کارآفرینی چطور با دستگاه اسلایسر میوه و خشک کن میوه کسب درآمد کنیم؟

چطور با دستگاه اسلایسر میوه و خشک کن میوه کسب درآمد کنیم؟

icon شنبه 01 آبان 1400
 چطور با دستگاه اسلایسر میوه و خشک کن میوه کسب درآمد کنیم؟

در گذشته بهترین روش برای نگهداری از مواد غذایی فریز کردن محصولات بود که این کار باعث از بین رفتن خاصیت ها و ویتامین های مواد غذایی می شوند و ظاهر مواد را هم نامناسب می کند. بعضی از میوه ها مثل سیب و موز بعد از فریز شدن دیگر شکل مناسبی برای مصرف ندارند و ظاهر خود را از دست می دهند.

 این دلایل باعث شده که امروزه افراد علاقه زیادی به مصرف میوه خشک و انواع چیپس میوه نشان دهند. به همین خاطر، خشک کردن میوه و تولید آن به یکی از مشاغل خانگی پر درآمد تبدیل شده است. اگر شما هم قصد راه اندازی کارگاه تولیدی میوه خشک و چیپس میوه را دارید برای آشنایی با دستگاه اسلایسر و دستگاه میوه خشک کن در ادامه با ما همراه باشید. همچنین پیشنهاد میشود مقاله میوه خشک کن گازی بهتره یا برقی را مطالعه کنید .

دستگاه اسلایسر

 

دستگاه اسلایسر میوه یکی از مهمترین دستگاه ها در کارگاه ها یا کارخانه های تولید میوه خشک است. چون قبل از اینکه بخواهیم میوه ها را با دستگاه خشک کنیم باید تمام میوه های مورد نظر را با دستگاه اسلایسر به شکل های مختلف با ضخامت مناسب خرد کنیم.

دستگاه-اسلایسر

اگر میوه ها را به صورت کامل یا با ضخامت های متفاوت در دستگاه میوه خشک کن قرار دهیم به خوبی و به طور یکسان حشک نمی شوند و قابل استفاده نخواهد بود. به همین خاطر دستگاه اسلایسر نقش مهمی را در سریع خشک شدن انواع میوه ها ایفا می کند و در کیفیت محصول نهایی تاثیر بسزایی دارد. زیرا این دستگاه میوه ها را به طور یکسان برش می دهد و خرد می کند. با توجه به این نکته که میوه خشک جزء محصولات لوکس به حساب می آید، ظاهر آن در فروش محصول نقش مستقیمی دارد. دستگاه اسلایسر در دو نوع دستی و صنعتی موجود می باشد. پیشنهاد می شود مقاله انواع دستگاه میوه خشک کن را مطالعه کنید. 

اسلایسر دستی برای برش دقیق، منظم و یکسان محصولات بدون استفاده از برق کاربرد دارد وبرای استفاده در منزل، کارگاه های کوچک و رستوران ها مناسب است. اسلایسرهای صنعتی برای اسلایس کردن حجم زیادی از میوه ها به کار می رود و معمولا در کارخانه ها و کارگاه های تولید میوه خشک و چیپس میوه از آن استفاده می شود.

 

با در اختیار داشتن بهترین اسلایسر میوه می توانید هر نوع برش را که می خواهید به میوه ها و سبزیجات بدهید. این دستگاه چهار تیغه دارد که هر تیغه آن برشی متفاوت در محصولات ایجاد می کند مثلا با یک تیغه برش های خلالی شکل و با یک تیغه دیگر برش گرد در ضخامت متفاوت صورت می گیرد.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

قیمت دستگاه اسلایسر

 در هر صورت شما جهت سفارش و خرید نمونه دستگاه مورد نظر خود نیاز به دریافت راهنمایی و مشاوره کارشناسان با تجربه در این زمینه می باشید، تا دستگاهی که خریداری می کنید از هر نظر با نیاز شما مطابقت داشته باشد.

 قیمت دستگاه اسلایسر میوه با توجه به اندازه و عملکرد دستگاه متفاوت می باشد. ولی شما با صرف هزینه ای حدود ۵ میلیون تومان می توانید دستگاه خریداری کنید که نیاز شما را به برش انواع میوه ها و سبزیجات رفع نماید.

 

 نمونه های بزرگتر و قوی تر دستگاه اسلایسر هم وجود دارد که می توانید بر اساس فضای آشپزخانه یا کارگاه خود و حجم کاری مورد نظر خود اقدام به خرید نمایید. در حال حاضر مدل های مختلف دستگاه اسلایسر در بازار موجود است که شما می توانید با بالا بردن اطلاعات و سطح آگاهی خود بهترین اسلایسر میوه را با قیمت مناسب و کارایی بالایی تهیه کنید.

مزیت های استفاده از دستگاه اسلایسر

 

·       ایجاد برش های دقیق: دستگاه اسلایسر دارای تیغه هایی است که قابل تنظیم هستند و می توانیم با تغییر دادن تیغه ها ضخامت برش ها را تعیین کنیم. برش هایی که به میوه می دهیم به طور دقیق و یکسان است و این یکی از ویژگی های مهم دستگاه به شمار می رود.

·       سرعت بخشی در برش دادن: از دیگر مزیت های دستگاه اسلایسر این است که قادر خواهد بود در مدت زمان کوتاهی حجم بالایی از میوه ها و صیفی جات را برش دهد؛ که این ویژگی باعث صرفه جویی در وقت و زمان می شود.

·       افزایش ایمنی: در زمان کار با دستگاه نیاز نیست برای برش دادن میوه ها دست خود را به تیغه ها نزدیک کنید، همین امر باعث آسودگی خاطر بابت ایمنی می شود.  روش های سنتی و قدیمی ایمنی زیادی نیست.

·       بهداشتی بودن محصولات: یکی دیگر از فواید استفاده از دستگاه این است که دست با میوه ها ارتباط زیادی در زمان کار دستگاه ندارد و محصولات کاملا بهداشتی می باشد. در مدل های اتوماتیک نیازی نیست اپراتور کوچک ترین دخالتی در امر اسلایس میوه داشته باشد.

جنس دستگاه های اسلایسر از استیل ضد زنگ است که همین نیز از مزیت ها و ویژگی های دستگاه به شمار می رود؛ زیرا از زنگ زدگی دستگاه جلوگیری می کند.

خشک کن میوه

 

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات یکی از دستگاه های پرکاربرد و پرسود در حوزه مواد غذایی می باشد. دستگاه های میوه خشک کن به دو دسته جریان عمودی و جریان افقی تقسیم می شوند.

دستگاه-خشک-کن

دستگاه میوه خشک کن نوع جریان عمودی: این مدل خشک کن میوه ها معمولا گرد هستند و منبع تولید گرما در این مدل در کف دستگاه وجود دارد. طبقات دستگاه روی هم چیده می شود و در دستگاه از بالا باز می شود. اگر بخواهیم سینی پایینی را بیرون آوریم مجبور هستیم، تمام سینی های بالایی را هم برداریم. این دستگاه ها قیمت مناسبی دارند و در ابعاد کوچکی طراحی شده اند که جای کمی را اشغال می کند؛ اما از نظر توزیع گرما به صورت یکنواخت ضعیف تر از جریان افقی هستند؛ ولی با این حال برای خشک کردن میوه وسبزیجات مناسب است.

دستگاه میوه خشک کن نوع جریان افقی: طبقات این مدل خشک کن ها معمولا کشویی هستند و درشان از پهلو باز می شود. بنابراین به راحتی می توان سینی ها را بدون نیاز به جابه جایی دیگر سینی ها بیرون آورد. منبع تولید گرما در این مدل از خشک کن درعقب دستگاه قرار دارد. گرما در این دستگاه به صورت یکنواخت توزیع می شود و برای خشک کردن میوه ها مناسب تر است. این دستگاه قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد. این خشک کن ها در اندازه های مختلفی طراحی و تولید شده اند؛ اما در مقایسه با دیگر مدل ها جاگیرتر هستند و فضای بیشتری اشغال می کنند.

مزیت های استفاده از دستگاه خشک کن

 

·       کاربری آسان: کار با دستگاه های خشک کن بسیار ساده و راحت است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. دستگاه های خشک کن معمولا عمل خشکاندن را به آرامی و با دقت انجام می دهند. بنابراین احتمال خراب شدن محصول نهایی بسیار کم است.

·       صرفه جویی: با استفاده از این دستگاه می توانید میوه هایی را که از آنها به میزان زیادی دارید و ممکن است در مدت کوتاه آنها را مصرف نکنید، خشک کنید. مواد غذایی خشک شده ماندگاری بالایی در برابر فساد دارند. با استفاده از این دستگاه می توانید محصولات غذایی خشک شده که قیمت بالایی دارند را خودتان خشک کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

·       سلامتی: خشک کردن مواد غذایی باعث حفظ مواد مغذی آنها می شود. هنگام خشک کردن میوه ها نگران از بین رفتن ویتامین ها و خواص آنها نباشید. دستگاه خشک کن آب میان بافتی خوراکی ها را می گیرد و ویتامین ها را باقی می گذارد.

·       توزیع و گردش گرما: خشک کردن مواد غذایی فرآیند ساده ای است و تنها لازم است مواد غذایی مورد نظر خود را به مدت کافی در دمای مداوم قرار دهید. نکته مهم توزیع یکنواخت گرما می باشد، که گرما باید به صورت یکسان در تمامی نقاط دستگاه توزیع شود تا بتوان به نتیجه دلخواه رسید.

اگر دستگاه گرما را به صورت یکنواخت توزیع کند؛ دیگر نیاز نیست طی خشک کردن میوه ها سینی ها را جابه جا کنید. بعضی خشک کن ها تایمر دارند که به چک کردن مدام آنها، هنگام کار نیازی نیست و پس از تنظیم دستگاه می توانید آن را به حال خودش رها کنید تا کار خشک کردن به اتمام برسد. یکی از ویژگی های خاص این دستگاه امکان شستن قطعات با ماشین ظرفشویی است.

برای شروع کار به حداقل 10 میلیون تومان بودجه نیاز دارید. باید توجه به بودجه ای که در اختیار داریم، فضای کار و توان تولید، دستگاه مناسب را انتخاب کنید. برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی، دستگاه میوه خشک کن کابینی مناسب ترین انتخاب است. سپس باید به ظرفیت میوه خشک کن توجه کنید؛ اگر قیمت دستگاه برایتان مهم است و می خواهید ارزان باشد، دستگاه میوه خشک کن 15 سینی گزینه مناسبی است.

پس از انتخاب میوه مورد نظر برای خشک کردن باید ابتدا آنها را بشویید و خرد کنید. برای خرد کردن به دستگاه اسلایسر نیاز است برای کسب و کار خانگی، دستگاه اسلایسر دستی با قیمت مناسب، بهترین انتخاب است. اکثر میوه ها را میتوان با پوست خشک کرد مانند پرتقال، سیب، گلابی اما بعضی از میوه ها مثل موز و کیوی حتما قبل از خشک شدن باید پوست گرفته شود.

برای این کار نیاز نیست که پوست میوه ها را حتما با دستگاه پوست گیر، بکنید و برای کسب و کار خانگی می توانید با دست میوه ها را پوست بگیرید. برای خشکاندن میوه های هسته دار هم باید ابتدا هسته آن را جدا کرد که این کار با دستگاه هسته گیر انجام پذیر است و می توانید با کمتر از یک میلیون تومان دستگاه مناسب را خریداری کنید.

زمان خشک شدن میوه ها با یکدیگر متفاوت است، بنابراین توجه به این نکته که دو یا چند نوع میوه را برای خشک شدن همزمان داخل دستگاه قرار ندهید، بسیار مهم و حائز اهمیت است. اگر چند نوع میوه را با هم در دستگاه خشک کن قرار دهید بوی میوه ها بر هم تاثیر می گذارند و طعم و عطر میوه ها عوض می شود.

پس از خشکاندن میوه ها به مرحله بسته بندی و آماده سازی محصولات برای فروش می رسیم. ظاهر بسته بندی میوه خشک بسیار مهم است و تاثیر بالایی در فروش محصولات دارد. برای بسته بندی انواع میوه خشک در خانه می توانید از دستگاه بسته بندی استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از سلفون محصولات را بسته بندی کنید و پس از بستن درب آنها با دستگاه دوخت برای فروش به بازار عرضه کنید. انواع بسته بندی در ظروف پلاستیکی شفاف، شکیل ترخواهد بود که به مراتب هزینه بالاتری خواهد داشت.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 6 سینی UV دار
14,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 6 سینی
13,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 8 سینی UV دار
19,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 8 سینی
18,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 16 سینی
49,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 30 سینی
96,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن گردان 40 سینی
ناموجود
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود