دستگاه پرکن دستگاه پرکن پودر با چند نمونه دستگاه پاکت پرکن مواد پودری آشنا شوید

با چند نمونه دستگاه پاکت پرکن مواد پودری آشنا شوید

icon دوشنبه 15 فروردین 1401
 با چند نمونه دستگاه پاکت پرکن مواد پودری آشنا شوید

پاکت پرکن ها یا کیسه پرکن ها، دستگاه‌ های پرکاربردی به شمار می ‌آیند که مرحله آخر تولید را انجام می دهند. هنگامی که محصول نهایی خود را که به بازار عرضه کرده اید را این دستگاه مقابل چشمان مشتریانتان قرار می دهد، اهمیت آن بیشتر به چشم می آید.

دستگاه پرکن پودری پاکتی

عواملی همچون دقت دستگاه، سیستم توزین، امکان گزارش گیری و قابلیت های تنظیم مجدد دستگاه از موارد بسیار مهم به حساب می‌آید. در حقیقت کیسه پرکن، دستگاهی است که بازار را از تولید شما خبر می کند. این نوع دستگاه گزارش کار شما را به مصرف کنندگان ارائه می دهد.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

انواع دستگاه پاکت پرکن

دستگاه های پاکت پرکن در دو مدل عمده تقسیم می شوند که البته به نوع کاربرد و نوع محصولی که در قسمت خروجی بسته بندی می کند، بستگی دارد. در صنایع به دستگاه کیسه پرکن Open Mouth Bag Packer می گویند که نوعی ماشین است که از طریق دهانه بازی که در زیر آن قرار دارد، محصول را بسته بندی می نماید.

 معمولا این دستگاه در قسمت نهایی خط تولید قرار می گیرد یا در زیر سیلوهای ذخیره و نگهداری محصول نصب می شود تا در زمان سفارش پر شده و به بازار عرضه شود. در اینجا سه مدل از دستگاه کیسه پرکن را با توجه به محصولی که بسته ‌بندی می‌کنند، عنوان می‌کنیم.

 این نوع ماشین آلات در نسخه های مختلفی به صنایع بسته بندی معرفی شدند و روز به روز تکنولوژی آن ارتقا پیدا کرد و در نهایت به شکل امروزی این دستگاه ارائه شده است که هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و هم از لحاظ مقدار فضایی که این دستگاه اشغال می کند، به مراتب دارای شرایط بهتری می باشد.

در آخر سرعت و دقت در اندازه گیری است که در این دستگاه به اندازه‌ ای بالا رفته است که بیشتر در زمان فعالیت کارخانه خاموش است تا دیگر دستگاه‌های تولیدی بتوانند محصول تولیدی را به مرحله بسته‌بندی برساند و از این دستگاه‌ها جا نمانند. البته تنظیم سرعت دستگاه در گزینه های نرم افزاری امکان پذیر است و دستگاه قادر است با شرایط تولید به روز رسانی شود.

اما با این حال این به عنوان مثالی است که سرعت این دستگاه را در مقابل دیگر دستگاه‌ های هم گروه خودش در صنعت بسته بندی به طور واضح نشان دهد، به شکلی که در بسیاری از کارخانجات محصول تولیدی در سیلوها نگهداری می شود و بسته بندی طبق سفارشات انجام می گیرد.

قیمت دستگاه پاکت پرکن به مواردی بستگی دارد، البته صد درصد مشخصات فنی دستگاه در رابطه با قیمت آن بسیار تاثیرگذار است. اما در نهایت در مقایسه دستگاه کیسه پرکن دستی نسبت به دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک به این نتیجه می رسید که مسلما سرعت و دقت نوع اتوماتیک این دستگاه باعث می شود که تفاوت زیادی بین قیمت این دو نوع دستگاه به وجود بیاید.

همچنین در نهایت این دستگاه شما است که تعیین می‌کند محصول خروجی کارخانه با چه دقتی بسته بندی و توزیع شود و در اختیار مشتریان قرار بگیرد. چون مطمئنا هیچ کس دوست ندارد کم فروشی کند یا ارسال کالا با تأخیر مواجه شود که ناشی از زمان ‌بر بودن فرآیند بسته بندی محصول می باشد.

سه نوع دستگاه پاکت پرکن در بازار موجود می باشد که عبارتند از:

·       دستگاه پاکت پرکن مواد پودری درشت

·       دستگاه پاکت مواد گرانولی دانه درشت

·       دستگاه پاکت پرکن مواد پودری میکرونیزه

کاربرد دستگاه پاکت پرکن

این مدل دستگاه پرکن در تمامی صنایع که با مواد پودری و دانه ریز و دانه درشت در ارتباط هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. هر کارخانه یا تولید کننده‌ ای در نهایت نیاز دارد محصول تولیدی خود را بسته بندی نماید.

شاید به غیر از صنایع غذایی از قبیل بستنی و آبمیوه اکثر صنایع به خصوص صنایعی که مواد اولیه تولید می کنند و به نوعی صنایع مادر هستند، از این نوع دستگاه جهت بسته بندی محصول خود استفاده می‌کنند که در زیر به چند مورد اشاره می کنیم.

·       جهت کارخانجات تولیدی محصولات با درجه حجمی گرانول

·       دستگاه پرکن گونی نخی و پلاستیکی

·       جهت پر کردن مصالح ساختمانی در پاکت ها و کیسه هایی با سایزهای متفاوت

·       برای کارخانجات مواد غذایی مثل برنج

·       جهت پر کردن محصولات میکرو با ظرفیت‌ های گرمی

·       جهت استفاده در کارخانجات تولید محصولات شیمیایی

·       استفاده از دستگاه پاکت پرکن دقیق مواد دانه درشت

·       به کار بردن دستگاه پاکت پرکن برای بسته بندی محصولات مایع

ویژگی های دستگاه پاکت پرکن

از ویژگی ها و قابلیت های دستگاه پاکت پرکن یا کیسه پرکن که قبل از خرید باید مد نظر داشت، به موارد زیر می توان اشاره کرد.

1.    ظرفیت پاکت گیری و مخزن پاکت گیر اتوماتیک با کاربرد پنوماتیک

2.    دقت دستگاه در شمارش و میزان اندازه گیری وزن

3.    قابلیت گزارش از ریز عملیات با دقت بالا

4.    قابلیت استفاده از هر نوع پاکت یا کیسه

5.    سرعت پر نمودن

6.    شمارشگر تعداد پاکت های پر شده

7.    قابلیت های کلیدی دستگاه پاکت پرکن

8.    امکان وجود نوار نقاله و دستگاه دوخت جهت سهولت انتقال پاکت ها و دوخت سر پاکت ها به طور سفارشی

9.    اندیکاتور دیجیتال وصل کردن

10.                      به کار بردن سنسورهای صنعتی و مطمئن با طول عمر بالا

11.                      مجهز به نرم افزار قوی با پشتیبانی دائمی و نیز دسترسی به دفترچه راهنمای دستگاه و نرم افزار

تا اینجا همه عواملی را که باعث برتری یک دستگاه پرکن پودر نسبت به دستگاه‌ های مشابه خود می ‌شود را بیان کردیم. اما واقعیت تنها آن چیزی نیست که روی کاغذ نمایان شود.

ویژگی های دستگاه پاکت پرکن

در حقیقت وقتی می توان گفت یک دستگاه صنعتی مناسب کسب و کار شماست، که کمترین هزینه را جهت نگهداری نیاز داشته باشد و مشکلات و خرابی آن بسیار کم باشد و در نهایت سرویس‌های دوره‌ای و خدمات آن توسط شرکت تولید کننده سریع منظم و مقرون به صرفه باشد.

اطمینان داریم که دستگاه های پاکت پرکن موجود در بازار اغلب دارای ویژگی ها و مشخصات بالا می باشند، ولی مهم این است که تا چه حد این موارد با کیفیت اجرا شده باشند و گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشند.

 با یک مثال ساده توضیح بیشتری دراین باره می دهیم. اغلب دستگاه های پاکت پرکن در مشخصات فنی خود حجم کیسه گیری بالایی را عنوان کرده اند، اما اینکه آیا این قابلیت را به همان میزان داشته باشند و برای همه پاکت ها یا کیسه ها با جنس و وزن های متفاوت، به همان اندازه خروجی داشته باشند جای سوال دارد.

تصور کنید در حین کار هستید و چند صد کیلو محصول تولیدی خود را روی نوار نقاله صف کرده اید، ناگهان عملکرد پنوماتیکی دستگاه که وظیفه ‌اش قرار دادن به ترتیب کیسه ها زیر دهانه خروجی دستگاه می باشد، از کار بیفتد و نرم افزار آن قدر قوی نباشد که بتواند فرایند بسته‌ بندی را متوقف نماید و برای شرایط ضروری برنامه ‌ریزی نشده باشد.

مشکلی که پیش آمده مربوط به ضعف سیستم دستگاه می باشد و علاوه بر این که بخشی از سرمایه شما را از بین برده مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا دوباره دستگاه به کار بیفتد، کالیبره شود و در آخر موادی که از روی نوار نقاله پایین ریخته، پاکسازی شود.

تمام مشکلات بالا و همچنین دردسرهایی که در بازار بیشتر به عنوان کم‌ فروشی از آن یاد می کنند، همه ناشی از نرم ‌افزارهای ضعیف یا عدم بروزرسانی و رفع اشکالات نرم ‌افزار توسط شرکت تولیدکننده دستگاه و نیز همسان‌ سازی با نیاز کاربران و عدم استفاده از لودسل ها و سنسورهای با کیفیت است. که نتیجه ‌اش تنها سود کمی را برای تولیدکننده به ارمغان خواهد داشت.

این گونه مشکلات نه تنها باعث وارد آمدن خسارت مجموعه شما می شود، بلکه نام و نشان تجاری آن نامعتبر می شود و قابل اطمینان نخواهد بود. پس در انتخاب دستگاه خود با دقت و وسواس بیشتری عمل کنید تا بتوانید دستگاهی مناسب با نوع و مقدار محصول خود انتخاب نمایید.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه پرس قرص روتاری 12 سنبه
799,000,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن مایعات رقیق تک نازل 0-50 میلی لیتر
20,200,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه آب پرتقال‌گیری صنعتی
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن مایعات دو نازل 1-5 لیتر
149,700,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن مایعات رقیق 4 نازل
438,700,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه پودری 2-200 گرم چهارطرف دوخت
409,000,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن روتاری مایعات غلیظ
292,400,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود