کارآفرینی چگونه با دستگاه پرکن پودر، کسب درآمد و کارآفرینی کنم؟

چگونه با دستگاه پرکن پودر، کسب درآمد و کارآفرینی کنم؟

icon سه شنبه 20 مهر 1400
 چگونه با دستگاه پرکن پودر، کسب درآمد و کارآفرینی کنم؟

دستگاه پرکن پودری بیشتر برای پر کردن ادویه جات آسیاب شده به کار می رود که در مدل های متنوعی طراحی و تولید شده اند و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند. برای اینکه بخواهیم از راه تولید ادویه جات بسته بندی شده کار خانگی راه بیاندازیم به دستگاه آسیاب، پرکن پودر و دستگاه بسته بندی ادویه جات نیاز خواهد بود.

دستگاه آسیاب

این دستگاه بیشتر برای پودر کردن ادویه جات مانند: زرد چوبه، زنجبیل، دارچین، فلفل سیاه که عمدتا سفت و سخت هستند و همچنین برای آرد کردن غلاتی مانند: جو و گندم کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های آسیاب با ظرفیت های مختلفی جهت رفع انواع نیازهای خریداران ساخته شده است. به طور کلی در صنایع غذایی، دو نوع دستگاه آسیاب عطاری و دستگاه آسیاب صنعتی بیشتر از سایر دستگاه ها شناخته شده اند.

برای کسانی که قصد تولید ادویه جات در حجم زیاد دارند، دستگاه آسیاب عطاری به کارشان می آید چون می توانند در مدت زمان کمتری به راحتی با در اختیار داشتن این دستگاه محصولات مورد نظرشان را پودر کرده و بسته بندی نمایند. حتی با استفاده از دستگاه آسیاب گندم و جو می توانند باعث بالا رفتن کیفیت کار و در نتیجه دستیابی به مواد آسیاب شده یک دست تری شوند که به افزایش سود و درآمد حاصله از این کار می انجامد.

 

 

دستگاه-پرکن پودر-کارافرینی

دستگاه بسته بندی ادویه جات

عملی که در این نوع دستگاه ها انجام می پذیرد، پر کردن ادویه در قوطی ها یا سلفون های بسته بندی محصولات مورد نظر است، که مهم نیست ظروف بسته بندی شیشه ای باشد یا پلاستیکی. تنها با قرار دادن قوطی بسته بندی روی ریل دستگاه استارت پر کردن ظروف از ادویه مورد نظر زده می شود و دستگاه شروع به کار می کند.

استفاده از دستگاه پرکن بسته بندی، مزیت های زیادی برای مصرف کننده دارد. از جمله مزیت ها و ویژگی های آن، می توان به صرفه جویی در وقت، رعایت بهداشت، دقت در اندازه گیری اشاره کرد. این دستگاه طوری طراحی شده، که به جای زیادی احتیاج ندارد و به خاطر سبک بودن آن به راحتی قابل حمل است. در کل دستگاهی کم جا و کارآمد است که جنس بدنه آن از ورقه استیل با ضخامت مناسب می باشد.

 

این دستگاه در دو مدل الکترومکانیک و پنوماتیک طراحی شده است که انرژی مصرفی دستگاه توسط نیروی برق تامیین می شود. تولید محصول دستگاه به صورت خطی بیان شده است. اگر شما در آغاز راه هستید، با این دستگاه می توانید پاسخگوی سفارشات خود باشید، اما اگر تعداد و حجم سفارشات و تولیداتتان غیرقابل پیش بینی و در حال افزایش باشد به شما توصیه می شود از دستگاه بزرگتر با ظرفیت تولید بیشتر استفاده کنید، چون با بالا رفتن حجم سفارشات این مدل از دستگاه، توان پاسخگویی استفاده مداوم در حجم سفارشات بالا را نخواهد داشت.

 

دستگاه پرکن ادویه جات صنعتی

 

این مدل دستگاه پرکن در دسته ماشین آلات پرکن صنعتی قرار می گیرد. استفاده این دستگاه در واحدهای صنعتی جهت تولید و بسته بندی ادویه جات و پودرهای خوراکی است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در حقیقت زمانی که فروش محصول شما به صورت فله ای نباشد و نیاز به بسته بندی در بسته های کوچکتر داشته باشید این دستگاه، جوابگو نیاز شما خواهد بود.

 

وقتی که حجم سفارشات بالا باشد، میزان دقت دستگاه در اندازه گیری محصولات بسته بندی شده حائز اهمیت می باشد که لزوم داشتن این نوع دستگاه پرکن پودر بیشتر حس می شود. این دستگاه در زمینه های مختلف کاربرد گسترده ای دارد. شما می توانید علاوه بر بسته بندی ادویه جاتی مانند: نمک، زرد چوبه، دارچین، هل، فلفل و ... انواع پودر نسکافه، شیر خشک، پودر کاکائو و حتی پودرهای شیمیایی و موادی از این قبیل را با استفاده از این مدل دستگاه پرکن، پر کنید.

 

معمولا ادویه ها در اندازه های کوچک و مقدار کم، بسته بندی می شوند و در دسترس مصرف کننده قرار می گیرند، به همین خاطر دقت در میزان اندازه گیری و پرکردن قوطی یا سلفون باید قابل قبول باشد تا توانایی رقابت با دیگر محصولات موجود در بازار را داشته باشد.

 

عملکرد تعیین وزن در دستگاه پرکن ادویه

 

به طور کلی، نوع سیستم طراحی شده جهت تعیین وزن در انواع دستگاه پرکن  و دیگر پرکن ها اهمیت ویژه ای دارد. از این نظر که قرار است با این دستگاه در طول روز به صورت مداوم پودرهای مختلف در تعداد و وزن های مختلف پر و بسته بندی شوند، که با توجه به بزرگی و کوچکی دستگاه پرکن، دقت و سرعت کار دستگاه متفاوت است.

 

 

دستگاه-پرکن-ادویه

روال کار انواع دستگاه های پرکن با استفاده از سیستم های مشخصی به نام لودسل، کانتر و تایمر می باشد که وظیفه اصلی پر کردن و استپ پرکردن هنگام بسته بندی محصولات را دارند. سیستم لودسل، برای اندازه گیری مواد و بسته بندی های کوچک بسیار کاربرد دارد چون دقت زیادی برای بسته هایی با وزن در حد گرم دارد. میزان خطای دستگاه با استفاده از این سیستم بسیار پایین خواهد آمد.

چگونه با استفاده از دستگاه پرکن کسب درآمد کنیم؟

امروزه سلیقه افراد نسبت به گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده است و افراد بیشتر دنبال محصولاتی با بسته بندی شیک تر و شکیل تر هستند که با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی در حال افزایش است بنابراین به کارگیری دستگاه پرکن و بسته بندی مواد از اهمیت خاصی برخوردار است.

برای اینکه بخواهیم دستگاه پرکن را در خانه راه اندازی کنیم، ابتدا باید با انواع و کاربرد های دستگاه آشنا باشیم و بدانیم دامنه کار دستگاه در چه زمینه ای است. دستگاه های پرکن، انواع مختلفی دارند که هر کدام در زمینه خاصی کاربرد دارند. دستگاه پرکن پودری، پرکن مایعات غلیظ، پرکن مایعات رقیق

دستگاه پرکن پودری برای پرکردن و بسته بندی مواد پودری مثل ادویه جات، پودر کاکائو، آرد گندم و جو، کودهای شیمیایی، پودر لباسشویی و... کاربرد دارد. دستگاه پرکن مایعات غلیظ، برای پرکردن مواد غذایی مثل عسل، مربا، رب، انواع سس و بعضی روغن ها و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه پرکن مایعات رقیق نیز بیشتر برای انواع شربت ها، الکل، اسیتون، روغن های خوراکی و... به کار می رود.

دستگاه پرکن پودر

از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین دستگاه هایی است که برای بسته بندی محصولات در قوطی ها یا سلفون ها در حجم های متفاوت از آن استفاده می شود که در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بازار عرضه شده است. روش کار دستگاه به این صورت است که مواد پودری مورد نظر را داخل مخزن دستگاه میریزیم که مواد پس از آن روانه مخزن دیگری می شوند که ظروف مورد نظر برای بسته بندی زیر آن قرار دارد.

قوطی ها با وزنی که از قبل مشخص نموده ایم پر می شوند و روی نوار نقاله حرکت می کنند تا توسط دستگاه بسته بندی شده و در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. شما تنها با دو نیروی کار فعال و در اختیار داشتن حداقل 12 تا 15 متر فضا و داشتن حداقل سرمایه می توانید دستگاه پرکن پودری را در منزل یا محل مورد نظر راه اندازی کنید و از این راه  کسب درآمد کنید.

این دستگاه نیاز به مجوز خاصی ندارد و تنها با دریافت مجوز سیب سلامت می توانید محصولات تولیدی خود را در بازار عرضه نمایید و با دیگر تولید کنندگان رقابت کنید. راه اندازی این دستگاه بسیار آسان است و کار چندان پیچیده ای به نظر نمی آید و نیاز به آموزش خاصی ندارد. شما با مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه و راهنمایی مسئول فروش شرکت AG می توانید کار با دستگاه را آغاز نمایید.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه پرکن پودر 10-999 گرم
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 25-1200 گرم
87,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند قوطی آلومینیومی
118,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن مایعات دو نازل 2-3500 میلی لیتر
41,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن مایعات دو نازل 500-3000 میلی لیتر
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن مایعات دو نازل 200-1000 میلی لیتر
157,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر ماردونی
337,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود