کارآفرینی چگونه می توانم به راحتی با 40 میلیون کسب درآمد کنم

چگونه می توانم به راحتی با 40 میلیون کسب درآمد کنم

icon دوشنبه 19 مهر 1400
 چگونه می توانم به راحتی با 40 میلیون کسب درآمد کنم

گاهی کارآفرینان و تولید­کنندگان کسب و کار، تمایل به راه­ اندازی خط تولید، برندینگ و معروف شدن نام تجاری­شان دارند؛ ولی سرمایه اندکی دارند. در این مقاله در رابطه با کسب درآمد با 40 میلیون تومان برای تولیدکنندگان و کارآفرینان جهت راه اندازی کسب و کار کوچک و متوسط توضیح داده شده است.

برای کسب درآمد میلیونی چه شغلی را می ­توان شروع کرد؟

کارآفرینان و تولید کنندگان به راحتی با 40 میلیون تومان می­ توانند بسته به زمینه فعالیت­شان، دستگاه ­های میوه خشک ­کن، روغن­ گیری، کره­ گیری و برای تولید محصول و دستگاه آسیاب برای خردکردن و آسیاب کردن محصولات و دستگاه درب­ بندی و بسته­ بندی و جهت پرکردن و بسته­ بندی محصولات تولیدی خود خریداری کنند. در نهایت برای شناخته ­شدن خود، برندینگ و ایجاد اعتبار تجاری از دستگاه­ های لیبل ­زن در انتهای خط تولیدشان استفاده کنند. اگر کارآفرین و تولیدکننده محترم، آگاهی کامل برای نوع راه ­اندازی خط تولید را نداشته باشند؛ می ­توانند با کارشناسان ما در شرکت بازرگانی ای جی در ارتباط باشند.

دستگاه برچسب زدن بطری چیست؟

دستگاه برچسب زدن بطری یا دستگاه لیبل­ زن در تمامی صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، آرایشی- بهداشتی، زیبایی، صنعتی و  هر صنعت یا کارخانه ­ای که در زمینه تولید محصول فعالیت دارند؛ کاربرد دارد. دستگاه­ های لیبل زن بطری، برای هر نوع جنس (شیشه ای، پلاستیکی و ... )، تمامی اشکال ظروف (گرد، 4گوش، استوانه ای و ...) مناسب می­ باشد. با استفاده از دستگاه لیبل­ زن، برند و نام تجاری شرکت خود، نام محصول و توضیحات تکمیلی محصول برای مصرف­ کننده و ... را روی محصول می­ توانید بچسبانید.

 

لیبل-زن-دستی

 

اطلاعاتی که با دستگاه لیبل زن می توانید بچسبانید:

داده‌های بارکد از پیش چاپ شده

 تاریخ عرضه

دسته ­بندی محصول

اطلاعات مربوط به قیمت

نام تجاری شرکت

نام محصول

توضیحات تکمیلی محصول


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

انواع لیبل زن

دستگاه­ های لیبل­ زن بر اساس نوع عملکردشان به دو نوع دستی و اتوماتیک دسته ­بندی می شوند:

دستگاه لیبل زن دستی

دستگاه لیبل زن بطری دستی، یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ­ترین دستگاه­ های لیبل زن است. این نوع دستگاه برای راه ­اندازی خط تولید در کسب و کاری کوچک و نوپا بسیار مناسب می­ باشد. دستگاه لیبل زن دستی برای زدن برچسب و بسته ­بندی محصولات یک اهرم دارد؛ که آن اهرم توسط اپراتور حرکت داده شده است و فرآیند برچسب­ زدن شروع می­ شود. این دستگاه در کارگاه­ های کوچک و شروع کسب و کار تازه و نوبنیاد بسیار مناسب می ­باشد.

لیبل-زن-دستی

 

دستگاه لیبل­ زن اتوماتیک

دستگاه لیبل ­زن اتوماتیک، در صنایع کاربرد فراوانی دارد و یکی از ماشین آلات اصلی در خط تولید و بسته ­بندی در صنایع می­ باشد. دستگاه لیبل ­زن اتوماتیک نوار نقاله جهت برچسب زدن اتوماتیک روی ظروف محصولات دارد و هیچ نیازی به اپراتور ندارد.

لیبل-زن-اتوماتیک

 

مزایای استفاده از دستگاه لیبل­ زن

  • استفاده از دستگاه لیبل­ زن موجب می­ شود لیبل­ های تهیه شده با کیفیت بالایی چسبانده شوند. با استفاده از دست نمی ­توان تعداد لیبل زیادی چسباند و این دستگاه ها با استفاده از ویژگی­ های خاص خود به خوبی می­ توانند، انواع لیبل ها را روی انواع محصولات نصب کنند.
  • با استفاده از دستگاه لیبل ­زن، تعداد برچسب­ های خراب کمتری وجود خواهد داشت. برجسب ­ها به شکل کامل یا برش شده در دستگاه قرار می­ گیرند و لیبل­ زن نیز بدون مشکل آن­ها را روی محصولات نصب می­ کنند. در این شرایط، امکان خرابی و از بین رفتن تعداد زیادی لیبل وجود نخواهد داشت.
  • دستگاه لیبل­ زن اتوماتیک قابلیت بررسی برچسب ­ها و همچنین نحوه نصب آن­ها را دارند. در این شرایط اگر لیبلی دارای مشکل باشد، خود دستگاه آن را تشخیص خواهد داد و به سرعت محصول مشکل دار را از دور خارج خواهد کرد.
  • دستگاه ­های لیبل ­زن در مصرف چسب نیز بسیار صرفه جویی می­ کنند. این دستگاه ­ها به شکلی طراحی شده ­اند که با کمترین میزان چسب، به خوبی کار خود را انجام دهند.

با خرید دستگاه لیبل زن چطور میتونیم کسب درآمد کنیم؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بازار رقابتی، افزایش تولید و تنوع در بسته ­بندی، نوع بسته ­بندی و برچسب­ زدن در جلب توجه خریدار بسیار مهم است؛ به گونه­ ای که رقابت شدیدی برای جذب خریدار براساس نوع برچسب ­زدن و بسته­ بندی وجود دارد. با به کارآمدن تکنولوژی­ های جدید و گسترش بازار صنایع، کارآفرینان و تولیدکنندگان زیادی با برندهای متفاوتی در بازار صنعت، در حال فعالیت هستند.

استفاده از دستگاه لیبل­ زن جهت برچسب ­زدن نام تجاری و نام محصول روی محصول، از محصول و شرکت جهت دستکاری آن حفاظت می کند و در تشخیص اصل بودن محصول از تقلبی­ بودن آن موثر است. بازار در حال گسترش صنایع بسته ­بندی موجب شده است تا برندها و تولیدکنندگان بزرگ به فکر حفظ اعتبار و امنیت محصولات خود باشند. دستگاه لیبل­ زن مناسب می ­تواند ظاهری زیبا و جذاب جهت جذب مشتری به محصولات بدهد.

کاربرد دستگاه لیبل ­زن

دستگاه ­های لیبل­ زن با توجه به مدل­ های متفاوت، کاربرد متفاوتی دارند. دو حرکت اصلی دستگاه­ های لیبل ­زن جهت برچسب­ زدن براساس نوع مدل فشاری و حرارتی می­ باشد و از این دو حرکت جهت لیبل زدن استفاده می کنند. بطور خلاصه در انواع مختلف از فشار و حرارت برای برچسب زدن روی محصولات استفاده می­ کنند. 

نکات مهم قبل از خرید دستگاه لیبل زن

1-    براساس میزان حجم چاپتان نوع دستگاه را انتخاب کنید.

2-    پیش از خرید دستگاه، مکان و محیط مورد نظر، جهت استفاده از دستگاه را مشخص کنید.

3-   از عوامل محیطی که می تواند بر دوام برچسب و لیبل بر محصولات تاثیر بگذارد، پیش از خرید دستگاه، آگاه باشید.

خرید دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن، یک وسیله پرکاربرد در منازل، کارگاه­ ها و صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، بهداشتی- آرایشی و زیبایی و ... می­ باشد؛ که در صنایع غذایی کاربرد بیشتری دارد. این محصول در برندهای متفاوت با مدل ها و قابلیت­ های متفاوت و حتی کارایی­ های متفاوت در بازار موجود است. قیمت دستگاه لیبل­ زن با توجه به میزان ظرفیت آن، نوع عملکرد، اندازه و استفاده برای چه محیطی مشخص می­ شود.

شرکت بازرگانی AG با 20 سال سابقه به عنوان یکی از وارد­کننده های اصلی دستگاه لیبل ­زن دستی و حرارتی برای کاربرد خانگی و صنعتی کارایی­ های متفاوت وارد می ­کند و با قیمتی مناسب و ضمانت شده به بازار عرضه می ­کند. جهت خرید و دریافت مشاوره رایگان برای خرید و راه ­اندازی خط تولید خود با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما به شما کارفرمای عزیز در این مسیر کمک می­ کنند.

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود