ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه تقطیر نحوه کار دستگاه تقطیر چگونه است؟

نحوه کار دستگاه تقطیر چگونه است؟

icon سه شنبه 20 مهر 1400
 نحوه کار دستگاه تقطیر چگونه است؟

از زمان های دور تا به امروز در ایران، طب سنتی بسیار طرفدار داشته است. طبع و نیاز مردم نیز به سمت درمان با گیاهان دارویی بسیار زیاد می باشد. امروزه با استفاده از دستگاه های تقطیر، فرآیند عرق گیری و تقطیر بسیار ساده سازی شده است. همه گیاهانی که در فرآیند عرق گیری برای طب سنتی قرار می گیرند، دارای خاصیت های دارویی بسیار قوی هستند.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

با استفاده از دستگاه تقطیر می توان از انواع گیاهان مانند نعنا، بهار نارنج، خارشتر، عرق و دم نوش های خوش طعم تهیه کرد. همان طور که اشاره کردیم، دستگاه تقطیر برای فرآیند عصاره گیری و عرق گیری از گیاهان دارویی و غیر دارویی برای نوشیدنی های متنوع بسیار پرکاربرد است. می توانید این دستگاه را در اندازه های متنوع برای کاربرد در اندازه های خانگی و صنعتی استفاده کنید.

عملکرد دستگاه تقطیر چگونه است؟

نحوه کار دستگاه تقطیر، تبدیل مایع به بخار است. ابتدا مواد تبدیل به بخار شده سپس با استفاده از کندانسور (دستگاه خنک کننده) این بخار به مایع تبدیل می شود. برای بسیاری از مشتریان جنس دستگاه تقطیر بسیار مهم است. برای همین منظوردستگاه های شرکت ای جی از آلیاژهای خوب و با کیفیت ساخته شده است. آلومینیوم و همچنین  استیل های غذایی و مس استفاده شده در دستگاه ها، فرآیند عرق گیری را کاملا شفاف و بدون بو و مزه اضافی می کند.

دستگاه تقطیر، دارای مدل های مختلفی است، که از انواع آن می توان به دستگاه تقطیر برقی و دستگاه تقطیر گازی نیز اشاره کرد. دستگاه تقطیر برقی می تواند با استفاده از برق شهری تامین انرژی کند و مورد استفاده قرار بگیرد. این امر موجب می شود که بتوان از دستگاه در منزل، با هزینه بهینه استفاده کرد. همچنین می توانید از مدل دستگاه تقطیر گازی نیز استفاده کنید. این دستگاه به نسبت به مدل قبلی، ماندگارتر و کم هزینه تر است. دستگاه ها در ظرفیت های متنوع قابلیت سفارشی سازی دارند. قابل ذکر است، قیمت ها به نسبت ظرفیت آن ها متغیر می باشد. 

 

دستگاه گلاب گیری (تقطیر)

از دیگر نام های دستگاه عرق گیری، دستگاه گلاب گیری است. با استفاده از دستگاه گلاب گیری، عرق و عصاره گل محمدی گرفته می شود. در واقع می توان از دستگاه تقطیر، برای تولید انواع عرقیات گیاهی که مهم‌ترین آن ها تولید گلاب است، اشاره کرد. در زندگی به سبک ایرانی، به دلیل استفاده زیاد از گلاب از گذشته تا به امروز، تقاضای زیادی نیز در بازار برای عرقیات گیاهی همچون گلاب ایجاد شده است.

همچنین به علت اقلیم مناسب، در بسیاری از شهر های ایران می توان گل محمدی کشت کرد. در نتیجه کارآفرینان می توانند با خرید یک دستگاه گلاب گیری یا عرق گیری، به تولید عرقیات گیاهی یا گلاب گیری بپردازند. برای مثال شهر کاشان بیشترین میزان گلاب را در کشور تولید می‌کند، به همین علت خرید دستگاه گلاب گیری نیز در این شهر بیشتر از دیگر شهرها است.

شما می توانید برای اطمینان از کیفیت مخصولات، به دو صورت انلاین و حضوری خرید خود را انجام دهید. نمایشگاه محصولات در شرکت بصورت دائمی برگزار می باشد که موجب ارامش خیال خریداران  می باشد. همچنین تمامی محصولات با گارانتی و ضمانت نامه و خدمات پس از فروش ارائه می شود.

 

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود