان پذیر است. کاملا بی صدا است و جهت تولید 3500 عدد قرص در ساعت تا سایز 22 میلی متر و عمق بارگیری 23 میلی متر مناسب است. امکان تعویض قالب ها به راحتی و کاربری آسانی دارد.

قرص ساز اتومات 8 تن

این دستگاه قابلیت کنترل سرعت و تابلوی برق را دارد. همچنین قابلیت تبدیل برق تک فاز به سه فاز را دارد که باعث کاهش مصرف برق می شود و در مقایسه با دیگر دستگاه های قرص ساز بازار کم مصرف می باشد. این دستگاه نیز دائم کار است و توانایی کار 24 ساعت را دارد. تنظیم فشار دلخواه دستگاه بدون نیاز به آچار و تخصص فنی امکان پذیر است. امکان انجام تنظیمات در حین کار، دستگاه صدای کمی دارد و جهت تولید 3500 عدد قرص تا سایز 30 میلیمتر و عمق بارگیری 25 میلی متر در ساعت را دارد. تعویض راحت قالب ها و داشتن کاربری آسان از ویژگی های دیگر این دستگاه است.

قرص ساز 8 تن

قرص ساز اتومات 10 تن

این دستگاه قرص ساز، جهت تولید سرعت بالا از 8000 تا 24000 با توجه به سایز قرص، فول آپشن، با قابلیت کنترل سرعت و تابلوی برق است. قابل تبدیل برق تک فاز به سه فاز است. دائم کار با قابلیت تنظیم فشار مورد نظر بدون نیاز به آچار و تخصص فنی می باشد. امکان انجام تنظیمات در حین کار، دستگاه کاملا بی صدا با عمق بارگیر 25 میلیمتری می باشد. قالب ها به راحتی تعویض می شوند و کاربری آسانی دارد.

پرس قرص هیدرولیک_ قرص ساز هیدرولیک

این دستگاه، مناسب تولید قرص ماشین ظرف شویی، قرص نمک، صابون، قرص نفتالین و قرص های بزرگ یا سایز متوسط به صورت چند سمبه ای( 10 تا 15 سمبه) در تعداد بالا است. دستگاه قرص ساز کارایی بسیار قدرتمند و مجهز به نمایشگر لمسی، همچنین سیستم کنترل PLC و کنترل فشار پرس دلخواه بر روی صفحه نمایشگر را دارد. دستگاه مجهز به رادیات خنک کننده روغن برای کار دائم کاور کشی مطلوب و زیبا می باشد. تعویض قالب ها به راحتی انجام شدنی است. کاربری اسانی دارد و جهت تولید 10000 تا 12000 قرص در ساعت مناسب است.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه جت پرینتر دستی
99,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه جت پرینتر دستی
16,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه چوب پنبه زن
10,200,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه قرص ساز برقی 6 تن
187,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه قرص ساز برقی 8 تن
624,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه قرص ساز دستی استیل
62,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرس قرص دستی
22,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود